Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Αγάπη που 'γινες, δίκοπο μαχαίρι...


Υπάρχει παιδιά πλούσιο παρασκήνιο στην... υπόθεση Χρισταντώνη και στο αν τελικά κατέβει ή όχι με τον Μιχάλη Ταμήλο. Η σχέση των δυο αντρών έχει περάσει τους τελευταίους μήνες από χίλια κύματα. Εκεί που αγαπιούνται, εκεί μισιούνται ξανά.




Σε μια δεδομένη στιγμή έξαρσης του “μίσους” ο Ταμήλος διεμήνυσε στον Χρισταντώνη ότι δεν θα τον συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο. Περιττό να σας πω τι έγινε. Οι Ταλιμπάν του πρώην δημάρχου Κόζιακα (αριθμούνται περί τους 600-700) απείλησαν με ομαδική κάθοδο με τον... Χρήστο Λάππα!...

Ο Ταμήλος το ξανασκέφτεται έκτοτε, αλλά αλήθεια σας λέω, δεν ξέρω σε τι φάση βρίσκονται σήμερα...



Πάντως με τον Ταμήλο έκλεισε οριστικώς και αμετακλήτως προχθές ο φίλος μου ο δημοδιδάσκαλος Αχιλλέας Λασπάς, πάλαι ποτέ υποψήφιος δήμαρχος Παραληθαίων. Είναι έτοιμος να κάνει την ανατροπή και είμαι βέβαιος γι’ αυτό. Δεν υπάρχουν και πολλοί στα Τρίκαλα που να ντύνονται με… BOSS και Armani!... Μοντελάκι ο Αχιλλεύς…



Απ' τα καλύτερα που άκουσα την τελευταία εβδομάδα. «Η σχέση του Ταμήλου με τον Ροντούλη χαρακτηρίζεται πια ως... μη νεφελώδης»!... Μην έρθει κανένα βαρομετρικό χαμηλό από… Αλβανία μεριά, λέω εγώ, και αρχίσουν εκ νέου οι... καταιγίδες!...



Φήμες που θέλουν Ντορικούς υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους να εκδίδουν φυλλάδια χωρίς φωτογραφίες της Ντόρας, αλλά... μόνο με τον Σαμαρά ελέγχονται ως ανακριβείς! Εγώ σας το 'πα... Τελικά… μόνο εγώ απέμεινα με την Ντόρα μου!!!...


Για το fatsimare

Ο Ανάδελφος




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου