Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Πλεξίδας: Ανούσια και κακόβουλα τα δημοσιεύματα...


-Δηλώσεις Βαγγέλη Πλεξίδα στην ιστοσελίδα της ομάδας για την άδικη κριτική που δέχθηκε τις τελευταίες μέρες
-Κριτική χωρίς ουσία από μερικούς
-Ασχοληθείτε με την ομάδα και όχι με μένα
-Σαφές μήνυμα για την συνέχεια.Εγώ, ως εδώ ήμουνα, τώρα ο κόσμος




"Με αφορμή δημοσιεύματα που είδαν το φως αυτές τις μέρες (αμφισβήτησαν το ότι έγιναν πληρωμές) και αμφέβαλαν για πολλοστή φορά για τις προθέσεις μου γι ακόμη μια φορά θα επαναλάβω και ας γίνομαι κουραστικός: Πλεξίδας τέλος.

Δηλαδή πόσες φορές να το πω και με ποιό τρόπο;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι την περασμένη εβδομάδα πληρώθηκαν στο ακέραιο 134.700 ευρώ. Αυτό όσο και να μην αρέσει σε μερικούς είναι μια πραγματικότητα. Εξωφλήθηκαν μισθοί και συμβόλαια μέχρι τέλος Μαρτίου. Οι δεσμεύσεις έγιναν πράξη ναι η όχι όπως είχα υποσχεθεί παρ'όλο την δύσκολη οικονομική συγκυρία;

Για πρώτη φορά στα χρονικά της ομάδας του ΑΟ Τρίκαλα δέχεται κριτική ένας πρόεδρος που ήταν ακέραιος στις υποσχέσεις του την στιγμή μάλιστα που έχει παραιτηθεί...!

Τελικά τι είναι αυτό που ζητάνε αυτοί που με κρίνουν; Η ομάδα (η μόνη Πανελλαδικά) είναι και ελεύθερη και δεν χρωστάει πουθενά. Άς φέρουν κάποιον μεγαλομέτοχο να επενδύσει στ "μαγαζί γωνία" που λένε... Αν δεν μπορούν, ας πάψουν τουλάχιστον να κάνουν κακόβουλη κριτική στο πρόσωπό μου και ας ασχοληθούν μόνο αγωνιστικά.

(Μιλάω για τα "μυθεύματα που κατασκευάστηκαν και δημοσιεύτηκαν τις τελευταίες μέρες και προσπαθούν να στρέψουν τον Τρικαλινό φίλαθλο εναντίον μου. Αυτό προσωπικά, δεν τους τιμά...)

Δεν καταλαβαίνουν ότι με το "είδος" της κριτικής που κάνουν αποθαρρύνουν παράγοντες που θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά και να επενδύσουν;

Εγώ, τις αποφάσεις μου τις έχω πάρει. Οι υποσχέσεις μου υλοποιήθηκαν στο ακέραιο. Παίρνω πάνω μου το μερίδιο της όποιας αποτυχίας που μου ανήκει αλλά η κριτική που θα δεχθώ θέλω να είναι δίκαιη και σε συγκρίσημη με όποιους θα συνεχίσουν στο τιμόνι του ΑΟΤ.

Πλέον ο ΑΟ Τρίκαλα είναι η ομάδα της πόλης και ας αποδείξουν οι Τρικαλινοί ότι την θέλουν να αγωνίζεται σε επαγγελματικές κατηγορίες.

Είναι στο χέρι τους να κάνουν το γήπεδο πραγματικά "έδρα", να αγκαλιάσουν τους ποδοσφαιριστές και να πάρουν την κατηγορία μόνοι τους...

Εγώ απ' την πλευρά μου, σαν απλός φίλαθλος, θα είμαι κοντά στην ομάδα, διότι να είστε σίγουροι για το όποιο αποτέλεσμα πονάω η χαίρομαι πιο πολύ απ' τον καθένα."







Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου