Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Ο Αντώνης Ρέμος στα Τρίκαλα στο BIO+ Concept τέλη Μαϊου


"Έκανα reload στον εαυτό μου" δηλώνει σε συνέντευξή του στο «Radar» της εφημερίδας «Έθνος»
"Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι στα 40 μου θα βρεθώ αντιμέτωπος με τόσα αδιέξοδα, τόση λάσπη και τόσες ανθρώπινες απογοητεύσεις."




Ο δημοφιλής τραγουδιστής σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του fatsimare "έκλεισε" οριστική συμφωνία και έτσι οι Τρικαλινοί θαυμαστές του θα έχουν την ευκαιρία να τον θαυμάσουν και να τον αποθεώσουν στις 28 Μαϊου στο μεγάλο το μαγαζί της οδού Λαρίσης, το BIO+ που αναμένεται να ζήσει μεγάλες στιγμές...



Η ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ:

"Μου ήρθαν μαζεμένα τόσα προβλήματα τα οποία έπρεπε να διαχειριστώ με την καθημερινότητα να τρέχει, που νόμιζα ότι δεν θα είχα την αντοχή. Κυριολεκτικά ήταν η ώρα της κρίσης, όπου αναγκάστηκαν να επαναπροσδιορίσω πραγματικά τα πάντα – αξίες, ανθρώπους, προτεραιότητες και στόχους». Αυτό αναφέρει ο Αντώνης Ρέμος σε συνέντευξή του στο «Radar» της εφημερίδας «Έθνος», λίγο πριν ετοιμάσει τις βαλίτσες του για το Ντουμπάι και το Γιοχάνεσμπουργκ, όπου θα δώσει τις επόμενες μέρες από μία συναυλία.


O τραγουδιστής εμφανίζεται ιδιαίτερα προβληματισμένος με τους φίλους και τις σχέσεις του, μετά από την αντιμετώπιση που είχε στις πρόσφατες περιπέτειές του: «Η οικογένεια και οι λίγοι και πραγματικοί φίλοι που έχεις δίπλα σου είναι το μόνο υγιές κομμάτι μέσα σε όλη αυτήν την παράνοια», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ποιους ονοματίζει ως τέτοιους; «Ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που είναι πραγματικοί και τσεκαρισμένοι φίλοι. Ενώ η Μαρινέλλα είναι πλέον οικογένειά μου».

Τονίζει χαρακτηριστικά ο Αντώνης Ρέμος: «Επέλεξα να έχω δίπλα μου μόνο όσους μου έδειξαν ανθρωπιά, τους υπόλοιπους τους ονόμασα “φίλους 180”. Είναι η τιμή της φιάλης που θα πληρώνουν πλέον για να με βλέπουν αυτοί με τους οποίους επέλεξα να κόψω κάθε σχέση, γιατί είδα στα δύσκολα πόσο ανάξιοι είναι της αγάπης και της εμπιστοσύνης που τους είχα δείξει. Νιώθω σαν υπολογιστής που έκανε reload».

Στην συνέντευξή του ο Αντώνης Ρέμος δεν διστάζει να παραδεχτεί τη δύναμη που αντλεί από την σύντροφό του Υβόννη. Ωστόσο αφήνει και σαφέστατες αιχμές προς την προηγούμενη σχέση του (δηλαδή την Ζέτα Μακρυπούλια). Όπως τονίζει, σε τέτοιες δύσκολες στιγμές που ο ίδιος βίωσε βοηθά πάρα πολύ να έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου, «αν και έχω καταλάβει ότι όλα είναι σχετικά» γιατί «μια σχέση μπορεί να σε βοηθήσει, αλλά και να σε καταστρέψει, μόνο η πορεία δείχνει αν η σύντροφός του είναι ικανή να αντέξει όσα περνάς στη ζωή σου».

Όπως τονίζει, «η Υβόννη μπήκε στη ζωή μου στην χειρότερή μου φάση. Η προηγούμενή μου σχέση δεν βίωσε σχεδόν καθόλου τις δυσκολίες που αντιμετώπιζα, δεν πέρασε καθόλου μαζί μου αυτά που πέρασα τον τελευταίο καιρό. Ολο το πακέτο δυστυχώς το έχει φάει η Υβόννη και μάλιστα χωρίς να το φέρει ποτέ βαρέως. Το ότι είναι διαρκώς δίπλα μου, μου δίνει πραγματικά δύναμη. Μην ξεχνάς ότι είναι ένα κορίτσι 25 χρόνων από άλλη χώρα και θα μπορούσε να έχει τρομάξει με όλο αυτό. Έχει όμως πολύ ισχυρή προσωπικότητα και ωριμότητα, κι εγώ προσπαθώ να την κάνω να νιώσει ότι τίποτα δεν μπορεί να την αγγίξει όσο είμαι εγώ δίπλα της».

«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει ένας νέος άνθρωπος στη ζωή σου τα απωθημένα που μπορεί να κουβαλάς από παλιότερες απογοητεύσεις, είτε φιλικές είτε προσωπικές», προσθέτει ο Αντώνης Ρέμος. Αλλά την ίδια ώρα διαψεύδει τις φήμες που τον ήθελαν να ντύνεται σύντομα γαμπρός. «Ο γάμος είναι κάτι που δεν με απασχολεί», λέει χαρακτηριστικά...




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου