Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Έληξε η Έκθεση Ζωγραφικής της Μαρίας Ζιάκα


Με πολλή συγκίνηση έληξε την Μ. Τρίτη το βράδυ με την επίσκεψη παλιών μαθητών (νυν φοιτητών), συγγενών και φίλων η ατομική μου Έκθεση Ζωγραφικής στο Μύλο του Ματσόπουλου, που ξεκίνησε στις 24 Μαρτίου.



Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω και δημόσια όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίησή της.

Την Διεύθυνση Πολιτισμού του Δήμου Τρικκαίων, υπό την Αιγίδα της οποίας πραγματοποιήθηκε η Έκθεση.
Προσωπικά την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Παιδείας κυρία Βάσω Κάκλα, η οποία ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημά μου και με τις ενέργειές της μου παραχωρήθηκε ο χώρος του Μύλου.

Τον Διευθυντή του Μουσείου Τσιτσάνη κύριο Στέλιο Καραγιώργο, για την προθυμία, με την οποία μου παρείχε κάθε στήριξη και πρακτική βοήθεια.




Την Δημοσιογράφο και μέλος του Ο.Α.Π.Κ.Φ.Α «Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» κυρία Λέλα Κατεχάκη-Μπαταγιάννη, για την στήριξη και την ουσιαστική βοήθεια για την δημοσιοποίηση της έκθεσης καθώς και την παρουσίασή της στο κοινό τη βραδιά των εγκαινίων.
Την Πρόεδρο του Συλλόγου Τρικαλινών Ζωγράφων κυρία Λαμπρινή Κακλαμάνη- Βλάχου, για την ενθάρρυνση, την καθοδήγηση και την μεγάλη βοήθεια στο στήσιμο της έκθεσης. Η εμπειρία της υπήρξε πολύτιμη.

Την καλή μου φίλη Αθηνά Ξούρη, γιατί χωρίς την πίστη και την παρότρυνσή της δεν θα είχα τολμήσει να κάνω αυτή την κίνηση. Την ευχαριστώ από καρδιάς!

Ευχαριστώ ακόμη και όλους εσάς, τους συγγενείς, τους φίλους, τους συναδέλφους, τους γνωστούς και τους άγνωστους που όλες αυτές τις ημέρες με τιμήσατε με την παρουσία και τα καλά σας λόγια! Επιτρέψτε μου όμως να ευχαριστήσω ξεχωριστά τα μικρά παιδιά (και ήταν πάρα πολλά) που, παίζοντας στο χώρο του Μύλου, επισκέφτηκαν την έκθεση πολλές φορές και μοιράστηκαν μαζί μου τις εντυπώσεις και τις σκέψεις τους, έκαναν ερωτήσεις, σχολίασαν με τον αυθορμητισμό που τα διακρίνει και μου έδωσαν μεγάλη χαρά, συγκίνηση και αισιοδοξία!

 Καλή Ανάσταση σε όλους!
Μαρία Ζιάκα
Φιλόλογος – ερασιτέχνης Ζωγράφος

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου