Γράφω με αφορμή το πολύνεκρο τροχαίο που συνέβη λίγο πιο έξω από το χωριό Πετρόπορο.
Είναι ίσως ο πιο επιβαρυμένος κυκλοφοριακά δρόμος της περιοχής ο οποίος εξυπηρετεί πολύ μεγάλο αριθμο ΙΧ, φορτηγών και αγροτικών μηχανημάτων.
Η εθνική οδός Τρικάλων-Λάρισας είναι ένας δρόμος 60 χιλιομέτρων ο οποίος ενώνει όχι μόνο τις δυο γειτονικές πόλεις και την Ανατολική με την Δυτική Θεσσαλία γενικότερα αλλά μπορούμε να πούμε ότι είναι τμήμα του δρόμου που ενώνει τα 2 λιμάνια, τον Βόλο και την Ηγουμενίτσα και τις ενδιάμεσες περιοχές.
Από τα 60 χλμ τα 45 περίπου έχουν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Τα 15 χιλιόμετρα που απομένουν από τα φαναρια Μεγαλοχωρίου μέχρι την Φαρκαδόνα αποτελούν ένα κομμάτι στο οποίο γίνονται έργα διαπλάτυνσης για 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση εδώ και 4 χρόνια και δεν έχουν ακόμα τελειώσει. 4 ολόκληρα χρόνια δεν φτάσανε για να γίνουν έργα διαπλάτυνσης 15 χιλιομέτρων σε έναν βασικό οδικό άξονα της χώρας. Τόσα χρόνια ο δρόμος ημιτελής. Εργα γίνονται αποσπασματικά όλα αυτά τα χρόνια και ο δρόμος έχει το σχήμα φιδιού σε αυτά τα 15 χλμ.
Οι οδηγοί αναγκάζονται να κάνουν ελιγμούς ανάμεσα στα παρατημένα έργα και στις προειδοποιητικές πινακίδες τους οι οποίες το βράδυ είναι πολύ επικίνδυνες καθώς πολλές δεν έχουν κάποιο φως για να φαίνονται. Λόγω της μη ολοκλήρωσης των έργων η ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ αυτή κατάσταση έχει παγιωθεί εδώ και χρόνια.
Ως πότε θα περιμένουμε εμείς που διασχίζουμε αυτόν τον επικίνδυνο δρόμο καθημερινά, ανάμεσα σε έργα, παρακάμψεις, φορτηγα και κίνηση; Πότε σκοπεύουν να τον ολοκληρώσουν; 4 ολόκληρα χρόνια δεν φτάσανε; Τώρα τι γίνεται; Σκοπεύουν να παραδώσουν επιτέλους το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου;
Γράφω με αφορμή το πολύνεκρο τροχαίο που συνέβη λίγο πιο έξω από το χωριό Πετρόπορο.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου