Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Σε απίθανη συγκέντρωση μίλησε στο Δενδροχώρι ο Νίκος Σακκάς

Δείχνει την φοβερή δυναμική που έχει ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρτίας
Τον υποδέχθηκε ο  πρόεδρος της Κοινότητας Μπάμπης Παπαχρήστος και ήταν παρόντα σημαντικά στελέχη του κόμματος και από τα γύρω χωριά.









Ο Νίκος Σακκάς στην σύντομη πολιτική ομιλία  του τόνισε:«αδυνατώ να φανταστώ πως υπάρχει νοήμων άνθρωπος που θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ έπειτα από αυτά που έκανε 2 χρόνια τώρα.



Είναι αδιανόητο για μένα. Εγώ έρχομαι εδώ να σας καταθέσω το πρόγραμμα του Αντώνη Σαμαρά για έξοδο από την κρίση, το οποίο είναι και το μοναδικό ρεαλιστικό» συνεχίζοντας «εγώ νιώθω απόψε πως βρίσκομαι στο χωριό μου, καθώς όλοι εσείς με τιμήσατε και στις Νομαρχιακές και στις Δημοτικές εκλογές δίνοντάς μου τη δυνατότητα να σας εκπροσωπήσω.





Είμαι σίγουρος πως το ίδιο θα γίνει και τώρα και με τη βοήθειά σας θα πετύχουμε τον στόχο εισόδου στη Βουλή»…







Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου