Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Χρύσα Ντιντή: Ας προχωρήσουμε ενωμένοι, προσδίδοντας στην παράταξή μας την χαμένη της αίγλη.


- Μήνυμα της υποψήφιας Βουλευτή Τρικάλων του ΠΑΣΟΚ
- Συμπολίτισσα και συμπολίτη










Σκεπτόμενη με πολιτική ωριμότητα και λαμβάνοντας υπόψιν την αναγκαιότητα των καιρών για αναγέννηση και ανασύσταση του πολιτικού συστήματος έθεσα τον εαυτό μου στην διάθεση της παράταξής μου προκειμένου να συμμετέχω στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές.

Σήμερα ανακοινώθηκε και επισήμως η υποψηφιότητά μου από τον Πρόεδρό μας Β. Βενιζέλο και το Εθνικό Συμβούλιο.

Πιστεύω και Ελπίζω ακράδαντα, στην πιο δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας ότι η συμμετοχή μου σ’ αυτές τις εκλογές θα συντελέσει στην αλλαγή της πελατειακής νοοτροπίας, στην απάλειψη των χρόνιων παθογενειών του εν γένει πολιτικού συστήματος και ειδικά στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων που καθίσταντο αναγκαίες όσο ποτέ.

Γνωρίζω πολύ καλά την αποστροφή του πολίτη για τους συμμετέχοντες αυτή την στιγμή στον πολιτικό στίβο, αλλά πρέπει όμως να ξέρουν ότι η αδιαφορία και η άρνηση αλλά και ο θυμός πολλές φορές οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα.

Συμμετέχω στα κοινά εδώ και πολλά χρόνια και η δυσκολία των καιρών με καθιστά υπόλογη στις νεώτερες γενιές και κυρίως στα παιδιά μας.

Δεν δείλιασα ποτέ όμως και ούτε με φοβίζει η οποιαδήποτε δυσκολία.

Αντιθέτως, αυτή η δυσκολία του πολιτικού εγχειρήματος με παροτρύνει και με αναγκάζει να είμαι παρούσα, όπως άλλωστε έπραξα και πράττω χρόνια τώρα.

Χρειάζεται τεράστιος αγώνας προκειμένου ο πολίτης να μας εμπιστευθεί.

Απαιτείται κοινή προσπάθεια, με λύσεις και διορθώσεις των κακώς κειμένων και με ξεκάθαρο στόχο να αποκτήσει ξανά ο πολίτης τις σταθερές του βίου του.

Για όλους εμάς δε, που μεγαλώσαμε και γαλουχηθήκαμε σ’ αυτήν την παράταξη, ας αφήσουμε τα μικρά και τα οποιαδήποτε λάθη ή παραλείψεις  και ας προχωρήσουμε ενωμένοι, προσδίδοντας στην παράταξή μας την χαμένη της αίγλη.

Εύχομαι στον Πρόεδρό μας Β. Βενιζέλο, που με τίμησε με την επιλογή και τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Τρικάλων μια νικηφόρα πορεία.

Στους συνυποψηφίους μου δε, κοινή προσπάθεια και καλό αγώνα.

Χρύσα Ντιντή
Δικηγόρος
Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Τρικάλων

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου