Για την μορφή του έργου της εθνικής οδού που ενώνει τους δύο νομούς
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Καρδίτσας διαχρονικά έντονα και πιεστικά βάζει το θέμα της κατασκευής του δρόμου Καρδίτσα-Τρίκαλα συνολικά και των παρακάμψεων Αρτεσιανού (μήκους 2.483,17μ.) και Ριζοβουνίου (μήκους 2.705,19μ) ειδικά, για λόγους που έχουν σχέση με την ανάπτυξη της Δυτικής Θεσσαλίας (Καρδίτσας και Τρικάλων) αλλά και σοβαρούς λόγους οδικής ασφάλειας.
Το θέμα, όμως είναι, αν οι πιέσεις αυτές ασκούνται σε συνεργασία και συντονισμένα με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων, ώστε να επιτευχθεί η κατασκευή του έργου της εθνικής οδού Τρικάλων – Καρδίτσας.
Ο νομάρχης Καρδίτσας, κ. Φώτης Αλεξάκος τάσσεται υπέρ της κατασκευής ενός κλειστού, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, που θα ενώνει τα Τρίκαλα με την Καρδίτσα, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να αφορά σε έναν δρόμο πρωτίστως ασφαλές και δευτερευόντος σύγχρονο, που θα ενώνει τους δύο νομούς και θα συμβάλλει στην εν γένει αναβάθμιση της Δυτικής Θεσσαλίας.
Την ίδια άποψη έχει και ο νομάρχης Τρικάλων κ. Ηλίας Βλαχογιάννης. Μόνο που η άποψη του οικείου νομάρχη είναι ελαφρώς διαφοροποιημένη από εκείνη του συναδέλφου του στην Καρδίτσα.
Με απλά λόγια, ο κ. Βλαχογιάννης θεωρεί ότι θα ήταν ορθό να προχωρήσει το έργο της ανακατασκευής της εθνικής οδού Τρικάλων – Καρδίτσας, έστω με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα. Ταυτοχρόνως, ο ίδιος, μετά και τα όσα συμβαίνουν στην εθνική οδό Τρικάλων – Καλαμπάκας, με τον ιδιότυπο αποκλεισμό των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, θεωρεί ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να ληφθεί μέριμνα για την κατασκευή βοηθητικών δρόμων. Με απλά λόγια, στην περίπτωση της οδικής σύνδεσης με την Καρδίτσα, το πάθημα της σύνδεσης Τρικάλων – Καλαμπάκσας, έγινε μάθημα.
Ωστόσο, ο κ. Βλαχογιάννης θεωρεί ότι με την ολοκλήρωση του Ε-65 θα υπάρχει ένας σύγχρονος, κλειστός αυτοκινητόδρομος, οπότε δεν υπάρχει χρεία για δεύτερο. Τις απόψεις του, μάλιστα τις κατέθεσε και στους εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας της Γενικής Γραμματείας Περιφέρειας Θεσσαλίας και κατά δήλωση του κ. Βλαχογιάννη δείχνουν να συμφωνούν.
Το επόμενο διάστημα αναμένονται οι απαντήσεις, τόσο από την Περιφέρεια όσο και από τα αρμόδια υπουργεία. Το θέμα είναι εάν αυτή η έστω μερική διχογνωμία μεταξύ Τρικάλων και Καρδίτσας θα επηρεάσει το έργο.
ΕΡΕΥΝΑ Της Ελπίδας Κουτσογιάννη
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου