Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Παράπονα για τον τρόπο επιλογής των υποψηφίων στο συνδυασμό του Οικονόμου στην Φαρκαδόνα.


Eπιστολή υποψηφίας στο fatsimare γεμάτη αγωνία και προβληματισμό.










"Αγαπητό fatsimare είμαι η Βούλα από την Μπάγια και επειδή ξέρω ότι γνωρίζεις αυτοπροσώπως τον Κώστα τον Οικονόμου θέλω να του γνωστοποιήσεις την πρόθεσή μου να πολιτευτώ μαζί του.



Δυστυχώς έμαθα ότι θα κάνει καλλιστεία να διαλέξει τις πιό όμορφες για να τις βάλει στον συνδυασμό. Αυτό δεν είναι δίκαιο. Σε παρακαλώ να του το διαβιβάσεις.

Πιστεύω ότι έχω όλα τα προσόντα να εκλεγώ... Είμαι Πασοκτζού από τα γενοφάσκια μου και ξέρω ένα σωρό κόσμο.

Έχω αυτοπεποίθηση και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω μια θέση στο ψηφοδέλτιο κι εγώ..."



Ευχαριστώ πολύ
Βούλα Μ.
(Πλήρη στοιχεία βιογραφικού έχουv αποσταλεί στο "f")




Απάντηση fatsimare:

 Αγαπητή Βούλα δεν θα χρειαστεί να του το μεταβιβάσουμε.
Όλη την ημέρα ο Κώστας στο fatsimare είναι "κολλημένος", θα το διαβάσει...





Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου