Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Θα φύγει "μπροστά" ο Ηλίας Καραγιώργος, ο αποκαλούμενος και «μαμή» !


Υπάρχουν μεταξύ των υποψηφίων του συνδυασμού του Χρήστου Λάππα, ο οποίος ειλικρινώς σας ομιλώ εμένα με εντυπωσίασε εκ νέου με τις θέσεις του, ονόματα δυνατά και… αδύναμα!...





Εγώ ξεχωρίζω μεταξύ άλλων και βάζω και στοίχημα δηλαδή πως πολύ μπροστά θα φύγουν ο λατρεμένος μου Ζήσης Γκουγκοστάμος και ο Ηλίας Καραγιώργος, ο αποκαλούμενος και «μαμή» μιας και τις ξέρει καλά τις εκλογές.

Δυνατός εκ νέου ο Κολότσιος, σίγουρα ο Πάτρας (… ο γνωστός του ΚΕΝΑΚΑΠ), ο πάλαι ποτέ ΟΝΝΕΔίτης (… και συνοδοιπόρος μου!) Αχιλλέας Μυσιρλής και να δείτε που θα πάει ψηλά ο Τασούλης μου ο Κατσιάνης. Ο Σάκης Ξάφος δε, ανυπομονεί να γίνει… Πεταλωτής! Δεν παίρνω όρκο για το πώς θα πάει ο «ματσάλας» Βαβύλης. Το λέω και αμαρτία ουκ έχω…

Ο Ανάδελφος





Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου