Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Υποψήφιος και με τη βούλα ο Τάκης Μπέντας για την ΕΠΣ Τρικάλων


Με επιστολή στα ΜΜΕ ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του ενώ όπως αναφέρει χαρακτηριστικά έχει κάθε δικαίωμα να εμπλακεί στα της Ένωσης σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΠΟ.


Ο πρώτος υποψήφιος για τις επικείμενες εκλογές στην ΕΠΣ Τρικάλων είναι γεγονός. Ο λόγος για τον Τάκη Μπέντα ο οποίος με επιστολή στα ΜΜΕ ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του ενώ όπως αναφέρει χαρακτηριστικά έχει κάθε δικαίωμα να εμπλακεί στα της Ένωσης σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΠΟ.


Δήλωση Δημητρίου Μπέντα

Με αφορμή τα όσα διαδίδονται εντέχνως τις τελευταίες ημέρες προς το πρόσωπο μου, από μερίδα ατόμων που έχουν φέρει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στο χείλος του γκρεμού, θα ήθελα να τοποθετηθώ δημόσια και να βάλω ένα τέλος στην λασπολογία, τις ανυπόστατες φήμες και τα σίριαλ που δημιουργούνται με σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων και πανικού.

Δηλώνω υπεύθυνα πως στις επικείμενες εκλογές της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Τρικάλων θα είμαι υποψήφιος, μαζί με ένα επιτελείο ανθρώπων που αγαπούν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.

Σκοπός μας είναι να δώσουμε ένα νέο κύρος στην τοπική Ένωση η οποία περνάει δύσκολες στιγμές. Στόχος μου δεν είναι ούτε να εξυπηρετώ το συμφέρον των ομάδων, ούτε να πουλήσω εκδούλευση, ούτε να τάζω λαγούς με πετραχήλια.

Στόχος μου, τόσο δικός μου, όσο και των εκλεκτών συνεργατών μου είναι η εξυγίανση του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, οι στέρεες βάσεις και η ειλικρινής φροντίδα των σωματείων.

Οι πρωταγωνιστές πρέπει να είναι τα σωματεία τα οποία δικαιούνται να έχουν λόγο και άποψη και εγώ από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να βρίσκομαι κοντά σε όλες τις ομάδες, χωρίς διακρίσεις και με γνώμονα πάντα την αλήθεια και χωρίς να αποσκοπώ στο προσωπικό μου συμφέρον.
Μας ενδιαφέρει απόλυτα, η διαφάνεια, η τιμιότητα, οι καθαρές κουβέντες και η εφαρμογή των κανονισμών χωρίς να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο-μαύρο.
Τα όσα διαδίδονται προς το πρόσωπο μου, είναι αναληθές και κακόβουλα. Έχω κάθε δικαίωμα με βάση το νόμο και το καταστατικό της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας να συμμετέχω στις αρχαιρεσίες της ΕΠΣ Τρικάλων.


Με τιμή

Δημήτριος Μπέντας

Εκλεγμένο μέλος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Τρικάλων



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου