Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Παλλαντζάς: "Ήθελα να αλλάξω σελίδα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή αλλά..."


Τι αναφέρει στην επιστολή με την οποία κάνει γνωστό ότι αποσύρεται από την διεκδίκηση του νέου Δήμου Πύλης ο Δήμάρχος Γόμφων Νίκος Παλλαντζάς


 

Και επίσημα η αποχώρηση του Δημάρχου Γόμφων Νίκου Παλλαντζά από την τοπική αυτοδιοίκηση

Η διοικητική μεταρρύθμιση που προωθείται μέσα από το νέο νομοθετικό πλαίσιο «Καλλικράτης» αποτελεί αναμφισβήτητα σημείο εγκαινίασης μιας νέας εποχής για την Τοπική αυτοδιοίκηση, υποσχόμενη πολλές αναπτυξιακές δυνατότητες και ευκαιρίες στους νεοσύστατους διευρυμένους Δήμους.


Πιστεύοντας ακράδαντα στη δυναμική του νέου αυτού διοικητικού πλαισίου και επιθυμώντας να υλοποιήσω το όραμα και το πρόγραμμά μου σε ένα Δήμο με τεράστια αναπτυξιακά αποθέματα, όπως είναι ο νέος Δήμος Πύλης, είχα εκφράσει και δημοσίως αυτή μου την επιθυμία, ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά μου στον τοπικό τύπο τον περασμένο μήνα.

Με την κίνηση αυτή θεώρησα ότι θα μπορούσα να συμβάλλω ενεργά σε μια χρονική στιγμή όπου η Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλάζει σελίδα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή

Μια εποχή, ωστόσο, που ταλανίζεται ακόμη και δεν μπορεί να ξεφύγει από «μικροπολιτικές, κατακριτέες, πρακτικές και νοοτροπίες παλαιοτέρων εποχών, οι οποίες προσβάλλουν κατάφορα όχι μόνο την πολιτική και κοινωνική μας συνείδηση, αλλά και την ίδια την αξιοπρέπειά μας. Και «όχι, δεν γίνεται» και «δεν πρέπει να γίνεται» να ζούμε σε μια κοινωνία όπου οι πρακτικές συναλλαγών, οι πολιτικοί εκβιασμοί και τα «αδιαφανή» μικροκομματικά παιχνίδια θριαμβεύουν χωρίς να προβληματίζουν, αποτελώντας τροχοπέδη και στιγματίζοντας αρνητικά κάθε προσπάθεια εξέλιξης, πολιτικής και κοινωνικής ανάκαμψης και ανανέωσης. Κα όλα αυτά να συμβαίνουν σε μία εύθραυστη πολιτική, κοινωνική και οικονομική περίοδο, όπου η ίδια η ανθρώπινη αξιοπρέπεια γίνεται, δυστυχώς…, αντικείμενο «πολιτικής λείας».

Θέλοντας να διατηρήσω ακέραιη την πολιτική μου συνείδηση και αξιοπρέπεια και επιθυμώντας να μη συμμετάσχω σε μια εκλογική αναμέτρηση στιγματισμένη από πρακτικές και συμπεριφορές που θίγουν έντονα την πολιτική μου ιδεολογία και ευαισθησία, θα ήθελα να ανακοινώσω, κατόπιν ωρίμου σκέψεως, την απόφασή μου να αποχωρήσω από το πολιτικό σκηνικό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Με τον τρόπο αυτό κλείνω και τον κύκλο της θητείας και της υπηρεσίας μου στα «κοινά». Μιας θητείας, που θεωρώ ότι διετέλεσα με τον πιο έντιμο δυνατό τρόπο, τιμώντας την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου.

Επειδή, όμως, η απόφασή μου δεν υποκινήθηκε από αίσθημα ηττοπάθειας, αλλά πρωτίστως πολιτικής ευθύνης, ευσυνειδησίας και εντιμότητας, αισθάνομαι ειλικρινά την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν στη μέχρι τώρα πορεία μου. Αρχικά όλους τους συνεργάτες που συμπορεύτηκαν μαζί μου κατά την διάρκεια της μακρόχρονης θητείας μου ως Προέδρου και στη συνέχεια ως Δημάρχου.

Επίσης να ευχαριστήσω όλους όσους, πιστεύοντας στην ανιδιοτελή προσφορά, στήριξαν την πρωτοβουλία και την προσπάθειά μου στα πλαίσια της διοικητικής μεταρρύθμισης «Καλλικράτης» θέτοντας τον εαυτό τους στο κοινό μας όραμα.

Πιστεύω βαθύτατα ότι η τοπική κοινωνία έχει απόλυτη ανάγκη των υπηρεσιών του καθενός εξ` αυτών. Προσωπικά θα είμαι στο πλευρό τους ηθικά, ανεξάρτητα από τις επιλογές του καθενός ξεχωριστά

Έπειτα με αίσθημα συγκίνησης απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μου για την αγάπη και την εκτίμηση που δείξανε όλα αυτά τα χρόνια

Με τιμή
Νίκος Παλλαντζάς



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου