Για εμπαιγμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέναντί του κάνει λόγο ο Εμπορικός Σύλλογος για το θέμα της περικοπής δρομολογίων
Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων
Στο από 30-07-2009 υπόμνημα που υποβάλλαμε στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών και προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την περικοπή των δρομολογίων λάβαμε την ακόλουθη απάντηση :
«Το κόστος της δρομολογιακής πολιτικής που ακολουθήθηκε τις προηγούμενες δεκαετίες αγγίζει ετησίως τα 193,9 εκατ. €, χωρίς να υπηρετεί τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες, ενώ συμβάλει στη συνεχή διεύρυνση του ελλείμματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η οικονομική εξυγίανση για ένα βιώσιμο σιδηρόδρομο κατέστησε αναγκαία την αναθεώρηση του συνόλου των δρομολογίων, σε συνεργασία με τις διοικήσεις ΟΣΕ/ΕΔΙΣΥ, χωρίς να καταργούνται γραμμές, προσαρμόζοντας τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών με βάση τη ζήτηση, με αραίωση δρομολογίων που δεν προσελκύουν την προτίμηση του επιβατικού κοινού και πύκνωση των δρομολογίων που καταγράφουν υψηλή επιβατική κίνηση, με στόχο τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των υλικών και άυλων πόρων που διατίθενται.
Έτσι λοιπόν, οι αρμόδιες υπηρεσίες των εταιριών προέβησαν στην επεξεργασία και σύνταξη του νέου δρομολογιακού πλέγματος που ισχύει από 01.08.2009 για το σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου. Βασική στόχευση του σχεδίου της μεταρρύθμισης στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, όπως εξαγγέλθηκε από τον κ. Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, είναι ένας σύγχρονος σιδηρόδρομος, που σημαίνει διασφάλιση της βιωσιμότητας και της αναπτυξιακής του προοπτικής σε βάθος χρόνου.
Ειδικότερα για τη γραμμή Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας με το παραπάνω δρομολογιακό πλέγμα από 01.08.2009, το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται από 12 δρομολόγια ημερησίως, ενώ το πρώην ζεύγος αμαξοστοιχιών intercity 47/48 έχει υποκατασταθεί με αμαξοστοιχία intercity μεταξύ Αθήνας - Παλαιοφαρσάλου – Αθήνας και ζεύγος τοπικών δρομολογίων με αναμεταβίβαση επιβατών στον Παλαιοφάρσαλο.»
Η ως άνω απάντηση δεν μας καλύπτει, καθώς κάνει αναφορά σε γενικά οικονομικά στοιχεία που αφορούν το σύνολο των δρομολογίων πανελλαδικά και περικοπή δρομολογίων «που δεν προσελκύουν την προτίμηση του επιβατικού κοινού».
Από όσο γνωρίζουμε τα συγκεκριμένα δρομολόγια που αφορούν την περιοχή μας, παρουσιάζουν τη μέγιστη πληρότητα και εξυπηρετούν πλήρως τις ανάγκες του τρικαλινού και του θεσσαλικού γενικότερα επιβατικού κοινού.
Η ως άνω απάντηση μιλά για επεξεργασία δεδομένων βάσει των οποίων προέκυψε το νέο δρομολογιακό πλέγμα.
Όμως παρ’ αυτά και των ανακοινώσεων του κ. Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνίας, ακόμη δεν έχουμε κατανοήσει τα κριτήρια που οδήγησαν στην περικοπή των δρομολογίων.
Ομοίως και το σύνολο του επιβατικού κοινού, καθώς οι αντιδράσεις για τις περικοπές είναι καθολικές από φορείς και οργανώσεις πανελλαδικά.
Θεωρούμε την ως άνω απάντηση εμπαιγμό στα παλαιότερα αιτήματά μας για αύξηση των δρομολογίων και επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής.
Οι αλλαγές που επιφέρει η νέα δρομολογιακή πολιτική δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, είναι αναχρονιστικές και μας επαναφέρουν σε πρακτικές της δεκαετίας του 1950.
Εξακολουθούμε να θεωρούμε αναγκαία την επανεξέταση των δίκαιων και εύλογων αιτημάτων μας.
Κλειστά τα καταστήματα τα Σάββατα 22 και 29 Αυγούστου
Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων ενημερώνει τα μέλη του και το καταναλωτικό κοινό ότι το Σάββατο 22 Αυγούστου 2009 καθώς επίσης και το Σάββατο 29 Αυγούστου 2009 τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά ενώ από την Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009 θα επανέλθει σε ισχύ το προτεινόμενο θερινό ωράριο που έχει ως εξής :
Δευτέρα 08:50 – 14:00 & 18:00 – 21:00
Τρίτη 08:50 – 14:00 ΚΛΕΙΣΤΑ
Τετάρτη 08:50 – 14:00 & 18:00 – 21:00
Πέμπτη 08:50 – 14:00 ΚΛΕΙΣΤΑ
Παρασκευή 08:50 – 14:00 & 18:00 – 21:00
Σάββατο 08:50 – 14:00 ΚΛΕΙΣΤΑ
Κυριακή ΑΡΓΙΑ
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου