Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Η Χρύσα Ντιντή "τα χώνει" σε «παρατρεχάμενους», «κολαούζους» και «τσιράκια» του ΠαΣοκ


- Με "πένα που καίει" η πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ τα λέει έξω από τα δόντια:
- «Λυπάμαι Κωστάκη γιατί σε… μεγάλωσα» απαντά  σε επιστολή του συντρόφου Κώστα Μπαντή







Με έκπληξη διάβασα την δημοσιευμένη απάντηση από εσένα (σε τι άραγε;) στο trikalanews.gr σε άρθρο που αφορούσε εμένα.


Προσπαθείς Κωστάκη μου να αποδώσεις άλλη διάσταση στην τυχαία συνάντηση , το βράδυ της Τετάρτης 6/7 νομίζοντας ότι θα μειώσεις εμένα και αυτό ειδικά με λυπεί.

Πρώτον ο Πανταζής με γνωρίζει πολύ καλά όπως και εγώ. Ακόμα όμως και να μην συνέβαινε αυτό , δεν θα έτρεχε και τίποτα. Πέρασα και έκανα πολλά στη ζωή μου για να με νοιάζει η γνωριμία με τον κάθε Πανταζή, αν αυτό κατάλαβες.

Δεύτερον δεν θα επέτρεπα σε κανένα να μου απευθύνει τη φράση  «αδικείς τον εαυτό σου» . Αν παρεπιμπτόντως την εκστόμιζε, όσο ήμουν εκεί, να είσαι σίγουρος ότι θα είχαμε άλλη εξέλιξη στο συμβάν…. Αν ειπώθηκε αφού έφυγα, την επιστρέφω και πέστου αυτουνού που την είπε να πάει να κολλήσει τα ένσημα που έχω κολλήσει εγώ στις δικαστικές αίθουσες της Ελλάδας και μετά να μου απευθύνει τέτοιους χαρακτηρισμούς .

Τρίτον δεν ήταν φιλική παρέα. Ήταν Θεσμική συνεύρεση και συνηθίζεται μετά από κάθε διαδικασία. Το ερώτημα είναι τι ζητούσες εσύ εκεί

Τέταρτον να μάθεις να μη βρίσκεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν εν προκειμένω δεν είχες καμία δουλειά, ούτε να βρίσκεσαι εκεί πολλώ δε μάλλον να απαντήσεις. Άλλωστε δεν απευθύνθηκα σε εσένα.

Πέμπτον, αυτούς που βρίσκονται σε τόπο και χρόνο χωρίς να έχουν κληθεί και χωρίς ρόλο, εν προκειμένω Εσύ, εμείς τους λέμε «παρατρεχάμενους», «κολαούζους» και «τσιράκια» Διάλεξε όποιο θές ή και όλα μαζί.

Έκτον και πιο σημαντικό , κατ’ εμέ, να μάθεις να τοποθετείς τις αξίες της φιλίας και της οικογένειας πάνω από την ‘νεολίστικη φιλοδοξία σου’. Διότι γράφοντας αυτή την επιστολή δεν σεβάστηκες το γεγονός ότι διατηρώ μια στενή φιλική σχέση εδώ και πολλά χρόνια με την μητέρα σου και τον πατέρα σου, το οποίο προσπέρασες χωρίς... ηθικούς φραγμούς.  Χωρίς να σε προβληματίσει ούτε το γεγονός ότι δεν με χαιρέτησες. Γι αυτό Κωστάκη λυπάμαι… επειδή σε ξέρω από μικρό παιδί  και στην ουσία σε μεγάλωσα…

Χρύσα Ντιντή
Δικηγόρος 

Υ.Γ. Αδικούν τους εαυτούς τους αυτοί που αναιρούν τους εαυτούς τους για μικροκομματικά και προσωπικά συμφέροντα, όπως εν προκειμένω ο Πανταζής, που ήρθε στα Τρίκαλα να διαγράψει… την επιλογή του!!!
Και αυτό εν τέλει πρέπει να σε προβληματίσει.



Σύνδεση με τα προηγούμενα


Επιστολή Κώστα Μπαντή στο trikalanews.gr
http://www.trikalanews.gr/article/31868/



Άγριο «κράξιμο» από την πολιτευτή του ΠαΣοΚ Τρικάλων Χρύσα Ντιντή στον Γραμματέα Νεολαίας του κόμματος Κώστα Πανταζή
http://www.trikalanews.gr/article/31825/



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου