Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Οι αδιάβαστοι, μας στείλανε "αδιάβαστους"...


Νέες δημοσιεύσεις στο Twitter για τους "αδιάβαστους" ΠαΣόκους...










#de_diavasa_to_mnimonio_giati εδωσα το ipad στον ΓΑΠ κ το amazon δεν το ειχε για να το κατεβασω στο kindle..
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έπρεπε να βάψω τα μάτια του Κίμωνα Κουλούρη με το καινούργιο μολύβι της maybelline
μπορει εξω απο τη βουλη να ανοιγανε κεφαλια αλλα εγω #De_diavasa_to_mnimonio_giati η συνειδηση μου ανηκει στο πασοκ
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έπεσα σε επεισόδια στην κηφισίας και με πλάκωσαν – τα σκεπάσματα! Έπιασε;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήμουν στο πάρτυ του Γιάννη του Σλόου.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati να το διαβάσω άλλωστε;;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έπρεπε να φτάσω το μαχαίρι στο κόκκαλο αλλά δεν έβρισκα το κόκκαλο




#De_diavasa_to_mnimonio_giati διάβαζα το μπλογκ του @a_loverdos με ανάλυση για τις τακτικές του Βαλβέρδε.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati οι υπήκοοι της χώρας βγάζαν hashtag αντί να με κυνηγάνε εμένα και τη συμμορία μου
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχε καλές κριτικές
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ο σταζιέρ που έχω διορίσει από το παράθυρο με 3 κ 60 δε δουλεύει Σάββατα κ δε μου έκανε αποδελτίωση.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati το έκανα βελάκια κ το πέταγα στο λοβέρδο και την αννούλα.
#de_diavasa_to_mnimonio_giati θα ανεβεί το καλοκαίρι Επίδαυρο και θα πάω να το δω
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα άλλες υποχρεώσεις: Να γυρνάω από κανάλι σε κανάλι για να το υπερασπίζομαι
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχε δώρο η συσκευασία και το πήρα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκείνο τν καιρό κυνηγούσα επικίνδυνους ανήλικους με κατσαρόλες που χαλούσαν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έβλεπα τούρκικο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν σε επανάληψη
#de_diavasa_to_mnimonio_giati δεν άνοιγε το attachment.
#de_diavasa_to_mnimonio_giati είχα πάει στα Hondos να πάρω μάσκαρα του Κίμωνα.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήθελα να το χρησιμοποιήσω ως δικαιολογία για τις επόμενες εκλογές μπας κ πάρω καμιά ψήφο παραπάνω
#de_diavasa_to_mnimonio_giati αυτά είναι σαχλαμάρες. Έκανα ιδιαίτερα στην πρεσβεία κι έδωσα εξετάσεις στην TV…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έπαιζα κλέφτες κι αστυνόμους pic.twitter.com/mv5Q1asV
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ποναγε η κοιλιά μου (στον Βενιζέλο γιατί έπιασε η δικαιολογία?)
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν στα Αγγλικά. Helloooo!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε πολλές σελίδες με ψιλά γράμματα
#de_diavasa_to_mnimonio_giati πήγαινα για πρωθυπουργός. Αυτά είναι αγγαρείες για συμβούλους και μαλακίες για αντάρτες
#De_diavasa_to_mnimonio_giati τα γάντια της στολής του batman δεν ειναι για ξεφυλλισμα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έτσι κ αλλιώς θα με ψηφίζατε. Ξανά και ξανά. Μου- χα- χα.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έχω βουλευτική ασυλία #beat_that
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκει που κοιτουσα το εξωφυλλο, πεταχτηκε ο σκυλος κ το πηρε καλε κυρια
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ’ έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε gossip girl νέο επεισόδιο κ δεν μπορούσα να το χάσω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μπορώ.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati Δεν διάβασα το μνημόνιο γιατι είχαμε παει με τον Κίμωνα στο Χόντο να πάρουμε αϊλάινερ. #De_diavasa_to_mnimonio_giati
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν ανάδρομος ο ερμής.




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου