Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Bρήκε τον μπελά του ο άνθρωπος...


Τρικαλινός, θα ζητήσει και δικαιολογημένα μηνιαίο επίδομα για διατάρραξη της ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΖΩΗΣ...








Το πρόβλημά μου είναι το εξής:

Ο Αριθμός Τηλεφώνου μου είναι ο 2431051100 και απαντά σε οικία στην ΦΗΚΗ Τρικάλων... καλά εως εδώ!!!

Όμως το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Τρικάλων άλλαξε εδώ και μερικά χρόνια... σε 2431351100 και όχι (24310)... από τότε άρχισαν τα προβλήματα....

Στην αρχή προσπάθησα να εξηγήσω με ευγενικό τρόπο ότι κάνουν λάθος!!!

Έγινε μια ραδιοφωνική προσπάθεια στις αρχές του προβλήματος αλλά μάταια...

 Τον τελευταίο καιρό αγανάκτησα διότι πρέπει να απολογούμαι κιόλας ή να προσπαθώ να τους πίσω ότι κάνουν λάθος ή ότι δεν τους κάνω φάρσα!!!
Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω....

Το τηλέφωνο χτυπά σαν τρελό!!!  Κατά το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας.....

Αναρωτιέμαι τι κάνουν οι υπάλληλοι των εταιρίων των τηλεφωνικών καταλόγων Ελλάδας όταν τους ζητάνε τον Δήμο Τρικάλων και αυτοί τους συνδέουν στη ΦΗΚΗ στο Τηλέφωνό μου....

Έχω βαρεθεί πλέον ... μήπως να ζητήσω μηνιαίο επίδομα για διατάρραξη της ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΖΩΗΣ..

 ----------------------------------------------------
Σας αποστέλλω και δύο εικόνες από τον πλεον γνωστό τηλεφωνικό κατάλογο... 11888
-----------------------------------------------------






Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου