Η επίσκεψη στον Στυλιανίδη και η ΔΕΘ – «Ανομολόγητη» ανησυχία για τον Ε65
Κοινές πρωτοβουλίες σε δύο μέτωπα, αναμένεται να αναλάβουν οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες της Δυτικής Θεσσαλίας το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Το ένα μέτωπο είναι της τρέχουσας επικαιρότητας. Η περικοπή των δρομολογίων του ΟΣΕ, στη Δυτική Θεσσαλία, δημιουργεί την ανάγκη για κινητοποίηση των τοπικών δυνάμεων προκειμένου να αρθούν οι κυβερνητικές αποφάσεις που οδήγησαν σε σιδηροδρομική απομόνωση τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα.
Οι αρχικές μεμονωμένες αντιδράσεις, φαίνεται πως δίνουν τη θέση τους, σε ευρύτερες και συντονισμένες προσπάθειες για την ανατροπή αυτών των τετελεσμένων.
Οι νομάρχες Τρικάλων κ. Ηλίας Βλαχογιάννης, Καρδίτσας κ. Φώτης Αλεξάκος και οι δήμαρχοι των πρωτευουσών Νομών κύριοι Μιχάλης Ταμήλος και Δομίνικος Βερίλης, αναμένεται να αναλάβουν άμεσα, πρωτοβουλία, προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι συζητήσεις μεταξύ των αυτοδιοικητικών παραγόντων οδήγησαν στο συμπέρασμα πως πρέπει να αναληφθεί κοινή δράση για την ισχυροποίηση του αυτοδιοικητικού μετώπου. Σε πρώτη φάση, οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες, αναμένεται να επισκεφθούν τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες των Τρικάλων, σκόπευαν να δώσουν την πίστωση χρόνου, λίγων εβδομάδων, που ζήτησε ο κ. Στυλιανίδης, προκειμένου να επανεξετάσει το αίτημα για την επαναλειτουργία των δρομολογίων του ΟΣΕ στη Δυτική Θεσσαλία, βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων του Αυγούστου. Αυτή όμως, η πίστωση χρόνου, μετέθετε για το δεύτερο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου την ανάληψη της κοινής πρωτοβουλίας. Επομένως, θα είχε προηγηθεί η ομιλία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ (5 Σεπτεμβρίου), οπότε θα αποδυναμώνονταν η «διαπραγματευτική ισχύς» των Δυτικοθεσσαλών.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο νομάρχης Καρδίτσας κ. Φώτης Αλεξάκος πρότεινε την ανάληψη άμεσα δράσης, πριν την άνοδο του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ.
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι αυτή που προκρίθηκε τελικά, οπότε εντός των επόμενων ημερών, αναμένεται η επίσκεψη των αυτοδιοικητικών παραγόντων της περιοχής στον κ. Στυλιανίδη. Σε περίπτωση που οι απαντήσεις δεν είναι ικανοποιητικές, τότε αναμένεται δυναμικότερη κοινή δράση η οποία θα καθοριστεί στην πορεία.
Το μίνιμουμ της διεκδίκησης, είναι τα δρομολόγια ιντερσίτι προς Αθήνα τα οποία ενδιαφέρουν κυρίως, το επιβατικό κοινό.
Για τον Ε65
Πρωτοβουλίες, αναμένονται και για το σημαντικότερο έργο της Δυτικής Θεσσαλίας. Ο λόγος για τον Ε65 ο οποίος, επί του οποίου παρατηρείται στασιμότητα. Υπάρχουν, μεν κάποιες διεργασίες που σχετίζονται με τις απαλλοτριώσεις εκτάσεων, αλλά και την εγκατάσταση των εργοταξίων, αλλά συγκεκριμένο αποτέλεσμα, ως προς την προώθηση του έργου, δεν εντοπίζεται επί του παρόντος, γεγονός που δημιουργεί κάποιους προβληματισμούς οι οποίες πιθανόν, να τεθούν το επόμενο χρονικό διάστημα σε αρμόδια κυβερνητικά στελέχη. Για την ώρα, αυτοί οι προβληματισμοί δεν εκφράζονται δημοσίως, ούτε καν από τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες της Καρδίτσας οι οποίοι πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ.
Εν τούτοις, η συγκυρία εκτιμάται ότι μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη για το έργο. Και εξηγούμαστε… Σε περίπτωση που δεν έχει διαφανεί η πρόθεση του αναδόχου να προωθήσει το έργο πριν τις πρόωρες εκλογές, πιθανότητα μετά απ’ αυτές και σε περίπτωση που υπάρξει αλλαγή κυβέρνησης, να δρομολογηθούν εξελίξεις αρνητικές για την υλοποίησή του.
Του Λάζαρου Μάμαλη - Έρευνα
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου