Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Μήνυση του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΜΕΑ στο fatsimare.gr για συκοφαντικά σχόλια

Μετά την απαράδεκτη, απρόκλητη, χυδαία, άνανδρη και συκοφαντική επίθεση που δέχθηκα από δημοσίευμα που αναρτήθηκε στον διαδικτυακό τόπο με την επωνυμία «fatsimare.gr» με αφορμή το τηλεοπτικό μου show «CELEBRITIES» που πραγματοποιήθηκε στον πεζόδρομο της Ασκληπιού στα Τρίκαλα την Τρίτη 28 Ιουνίου από το κανάλι της TRT, έχω να δηλώσω στους υβριστές μου τα κάτωθι:




Όταν αντιμετωπίζεις έναν εξ’ επαγγέλματος υβριστή, δεν έχει κανένα νόημα να του ανταποδώσεις τους χαρακτηρισμούς.

Η πολύχρονη παρουσία μου στον χώρο των ΜΜΕ, χαρακτηριζότανε πάντοτε από ηθική, αρχές και υψηλό φρόνιμα και κυρίως σεβασμό στον συνάνθρωπο.

Για όσους με γνωρίζουν εκ του σύνεγγυς, τα συκοφαντικά σχόλια είναι ανάξια λόγου. Πλην όμως, αν και οικτίρω τους επαγγελματίες της ύβρεως και της συκοφαντίας, που τούτη τη φορά στοχοποίησαν  εμένα αναίτια, φρονώ σκόπιμο να τους ενημερώσω ότι άμεσα θα λογοδοτήσουν ενώπιον των ποινικών και αστικών δικαστηρίων για την απρόκλητη και άδικη επίθεση που διέπραξαν εις βάρος μου.


Με τιμή

Κωνσταντίνος Καμέας


Για... ρίξτε μια ματιά
ΤRIKALA WEB MAGAZINE
http://www.fatsimare.gr/

To περιοδικό των Τρικαλινών στο διαδίκτυο
 
 

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου