Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Πλεξίδας για όλους και για όλα στην TRT


Παραμονές του μεγάλου αγώνα ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΟ Τρίκαλα, Βαγγέλης Πλεξίδας απηύθυνε κάλεσμα στον κόσμο του ΑΟΤ μιλώντας στο TRT και την εκπομπή «Κυριακάτικη Αρένα»



Γιατί επέλεξε το γήπεδο της Νέας Σμύρνης
Η δική μου συμβουλή ήταν να πάμε στο Αγρίνιο και σε αυτό επέμενα μέχρι τελευταία στιγμή. Όταν ήρθα από την Αθήνα στα Τρίκαλα την Τρίτη και μίλησα με τον κόσμο, είδα ότι όλοι ήθελαν Αθήνα γιατί εκεί υπάρχουν περισσότεροι οπαδοί και θα είναι πιο πολλοί κοντά στην ομάδα. Έτσι αποφάσισα να πάμε στην Αθήνα , που για μένα δεν είναι το καλύτερο αλλά αφού το θέλει ο Τρικαλινός κόσμος, αυτοί αποφασίζουν. Πρότεινα και Βόλο αλλά δεν ήθελε ο Βύζας. Αλλά τα Τρίκαλα δεν φοβούνται να πάνε κοντά σε αυτούς.

Πως οραματίζεται τον ΑΟ Τρίκαλα
Τον οραματίζομαι στην Β΄ Εθνική. Εκεί ο ΑΟΤ πρέπει να κάνει τις δικές του υποδομές, τις δικές του ερασιτεχνικές ομάδες, τα δικά του γήπεδα και μετά να οραματιστεί μεγαλύτερες κατηγορίες. Να πω μεγάλα λόγια δεν πρέπει. Απλά θα προσπαθήσω πάρα πολύ για να πετύχουμε τον στόχο της ανόδου.

Τα συναισθήματα του…
Τα Τρίκαλα είναι μια δύσκολη πόλη και με αντιμετώπισε σαν ξένο. Γιατί; Γιατί είμαι Τρικαλινός; Θεωρούσαν ότι εγώ δεν αγάπησα την ομάδα, παρόλα αυτά στήριξα και στηρίζω αυτή την ομάδα. Ήταν δύσκολη χρονιά για μένα. Κουράστηκα και αυτό το μαρτυρούν οι τελευταίες αφίσες. Εκεί ήταν η έκρηξη όλων των συναισθημάτων όλης της χρονιάς. Για τις αφίσες είπα ότι ο ΑΟ Τρίκαλα έχει ανάγκη από τον αγνό φίλαθλο. Έχω ένα παιχνίδι το Σάββατο…Μετά το ματς θα πω ότι θέλετε.

Για τον κόσμο
Οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες για αυτό και τα λεωφορεία θα είναι δωρεάν. Είμαι σίγουρος ότι οι Τρικαλινοί θα βρεθούνε στο γήπεδο και θα βοηθήσουν την ομάδα σε αυτό το τελευταίο παιχνίδι. Περιμένουμε κοντά μας και τους Τρικαλινούς που μένουν στην Αθήνα και για αυτό αλλάξαμε και την έδρα. Θα ήθελα πραγματικά ο κόσμος των Τρικάλων να στηρίξει την ομάδα στα μπαράζ και την προσπάθεια που γίνεται για την άνοδο στην Β΄ Εθνική και να φτάσουν όλοι στην πρωτεύουσα. Να βοηθήσουν τον ΑΟ Τρίκαλα και όχι τον Πλεξίδα.

Οι σχέσεις με τους τοπικούς φορείς
Τον ΑΟ Τρίκαλα τον παρέλαβα από τον δήμαρχο, Μιχάλη Ταμήλο, ο οποίος βοήθησε όσο μπορούσε και βοηθάει. Γίνεται και το βοηθητικό. Και ο νομάρχης ότι του ζήτησα ήταν κοντά μου. Μέχρι σήμερα είχα καλές σχέσεις και με τον κ. Ταμήλο και με τον κ. Βλαχογιάννη. Όσα λεωφορεία θα πάνε Αθήνα θα τα χρηματοδοτήσουν . Θεωρώ δεδομένο ότι θα είναι και στο γήπεδο.

Για αν ο ΑΟΤ είναι επένδυση
Δεν θεωρώ ότι έκανα επένδυση. Είμαι φίλαθλος και εγώ. Για αυτό είπα χαρίζω. Ο Πλεξίδας την ομάδα την έχει γιατί την αγαπάει. Ο ΑΟ Τρίκαλα δεν είναι όμηρος κανενός, όπως άλλες ομάδες. Αν θέλει κάποιος αύριο και μπορεί να πάει καλύτερα από μένα μπορεί να έρθει. Μην θεωρήσει κανείς ότι μπορεί να πάρει κάτι από αυτή την ομάδα. Εγώ δεν το πίστεψα ποτέ.

Για τα εισιτήρια
Δεν τα έχουμε ακόμη γιατί ανακοινώθηκε την Παρασκευή. Την Δευτέρα η ΕΠΑΕ είναι κλειστή. Την Τρίτη τα εισιτήρια θα πάνε στο Βύζαντα και κατόπιν στην αστυνομία να σφραγιστούν και μετά θα πάνε στις ομάδες. Οπότε εμείς τα περιμένουμε Τετάρτη βράδυ, Πέμπτη πρωί. Είναι το καλύτερο να είναι ο Βύζαντας γηπεδούχος αλλά ο γηπεδούχος στα μπαράζ δεν κέρδισε ποτέ.

Για την βοήθεια από τις επιχειρήσεις
Στα Τρίκαλα δεν υπάρχουν μεγάλες επιχειρήσεις και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Στην φανέλα διαφημίζω την «Τρίκκη» που θεωρείται από τις μεγαλύτερες. Οι μικρές επιχειρήσεις βοήθησαν όσο μπορούσαν με μια ταμπέλα στο γήπεδο και με όποιο άλλο τρόπο μπορούσαν. Ο καθένας όσο μπορούσε. Το κακό είναι ότι νιώθω μόνος. Δεν θέλω να πω πιο πολλά. Η ομάδα των Τρικάλων μετά το Σάββατο θα βρει τον δρόμο της και μπορεί να τον βρει και μόνη της. Ο ΑΟΤ έχει ιστορία και βαριά φανέλα. Αυτό είναι από μόνο του κάτι καλό.

Για τον Σάκη Καρατζούνη
Καλύτερα Σάκης Καρατζούνης. Θα μου άρεσε και μένα. Είναι κάτι διαφορετικό το να έρχεται κάποιος ξένος. Η πόλη τον αντιμετωπίζει διαφορετικά. Θα ήθελα πολύ ο Σάκης να είναι μπροστά και εγώ πίσω του και στηρίζω τα πάντα. Δεν υπάρχει παράγοντας που πέρασε και δεν μάτωσε και δεν πόνεσε. Όσο αντέξει καθένας. Δεν πρέπει να κατηγορούνται ποτέ οι πρόεδροι και οι παράγοντες που ασχολούνται.

Πίστεψε στην άνοδο
Είναι πραγματικά μια ομάδα Β΄ Εθνικής. Στην αρχή τα αποτέλεσμα δεν ήρθαν όπως τα θέλαμε αλλά η ομάδα άντεξε και για αυτό πάει στα μπαράζ. Για ένα βαθμό χάθηκε η πρώτη θέση. Η ομάδα κερδίζει την Καρδίτσα και τον Ηρακλή και στο πρωτάθλημα βρισκόταν στην 6η αι την 7η θέση αλλά στο πρωτάθλημα έκανε κάποιες ισοπαλίες και αυτό την επηρέασε πολύ. Πριν από 7 αγωνιστικές ήμουν -11 βαθμούς. Αν δεν το είχα πιστέψει δεν θα ήμασταν εδώ τώρα.

Για τις αλλαγές προπονητών
Δεν άντεξα. Ο Γιώργος ήταν φίλος μου. Εγώ τον έφερα στα Τρίκαλα. Ήταν άνθρωπος όμως που έβγαινε ανοικτά και κατηγορούσε πράγματα που δεν υπήρχαν. Γιατί το έκανες αυτό τον ρωτούσα; Γιατί έπρεπε κάποιος να πληρώσει.. Να μην πάμε εκεί γιατί θα πω πολλά. Είμαι από τους προέδρους που αλλάζουν εύκολα προπονητή. Το πρότυπο μου είναι ο Πηλαδάκης. Προσπάθησα αλλά δεν μπόρεσα.
Θα ήμουν τρελός αν ένας προπονητής που κερδίζει με 4-0 να τον διώξω. Αλλά κοιτάξτε τις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα. Ήθελε να φύγει ο Μπάμποβιτς, δεν τον έδιωξα εγώ. Δεν άντεχε να πάει στο μπαράζ. Στην συνέντευξη τύπου όταν κερδίζεις και πας μπαράζ, μιλάς για απλήρωτους ποδοσφαιριστές και εξώσεις;
Για τον Γαλανακόπουλο…
Ο Γαλανακόπουλος είναι ένα πολύ καλό παιδί και είναι άνθρωπος του ποδοσφαίρου. Το γνωρίζει το άθλημα αλλά κάποια στιγμή τον κυνήγησαν και δεν ξέρω το γιατί.

Έπρεπε να αλλάξει ΑΦΜ
Από κει ξεκινούν όλα. Τότε που πάρθηκε η ομάδα από τα δικαστήρια έπρεπε να αλλάξει ΑΦΜ. Δεν έγινε και ο ερασιτέχνης για πάντα θα κουβαλάει τα χρέη τα οποία θα πρέπει να πληρωθούν και είναι πολλά. Το κακό είναι ότι πληρώνονται και έντοκα. Εγώ άλλαξα ΑΦΜ, όχι όμως και ο ερασιτέχνης. Έπρεπε να είχε αλλάξει τότε.

Η επόμενη μέρα αν ο ΑΟΤ δεν πάρει την άνοδο;
Ούτε καν θέλω να το σκέφτομαι. Δεν υπάρχει θέμα να μην κερδίσει ο ΑΟΤ. Είναι καλύτερη ομάδα αγωνιστικά. Εγώ το έχω δηλώσει ότι ο Πλεξίδας δεν υπάρχει στα Τρίκαλα σαν πρόεδρος. Δεν πουλάω κάτι. Χαρίζω. Δεν αφήνω τον ΑΟ Τρίκαλα στον οποιοδήποτε. Θα είναι άνθρωπος με επιφάνεια. Δεν τον αφήνω τον ΑΟΤ όπου να ναι. Μέχρι σήμερα δεν ήρθε κάποιος. Πολλά ακούστηκαν αλλά προσωπικά σε μένα δεν ήρθε κανένας. Θα το προσέξω ιδιαίτερα αυτό το θέμα. Για κανέναν ο ΑΟΤ δεν θα είναι διαφήμιση.

Αν ο ΑΟΤ ανέβει κατηγορία
Είπα ότι η ομάδα ή περάσει ή δεν περάσει εγώ δεν θα είμαι πρόεδρος. Αν δείτε την Β΄ Εθνική υπάρχουν δύο δρόμοι ή πρωταγωνιστείς ή όχι. Ο ΑΟΤ είναι γεννημένος να πρωταγωνιστεί. Πιστεύω ότι θα την στηρίξουν την ομάδα και οι Τρικαλινοί αν η ομάδα αλλάξει κατηγορία. Ας μας στηρίξουνε.

Το ποδόσφαιρο είναι…βασιλιάς
Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Το ποδόσφαιρο πάντα είναι βασιλιάς των σπορ. Σε καμία περίπτωση δεν θα έμπαινα στο μπάσκετ. Από μικρός έμαθα ότι η μπάλα παίζεται με τα πόδια.
Δεν κάνω παρεμβάσεις
Ακούγεται ότι βγάζω ενδεκάδες. Δεν το έχω κάνει ποτέ. Δεν παρέμβηκα ποτέ στο έργο των προπονητών και μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν. Τον Χανιώτη τον ζήτησα στην 18αδα. Αυτό το θεωρείται παρέμβαση; Είναι λάθος αν το πιστεύει κάποιος αυτό. Πάντα θα υπάρχουν αδικημένοι. Μπορεί να μην αντιμετώπισα κάποιον παίκτη σωστά. Αλλά τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Και εγώ άνθρωπος είμαι.


Ήταν λάθος οι δηλώσεις
Ποτέ δεν κρατάω κρυφά πράγματα. Τελείωσε ο αγώνας με τα Γιαννιτσά και κερδίσαμε. Είχα πίεση 19 γιατί μέχρι το 85΄ ήμασταν πρώτοι. Με ρώτησαν μετά το τέλος του αγώνα δέκα δημοσιογράφοι, τι είχα να πω για τις δηλώσεις του προπονητή,. Κάνεις έκρηξη ή δεν κάνεις εκείνη την στιγμή; Με την συγκεκριμένη δήλωση δεν ήθελα να θίξω κανέναν πρόεδρο και καμία ομάδα. Αφορούσε την δική μου ομάδα. Αυτή η δήλωση ήταν μεγάλο λάθος. Στο ποδόσφαιρο είμαι καινούργιος. Θα είμαι πολύ πιο προσεχτικός στις μεγαλύτερες κατηγορίες.
Κρίνονται οι κόποι
Κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο για μένα. Σκεφτείτε αυτό που είναι τελευταίο για αυτή τη χρονιά και που κρίνονται οι κόποι. Για τα Τρίκαλα ακόμα και η Σούπερ Λίγκ είναι κοντά.

Για την αντιμετώπιση από τους φιλάθλους
Από τους φιλάθλους γενικά είχα θετική αντιμετώπιση. Δεν ήρθα στο ποδόσφαιρο για να δείξω το όνομα μου. Είμαι και θα παραμείνω φίλαθλος. Δεν έχω προσωπικές φιλοδοξίες. Οι φιλοδοξίες μου είναι ο ΑΟ Τρίκαλα και να φτάσει η ομάδα όσο πιο ψηλά μπορεί.

Για την σχέση του με τους παλαίμαχους
Μέχρι σήμερα δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί…

Για τις σχέσεις του με τα ΜΜΕ
Οι σχέσεις μου είναι αρκετά καλές με τους δημοσιογράφους. Το παράπονο μου είναι ένα. Είπα ότι θα πληρώνω και δεν θα ασχολούνται μαζί μου και εγώ θα προσπαθώ για το καλύτερο. Και πλήρωνα και η ομάδα πάει να αλλάξει κατηγορίες και με βρίζουν. Δεν ξέρω γιατί. Ούτε για δήμαρχος θα κατέβω, ούτε για νομάρχης. Είμαι απλός άνθρωπος. Υπάρχει κανένας που θέλει να είναι μόνος του; Είμαι αρκετά κοινωνικός. Στο σπίτι μου δεν κάθομαι ποτέ. Θα ήθελαν όλοι να είμαι χαμηλών τόνων αλλά έτσι γεννήθηκα και δεν αλλάζει αυτό.
Χτυπήσανε και την επιχείρηση μου. Αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ. Έχω συνεταίρους. Τι σχέση μπορεί να έχει η επιχείρηση μου με το ποδόσφαιρο;

Λειτουργώ συναισθηματικά
Επαγγελματικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος παράγοντας να λειτουργεί. Πρώτα ασχολούνται συναισθηματικά και μετά με το ένστικτο που το έχεις η δεν το έχεις. Το δείχνει η πορεία. Το συναισθηματικό πάντως είναι αυτό που λειτουργεί πρώτα. Θα έπρεπε να το δούμε όμως και επαγγελματικά. Πώς να χάσεις τα λιγότερα. Να κάνει τις καλύτερες επιλογές με τα λιγότερα χρήματα. Πιστεύω πάντως πως μαθαίνω γρήγορα.
Πλέον δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο συγχώνευσης
Αν ήταν στο χέρι μου θα το έκανα πέρυσι. Είχα συζητήσει με τον Κωτούλα κάποια στιγμή να ενώσουμε τα Τρίκαλα με την Καρδίτσα. Όσο και να φαίνεται παράλογο. Δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα οι δύο πόλεις. Αυτό θα ήταν ότι καλύτερο υπάρχει. Δεν συμφώνησε τότε ο κ. Κωτούλας. Υπάρχουν παίκτες Τρικαλινοί στην Καρδίτσα που χειροκροτούνται και το ίδιο συμβαίνει με τους Καρδιτσιώτες που παίζουν στα Τρίκαλα. Κάθε ημέρα υπάρχουν και περισσότερα προβλήματα και αν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχε πρόβλημα βιωσιμότητας. Για ένα μήνα όλοι θα βρίζανε και όλοι θα λέγανε πάρα πολλά αλλά όταν θα έβλεπαν ότι η ομάδα πάει καλά όλοι θα ήταν κοντά σε αυτή την ομάδα. Αλλά τώρα δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το κάνω εγώ.

Αν οι σύμβουλοι του είχαν ελέγξει άλλη ΠΑΕ
Επειδή η συγκεκριμένη ΠΑΕ πάει να βρει τον δρόμο της από τι φαίνεται δεν θέλω να αναφερθώ σε κάτι.


Για το ματς του Σαββάτου
Θα ήθελα να δω την ομάδα μου να κερδίζει στο πρώτο 5ο λεπτό με 1-0. Και το γκολ οποιοσδήποτε και με οτιδήποτε.

Τέλος ευχαρίστησε την οικογένεια του για την στήριξη που του παρέχει.
Όταν η ομάδα δεν πάει καλά μεταφέρεται το πρόβλημα στο σπίτι και όταν με βρίζουν η οικογένεια μου αντιδρά. Ευτυχώς που υπάρχει η οικογένεια μου, που με δέχεται με αυτά τα προβλήματα.

Όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα goaltrikala.gr




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου