Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Νίκος Λέγκας: Σε αυτές τις εκλογές δεν θα είμαι υποψήφιος.


Με επιστολή του στα ΜΜΕ
Παραμένω παρών στην πολιτική, κοντά στα προβλήματα του Νομού και των πολιτών του





Αγαπητοί συμπολίτες,

H επιστολή παραίτησής μου από το βουλευτικό αξίωμα στις 12/02/12 έδινε το στίγμα των θέσεών μου και προδιέγραφε τις κινήσεις μου αναφορικά με την υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες εκλογές.
   
Με την δημόσια αυτή παρέμβασή μου θα ήθελα να  απευθυνθώ στους συμπολίτες μου, αλλά και να ξεκαθαρίσω  κάποιες  παρερμηνείες που  δημιουργήθηκαν,  στο διάστημα που μεσολάβησε,  επισημαίνοντας  ότι η απόφαση της παραίτησής μου αφορούσε ένα άθροισμα παραγόντων με κυρίαρχο την έλλειψη καθαρής εξουσιοδότησης για ένα μείζον θέμα που θα καθόριζε και θα καθορίζει τις ζωές μας για τα επόμενα χρόνια.

Αφορούσε, όμως, και στο αδιέξοδο του πολιτικού συστήματος, την ολική κρίση ταυτότητας που το διατρέχει και για το οποίο οι κύριοι υπεύθυνοι είμαστε εμείς.

Αφορούσε στον αποδυναμωμένο πλέον ρόλο του βουλευτή, ο οποίος αναγκάζεται σήμερα να ισορροπεί ανάμεσα στο συνταγματικό του ρόλο, στην απεριόριστη έκφραση της άποψής του και στην κομματική πειθαρχία. 

Αφορούσε στην αδυναμία μου να δώσω απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις και κυρίως των νέων ανθρώπων αλλά και στη γενικευμένη διάρρηξη της σχέσης εμπιστοσύνης, ανάμεσα στους πολίτες και στην πολιτική.

Αφορούσε στη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του Νομού Τρικάλων, αφού μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα «ξηλώθηκαν» και σταμάτησαν όλες οι προγραμματισμένες αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που διεκδικήσαμε και πετύχαμε με κόπο.

Αφορούσε στο γεγονός ότι δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, ότι άλλο είναι το κύριο επάγγελμά μου, ότι τα ένσημά μου τα απέκτησα δουλεύοντας,  ότι με αυτό το επάγγελμα εισήλθα στην πολιτική και σε αυτό μπορώ να επιστρέψω.

Επειδή, δεν θα ήταν κατά την άποψή μου καθόλου σοβαρό - μετά την παραίτησή μου για όλους αυτούς τους λόγους -  να συμμετέχω και να επαναδιεκδικώ μια νέα εντολή, είμαι υποχρεωμένος σήμερα και με πιο ξεκάθαρο τρόπο να διαμηνύσω:

Ότι δεν θα είμαι υποψήφιος στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση,
ότι θα παραμείνω παρών στην πολιτική  κι ενεργός πολίτης, κοντά στα προβλήματα του Νομού και των πολιτών του,
ότι σε αυτές τις εκλογές θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας.

Σε αυτό το διάστημα, θέλω να πιστεύω ότι θα έχω μια καλή ευκαιρία να επιχειρήσω με νηφάλια σκέψη να επαναπροσδιορίσω τη σχέση μου με την πολιτική, με τους φίλους μου, με το επάγγελμά μου, με τα προβλήματα του Νομού μας και τις προτεραιότητες του.

Σήμερα, θα ήθελα να ευχαριστήσω  όλους όσους με εμπιστεύτηκαν. Τους χιλιάδες πολίτες που με τίμησαν με την ψήφο τους,  τον  Κώστα Καραμανλή, που ως Πρωθυπουργός  μου ανέθεσε ένα  σημαντικότατο  Υπουργείο καθώς και τον Αντώνη Σαμαρά  που μου εμπιστεύτηκε ένα κρίσιμο τομέα της οικονομίας ως αντιπολίτευση. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους συνεργάτες μου και την οικογένειά μου, που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια.

Αγαπητοί συμπολίτες,
Δεν πρόκειται να ξεχάσω την αγάπη που μου δείξατε. Με στείλατε με την πρώτη στο Κοινοβούλιο, με τιμήσατε με απίστευτο αριθμό ψήφων, με πρωτιές. Αναπτύξαμε μεταξύ μας μια σχέση ειλικρινή και πορευτήκαμε μαζί στις δυσκολίες  και στις επιτυχίες.

Αναγνωρίζω ότι μου δώσατε όλη τη δύναμή σας. Αναγνωρίζω ότι δεν την επέστρεψα στο ακέραιο και αυτό για μένα αποτελεί χρέος ζωής, χρέος  ανταπόδοσης. 

Ελπίζοντας να κατανοήσετε τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφαση αυτή, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας και να ζητήσω συγγνώμη για τα λάθη, τις παραλείψεις και για τις περιπτώσεις που αδίκησα κάποιους από εσάς.

Τώρα, μπορούμε να είμαστε ακόμη πιο κοντά.
Τώρα, μπορώ να είμαι ακόμη πιο κοντά σας.

Με αγάπη και σεβασμό,
Νίκος Λέγκας

Τρίκαλα 5 Απριλίου 2012

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου