Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Μαίρη Καραντζά για την υπόθεση της «Τσιανατέλης Α.Ε.»: Δυστυχώς για μένα, η δικαίωση ήρθε αργά

Μετά την ανακοίνωση του Διευθύνοντα Συμβούλου της «Τσιανατέλης Α.Ε.» Απόστολου Τσιανατέλη, μέσω του νομικού της εκπροσώπου Δημήτρη Σαμαρτζή, «σπάζει» την σιωπή της και η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών της Ν.Α. Τρικάλων Μαίρη Καραντζά



Η κ. Καραντζά αναφέρει στην γραπτή ανακοίνωσή της τα εξής. «Μετά την άδικη καρατόμησή μου και δημόσια διαπόμπευσή μου επί σειρά ημερών την προηγούμενη εβδομάδα, για ζητήματα τα οποία δημιουργήθηκαν από ενέργειες τρίτων και άπτονται ζητημάτων της Υπηρεσίας την οποία υπηρετώ, αισθάνομαι την ανάγκη να τοποθετηθώ δημοσίως, προκειμένου να αποκαταστήσω το δικό μου τρωθέν κύρος και την πραγματικότητα, η οποία διαστρεβλώθηκε βάναυσα, τόσο από σχόλια μερίδας του Τύπου, όσο και από απόψεις οι οποίες εκφράστηκαν κατά την συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου της περασμένης Παρασκευής.

Δυστυχώς, εξαιτίας των ανωτέρω δυσφημιστικών και συκοφαντικών επιθέσεων σε βάρος μου, η ψυχική μου υγεία έχει διαταραχθεί σε τέτοιο βαθμό, που να μην δύναμαι να εκφραστώ με άλλο τρόπο, πέραν αυτού.

Ουδέποτε προέβην σε οποιαδήποτε παράβαση ή παράνομη πράξη, ή παράλειψη, ουδέποτε επέδειξα ανοχή σε οποιαδήποτε παράνομη πράξη τρίτου ή ιδιώτη.

Η συγκεκριμένη υπόθεση που αφορά τον κ. Τσιανατέλη, με βρίσκει σε πλήρη άγνοια τόσο εμένα όσο και όλους τους υπαλλήλους του γραφείου Συγκοινωνιών. Ελπίζω ο επιχειρηματίας που με σειρά ενεργειών προέβη στην παραπλάνηση μας, να αναλάβει και την ευθύνη των πράξεων του , πράγμα το οποίο όπως ήδη πληροφορήθηκα, έχει ήδη κάνει.

Δυστυχώς για μένα, η δικαίωση ακόμη και μετά την εξέλιξη αυτή, ήρθε αργά και δη σε στιγμή, που η ηθική μου υπόσταση και η ψυχική μου υγεία έχουν σοβαρά πληγεί. Ελπίζω το ίδιο σθένος μετά την εξέλιξη αυτή, να βρουν οι συκοφάντες μου και να με αποκαταστήσουν άμεσα, ανακαλώντας τα όσα σε βάρος μου ειπώθηκαν.

Σε κάθε περίπτωση, από τούδε και εφεξής, καθένας που θα καταφερθεί εναντίον μου, θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες του Νόμου και θα έχει την ευθύνη των απόψεων του. Το ίδιο ισχύει και για όσους εντελώς άκριτα και βεβιασμένα, ήδη με λοιδόρησαν. Και θα βρεθούν αντιμέτωποι με την ποινική απαξία των πράξεων που τέλεσαν σε βάρος μου».



Δημοσίευσέ το στο:

1 σχόλιο: