Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Νεκροί αγοραστικά οι Έλληνες τα Χριστούγεννα


Οι πιο φοβισμένοι και απογοητευμένοι καταναλωτές της Ευρώπης είναι οι Έλληνες σύμφωνα με έρευνα της Deloitte ενόψει των Χριστουγέννων.






Παρά το γεγονός ότι ήδη έχουν αρχίσει και κάνουν την εμφάνισή τους στα εμπορικά καταστήματα στολίδια και δέντρα, οι έμποροι δεν είναι καθόλου αισιόδοξοι και όχι χωρίς λόγο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες σε ποσοστό 81% δηλώνουν ότι η αγοραστική τους δύναμη έχει περιοριστεί, κάτι που αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση κατά 22% του χριστουγεννιάτικου προϋπολογισμού τους. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα μειώσουν και τον αριθμό των δώρων και το ποσό που θα διαθέσουν, με τους εμπόρους να ελπίζουν μόνο στις τελευταίες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες δηλώνουν έτοιμοι να περικόψουν τις δαπάνες τους για ένδυση (87%), τις εξόδους για φαγητό (86%), τα οικιακά αγαθά -όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές έπιπλα- (83%) και τη διασκέδαση (80%). Λιγότερο διατεθειμένοι φαίνονται οι Έλληνες να περικόψουν τα έξοδά τους σε τρόφιμα.





Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου