Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Στον "αέρα" οι πρώτες τηλεφωνικές συνομιλίες των κατηγορούμενων της Θεσσαλονίκης


Στις συνομιλίες, αποτέλεσμα της παρακολούθησης των τηλεφώνων των κατηγορούμενων από τις αρμόδιες αρχές, πρωταγωνιστεί ο Μάρκος Καραμπέρης που φέρεται να είναι ο επικεφαλής τους κυκλώματος τοκογλυφίας, εκβιασμών και ξεπλύματος βρόμικού χρήματος.





Τηλεφωνικές συνομιλίες των ατόμων που κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης στη Θεσσαλονίκη αποκαλύπτει το tvxs.gr.


1η Συνομιλία Σε αυτή την συνομιλία το Μάρκος Καραμπέρης μιλά με τον «ΧΦ» και συζητάνε για τον Γιώργο Φερέτη, που κατηγορείται από τις αρχές ως μέλος της οργάνωσης... (Καλούμενος : Καραμπέρης Μάρκος / Καλών: ΧΦ)

Καλούμενος: Καλά θα πάρεις τον Φερέτη; Θα τον πάρεις να συνεννοηθείς. Ε; τον Φερέτη για το άλλο θέμα;
Καλών: Ναι, αλλά – ναι, πάντα με αυτόν- όχι σήμερα.

Καλούμενος: Δεν ξέρω παρ’ τον όμως και ενημέρωσέ τον εσύ όμως αν θέλεις.
Καλών: Μα πάντα με αυτόν μου είπες να το κάνω.

Καλούμενος: Ναι αγάπη μου, ναι, ναι, απλά ενημέρωσέ τον.
Καλών: Και για πες. Και το προηγούμενο σου έδωσε δεν σου έδωσε;

Καλούμενος: Ναι όλα κανονικά είναι αφού δεν σε πήρα, είναι απόλυτης εμπιστοσύνης.
Καλών: Α. Όχι γιατί τον φοβάμαι εγώ τον Γιώργο λίγο.

Καλούμενος: Όχι, όχι ξε. αφού σε...
Καλών: Τον αγαπάω αλλά τον φοβάμαι, ναι.

Καλούμενος: Όχι άμα ήταν θα σε έπαιρνα τηλέφωνο. Όχι τον έχω εμπιστοσύνη. Από την ώρα εσύ που το τακτοποίησες, είναι δικιά μου ευθύνη. Δεν έχεις καμία ευθύνη.
Καλών: Ναι ρε πουλάκι μου. Εντάξει, όχι δεν μπορεί να μου κάνει.

Καλούμενος: Μη στεναχωριέσαι. Μη στεναχωριέσαι.
Καλών: Δεν μπορεί να μου κάνει εμένα τέτοια πράγματα αλλά είναι και λίγο περίεργος. Ξες.

Καλούμενος: Τι α, α μη τι άλλο κι εμένα. Δεν μπορεί και τους δύο.
Καλών: Ναι, όχι και εσένα σε τρε, σε αγαπάει πολύ.

Καλούμενος: (δυσνόητη λέξη)
Καλών: Αλλά απλώς στην ανάγκη δεν ξέρεις τι κάνει ο άνθρωπος.

2η Συνομιλία-
Ο Μάρκος Καραμπέρης συζητά με τον Γιώργο Φερέτη και κανονίζουν συνάντηση. Ο Φερέτης του ζητάει και κάποια χρήματα... (Καλούμενος: Καραμπέρης Μάρκος/ Καλών: Φερέτης Γιώργος)

Καλούμενος: Ναι;
Καλών: Τι έγινε παλικάρι μου;

Καλούμενος: Ποιος είναι;
Καλών: Φερέτης...

Καλούμενος: Έλα Γιώργο.
Καλών: Θα έρθω αύριο να πιούμε καφέ.

Καλούμενος: Έλα ρε.
Καλών: Έτσι;

Καλούμενος: Τι ώρα;
Καλών: Θα κατέβω κατά τις 12.00-12.30

Καλούμενος: Εντάξει. Περιμένω.
Καλών: Και θέλω και ένα χιλιάρικο και να στο δώσω την Τρίτη το πρωί που θα πληρωθώ και μετά να σου δώσω το άλλο το χιλιάρικο που μου έβαλες στις 20 του μηνός.

Καλούμενος: Καλά ρε θα τα πούμε αύριο εντάξει.
Καλών: Άντε φιλιά.

3η Συνομιλία- Οι Φερέτης Γιώργος και Μάρκος Καραμπέρης συζητούν με τον πρώτο να του προτείνει να αγοράσουν μία άδεια για πρακτορείο ΠροΠο για να γίνει «πάρτυ». (Καλούμενος: Καραμπέρης Μάρκος/ Καλών: Φερέτης Γιώργος)

Καλούμενος: Έλα αγόρι μου.
Καλών: Γιατί δεν με πήρες τηλέφωνο ρε μ...;

Καλούμενος: Θα σε πάρω ρε τώρα. Μπάνιο έκανα.
Καλών: Εγώ μίλησα, μίλησα με το παλικάρι σου.

Καλούμενος: Ναι
Καλών: Τρεις φορές μίλησα.

Καλούμενος: Ναι. Μου είπε ότι τον κάλεσε ο διοικητής.
Καλών: Ε βέβαια. Ναι. Ήταν ψαρωμένος ο διοικητής.

Καλούμενος: Α. Για να δούμε τώρα αν το τακτοποιήσει εκεί. Μακάρι να μπορεί.
Καλών: Ε καλά ρε μαλάκα τρελός είσαι τώρα;

Καλούμενος: Καλά Γιωργάκη μου. Έχουμε τίποτα κανένα νέο;
Καλών: Τίποτα 150.000 χρειαζόμαστε.

Καλούμενος: Γιατί πράγμα;
Καλών: Για να αγοράσουμε μία άδεια Προπο.

Καλούμενος: Άντε, άντε φιλάκι. Τα λέμε από κοντά.
Καλών: Όχι...

Καλούμενος: Ναι;
Καλών: Ρε μαλάκα θα γίνει πάρτυ. Αυτό.

Καλούμενος: Καλά ρε θα σε πάρω από το γραφείο. Έλα από κοντά να τα πούμε.
Καλών: Ναι σου λέω εγώ, εγώ τη βρήκα σήμερα.

Καλούμενος: Ναι.
Καλών: Ε και λέω κρατήστε την να μιλήσω με τον άνθρωπό μου.

Καλούμενος: Εντάξει θα μιλήσουμε από κοντά Γιώργο.
Καλών: Εντάξει.

Καλούμενος: Από κοντά έγινε.
Καλών: Δεν σε ενδιαφέρει να έχεις, να έχεις άδεια.

Καλούμενος Ναι ρε θα τα πούμε από κοντά. Θα τα πούμε από κοντά.
Καλών: Άντε γεια σου.


Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου