Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Ο Χρυσοχοϊδης πέρασε σε ανέκδοτα τον Τσακ Νόρις...!


Δεν διάβασα το μνημόνιο γιατί:

-  περιμένω να βγει σε DVD με τη @Real_gr της Κυριακής!
- τα ίδια λέει και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ
- η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια
- γιατί τις τσόντες μ αρέσει να τις βλέπω όχι να τις διαβάζω.
- ήθελα να πάει αδιάβαστο.
- μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.





Με το που το ξεφούρνισε στην εκπομπή των Λυριτζήδων, ακολούθησε ένας πραγματικός χαμός.

Η δήλωση του Χρυσοχοϊδη ότι δεν πρόλαβε να διαβάσει το μνημόνιο γιατί δεν ήταν δική του δουλειά (!!!), ξεσήκωσε εκατοντάδες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι άρχισαν να … στέλνουν στον λογαριασμό του στο Twitter, τις “αιτίες” για τις οποίες δεν διάβασε το μνημόνιο.

Διαβάστε μερικές από αυτές, τις οποίες τις βρίσκουμε άκρως απολαυστικές:


tag

#De_diavasa_to_mnimonio_giati  γιατί τις τσόντες μ αρέσει να τις βλέπω όχι να τις διαβάζω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati  η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια
#De_diavasa_to_mnimonio_giati  το καμα σουτρα είναι καλύτερο
#de_diavasa_to_mnimonio_giati  ειχα μια γκομενα απο την Ουγγαρία στην γέφυρα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati  δεν είχα τελειώσει ακόμα τα ”ανεμοδαρμένα ύψη”:P
#de_diavasa_to_mnimonio_giati  στη σελίδα 12 πέθανε η πρωταγωνίστρια και βαρέθηκα να το συνεχίσω…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati  τα βράδια ντύνομαι τροτέζα.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati  -Ομορφάαααααντρα μου! Δεν πειράζει, θα σου δώσω 12% για να γλιστράει”
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήθελα να πάει αδιάβαστο.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κανεις δε το εκανε RT στο twitter και like στο facebook
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να βγει σε Λινγκουαφον!Είμαι ακουστικός τύπος!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχε τελικο dancing on ice!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε έρθει η Νταλάρα σπίτι να το διαβάσουμε μαζί και τελικά παίχτηκε φάση.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati στην τουαλέτα μόνο σταυρόλεξο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περιμένω να βγει σε DVD με τη @Real_gr της Κυριακής!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχα δει πρωτα την ταινια…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα lol
#De_diavasa_to_mnimonio_giati διαβάζω μόνο βιβλία που διαφημίζει το #Alter.Αϊμέ αγάπη μου
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έβλεπα τη “Μεγάλη Απόφραξη” με τον Τσάκωνα. Κλασική περίπτωση βλάβης..
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν θα κόβαμε ούτε cent από τους μισθούς μας.. οπότε δε μ αφορούσε…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati τα ίδια λέει και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου το εξήγησε ο Μπάμπης
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα πάρει wii και κάναμε βουλευτικό τουρνουά wii sports
#De_diavasa_to_mnimonio_giati φαντάστηκα ότι θα βγει και σε περίληψη.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι ο τζακ νόρις
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κωλοφτιάχναμε κάτι παπάκια με τους Δελτάδες τότε..
#De_diavasa_to_mnimonio_giati νόμιζα ότι θα το απαγγείλουν στη βουλή
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου το στείλανε σε Flash αρχείο.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ο Γιωργάκης είχε ήδη υπογράψει με τον Στρος πριν τις εκλογές !
#De_diavasa_to_mnimonio_giati το Mega έλεγε ότι έπρεπε να το υπογράψω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati διάβαζα το σενάριο του χόλυγουντ για τη ζωή μου κ την 17Ν.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρό μου και την εξυπνάδα του!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν μου το είπε η Τρέμη.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου ειχε ο Γιωργακης πως το ειχε διαβασει ο Μιχαλης.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ποτέ δεν διαβάζω τα terms and conditions. Πώς κάνετε έτσι πια;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κανένας από τους συναδέλφους μου δεν το διάβασε. #true_story
#De_diavasa_to_mnimonio_giati η γραμματέας μου έχυσε όλον τον καφέ πάνω του και ντράπηκα να ζητήσω κι άλλο αντίγραφο!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι μάγκας και το κέφι μου θα κάνω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati Μου αρέσουν οι εκπλήξεις




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου