Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Απίστευτος κόσμος στην συγκέντρωση ετεροδημοτών του Κώστα Σκρέκα


Σε μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις ετεροδημοτών μίλησε το βράδυ της Τετάρτης στην Αθήνα ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κώστας Σκρέκας.







Ο κόσμος ήταν τόσος πολύς που η αίθουσα του ξενοδοχείου STANLEY όπου πραγματοποιήθηκε η ομιλία αποδείχθηκε εξαιρετικά μικρή. Υπήρξε δε και παλμός από τον κόσμο ο οποίος στο πρόσωπο του κ. Κώστα Σκρέκα βλέπει την ανανέωση όχι μόνο ηλικιακά, αλλά σε ιδέες, απόψεις, νοοτροπία. Ο κ. Σκρέκας μίλησε από καρδιάς στον κόσμο λέγοντας πως «έχω βούληση και διάθεση για διεκδίκηση.


Γι’ αυτό στέκομαι σήμερα μπροστά σας και σας μιλάω από ψυχής. Γι’ αυτό ζητώ τη στήριξή σας. Γι’ αυτό ζητώ να προχωρήσουμε μαζί στην επομένη μέρα. Η μέρα που καλούμαστε να αποφασίσουμε για το μέλλον μας έφτασε.


Για την Ελλάδα, για τα Τρίκαλα. Τα αδιέξοδα στην χώρα και τον τόπο μας είναι μεγάλα. Γύρω μας ανατρέπονται σταθερές και βεβαιότητες που μέχρι χθες τις θεωρούσαμε δεδομένες. Χρειάζεται δύναμη, όραμα. Χρειάζεται ανατροπή κάθε κατεστημένης αντίληψης.


Χρειάζεται πάνω απ’ όλα νέους, ικανούς δημιουργικούς ανθρώπους. Χρειάζεται νέα, ισχυρή κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας. Χρειάζεται να οικοδομήσουμε από την αρχή με ήθος, αξίες και αρχές Δικαίου. Με αυτές τις αρχές και αξίες μεγάλωσα, με αυτές και διεκδικώ να προσφέρω για τον τόπο μου. Κινητήριος δύναμη μου η πίστη μου στις ανθρώπινες δυνάμεις και στις φυσικές δυνατότητες του νομού μας και της πατρίδας μας. 


Δεσμεύομαι να αγωνιστώ για τα όνειρα της γενιάς μου, της γενιάς που δικαιούται ένα καλύτερο αύριο. Σ’ αυτόν τον αγώνα σας καλώ όλους να συμμετέχετε. Με όραμα και σχέδιο. Με συνέπεια και προοπτική. Για τα Τρίκαλα που πρέπει επιτέλους να έχουν το μερίδιο ανάπτυξης που τους αναλογεί. Για το χαμόγελο που πρέπει να ξανάρθει στα χείλη όλων των ανθρώπων. Είμαι εδώ για να σας υποσχεθώ μονάχα ότι είμαι έτοιμος με πολλή δουλειά να προσφέρω στον τόπο μου.


Στον τόπο που μας γέννησε όλους εμάς και τον οποίο όλοι μας πονάμε. Μην αφήσουμε αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη. Να στείλουμε ηχηρό μήνυμα πως οι Τρικαλινοί μπορούμε…
Πως είμαστε εδώ για να διεκδικήσουμε. Πως δεν είμαστε στην τελική όλοι ίδιοι. Πως ξέρουμε να πιστεύουμε σε αρχές και αξίες. Στο δίκαιο και στο σωστό. Δώστε δύναμη στη Νέα Δημοκρατία και στον Αντώνη Σαμαρά να κυβερνήσουν. Δώστε μου δύναμη με τη ψήφο σας να παλέψω για τον τόπο μας».

Ο κ. Σκρέκας ανέλυσε το πρόγραμμα διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας μιλώντας για ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα, στήριξη των αγροτών και των κτηνοτρόφων μέσα από την ρύθμιση των δανειακών τους υποχρεώσεων, προώθηση και ολοκλήρωση των μεγάλων έργων υποδομής στον Ν. Τρικάλων και ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον όπου θα μπορεί κάποιος πια να επενδύσει.


Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου