Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Πλεξίδας: «Ο κόσμος να μην ανησυχεί»


Στην παρακάτω δήλωση προχώρησε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ , Βαγγέλης Πλεξίδας:






«Δεν θα μπορούσα να μην παραβρεθώ στην ΕΠΟ για ένα πολύ σημαντικό θέμα που αφορά το μέλλον της οικογένειας μου γιατί το λέω και το εννοώ πως ο ΑΟ  Τρίκαλα είναι οικογένεια μου.

Οι εξελίξεις αναμένονται μετά την Δευτέρα. Εγώ ένα πράγμα συνιστώ στους ποδοσφαιριστές μου. Να μην παρεκκλίνουν στο έργο τους.

Πριν το Πάσχα είχα ζητήσει από τους παίκτες να δώσουν το 1000%. Τώρα το απαιτώ και είναι υποχρέωση τους να κάνουν 3 νίκες σε ισάριθμα ματς και να συνειδητοποιήσουν ότι καμία ομάδα δεν θα μας χαριστεί.

 Προτρέπω στο ποδοσφαιρικό τμήμα να κλείσει τα αυτιά και τα μάτια για τα όσα ακούγονται αλλά και για τα διάφορα δημοσιεύματα και να προσηλωθεί απόλυτα στον ένα και μοναδικό στόχο και σε αυτό δεν δέχομαι διαπραγματεύσεις.

Ο κόσμος να μην ανησυχεί και να μείνει κοντά στον αγαπημένο τους ΑΟ Τρίκαλα και να είναι σίγουρος πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να κάνουμε τον ΑΟΤ μας ακόμη πιο μεγάλο».



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου