Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Αποχωρεί από την πολιτική η Σούλα Μερεντίτη και δεν κατέρχεται στις εκλογές


- Με επιστολή της πριν πέντε λεπτά.
- Ανοίγει ο δρόμος για τον Γιώργο Χ. Οικονόμου










Φίλες και φίλοι,
Από τις εκλογές του 2009 μέχρι σήμερα οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες στη χώρα έχουν αλλάξει ριζικά. Η παρούσα Βουλή κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια οικονομική κρίση που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί και η οποία απαιτούσε μεγάλες θυσίες για να ξεπεραστεί.

Προσωπικά, όλες μου οι αποφάσεις και οι κινήσεις σταθμίστηκαν με μοναδικό πάντα γνώμονα τη σωτηρία της πατρίδας. Πίστευα και πιστεύω ότι μια ανεξέλεγκτη χρεοκοπία θα είχε καταστροφικές συνέπειες τόσο για τον καθένα από εμάς ατομικά όσο και για τον κοινωνικό ιστό. Υπό αυτό το πρίσμα πορεύτηκα και αυτό το σκοπό υπηρέτησα και υποστήριξα, υποτάσσοντας το κομματικό ή προσωπικό όφελος στην επιβίωση της χώρας. Η ορθότητα των επιλογών όλων μας θα κριθεί από την Ιστορία.

     Σε όλη την πολιτική μου διαδρομή κινήθηκα με συνέπεια. Από το 2000 μέχρι σήμερα πιστεύω ότι προέβαλα ένα καθαρό πολιτικό στίγμα αναλαμβάνοντας πάντα την πολιτική και προσωπική ευθύνη για τις επιλογές μου, τόσο για τα εθνικά και πολιτικά θέματα όσο και για τα τοπικά ζητήματα και ανάγκες. Υποστήριξα τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας, την ανάγκη του εκσυγχρονισμού, της αλλαγής δομών, της προώθησης πολιτικών ανάπτυξης με κοινωνική δικαιοσύνη.
Ποτέ δεν έκρυψα την άποψη μου, ποτέ δεν εξέφρασα διφορούμενο λόγο, ποτέ δεν υπέκυψα στο λαϊκισμό, ποτέ δεν έκανα εκπτώσεις στις αξίες μου.

Συγκρούστηκα, όποτε έκρινα ότι έπρεπε, χωρίς να υπολογίζω το πολιτικό κόστος και αυτή είναι η πανελλήνια αναφορά μου.

Πιστεύω ότι τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να ενταθεί η προσπάθεια για να προχωρήσουν αναγκαίες μεταρρυθμίσεις στη χώρα. Επιβάλλεται να αποκτήσουμε αποτελεσματικότερη δημόσια διοίκηση και αποδοτικότερο κοινωνικό κράτος και να διευκολύνουμε και να στηρίξουμε την παραγωγική οικονομία. Χρειάζεται να δημιουργήσουμε μια πιο δίκαιη κοινωνία.
Συνειδητοποιούμε πλέον όλοι ότι πληρώνουμε ακριβά την αβελτηρία, τις υπαναχωρήσεις και τις παραλείψεις στη λήψη αποφάσεων με πολιτικό κόστος.

 Στο κομμάτι που μου αναλογεί, και πιστεύω ότι είναι μικρό, ζητώ συγνώμη από όσους πλήττονται από αυτή την αδυναμία. Προβάλλει, συνεπώς, ξεκάθαρη η σημασία της πολιτικής λειτουργίας των ατόμων και των κομμάτων και η συνέπεια ανάμεσα στα λόγια και στις πράξεις.

Η απαξίωση της πολιτικής που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια πιστεύω ότι τελικά είναι εις βάρος των κοινωνικά και οικονομικά αδυνάμων.

    Μετά από 12 χρόνια πολιτικής παρουσίας και 4 επιτυχημένες εκλογικές αναμετρήσεις, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφια στις προσεχείς εθνικές εκλογές. Η πολιτική για μένα δεν είναι επάγγελμα. Η μονιμότητα στην πολιτική δεν συμβαδίζει με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικοοικονομικές συγκυρίες και τις ανάγκες που αυτές δημιουργούν. Είναι βαθιά συντηρητική συμπεριφορά.
Η Βουλή που θα προκύψει από τις επερχόμενες εκλογές θα δρομολογήσει με τις αποφάσεις της το μέλλον των επόμενων γενεών.

Η χώρα έχει ανάγκη καινούριες ιδέες, καινούριες δυνάμεις, καινούριους ανθρώπους. Είναι απαραίτητο να δώσουμε τη δυνατότητα έκφρασης σε αυτούς.
Έχω ενημερώσει για την απόφασή μου αυτή την ηγεσία του κόμματος και τον Πρόεδρο, τον οποίο στήριξα και στηρίζω. Θα στηρίξω το ΠΑΣΟΚ με όλες μου τις δυνάμεις γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι καλό για τη χώρα. Θα συνεχίσω να υπηρετώ την παράταξη και θα συνεχίσω να είμαι παρούσα στις πολιτικές εξελίξεις.

    Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τους πολίτες που με στήριξαν και με ψήφισαν όλα αυτά τα χρόνια. Η βοήθειά τους ήταν για εμένα πηγή δύναμης. Στην εμπιστοσύνη που μου έδειξαν προσπάθησα να ανταποκριθώ με όλες μου τις δυνατότητες. Αν κάποιους στενοχώρησα στην διαδρομή, θέλω να τονίσω ότι αυτό δεν ήταν προϊόν προσωπικής αντιπαλότητας, αλλά αποτέλεσμα διαφορετικής αντίληψης και προσέγγισης των πραγμάτων.

Ευχαριστώ ολόψυχα όλους τους συνεργάτες και φίλους, με τους οποίους συμπορευτήκαμε με κοινές αξίες και κοινό όραμα υπό δύσκολες πολλές φορές συνθήκες. Μοιραστήκαμε ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές. Όλα όσα είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε σε αυτή τη διαδρομή είναι για μένα πολύτιμα.

    Εν όψει των επικείμενων εκλογών εύχομαι στους υποψηφίους όλων των κομμάτων δύναμη και κουράγιο για το καλό της χώρας.

    Σας ευχαριστώ πολύ
Σούλα Μερεντίτη
Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Τρικάλων

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου