Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Απαίτηση των Τρικαλινών φιλάθλων να μείνει ο Πλεξίδας στην ομάδα


Με την λαϊκή απαίτηση να μείνει ο Πλεξίδας ολοκληρώθηκε στην αίθουσα συνεδριάσων του Δήμου Τρικκαίων η συνεδρίαση του ΑΟ Τρίκαλα με το κοινό να χειροκροτά τον μεγαλομέτοχο και να του ζητά να παραμείνει στους "κυανέρυθρους" και τον ίδιο ωστόσο να τονίζει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει στην ομάδα.




Τι τόνισε ο Πλεξίδας

«Ευχαριστώ για την στήριξη σας. Το θέμα μου ήταν διαφορετικό αλλά σήμερα η ΠΑΕ θίχτηκε. Δεν μπορώ να πω περισσότερα πράγματα. Έχουνε σκάσει 5 βόμβες και η σημερινή (σ.σ χθεσινή) θα πέσει στο κενό. Το θέμα είχε λήξη και αυτό που έγινε εις βάρος μας είναι τιμή του κ.Μπιτσαξή και είναι τιμή για το ΠΑΣΟΚ της πόλης μας. Το θέμα θα πάει δικαστήρια. Την Τρίτη ήταν μια παρέμβαση δική μου για να μην πέσει η εγγυητική. Δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα θα είναι λήξαν.

Η φυγή μου είναι δεδομένη. Πέρα από αυτά που προκύψανε για τα οποία είμαι υπεύθυνος εγώ, πρέπει απο κει και πέρα να αναλάβει κάποιος την προεδρία του ΑΟ Τρίκαλα για να αρχίσει να προσκομίζει χαρτιά μέχρι τις 25 Ιουλίου. Είναι άμεσο.

Δεν μπορώ να συνεχίσω με τα σημερινά δεδομένα. Δεν μπορώ ψυχολογικά. Δεν αντιμετωπίστηκα όπως πρέπει από την πόλη και δεν με πίστεψε. Δεν υπάρχουν αποθέματα. Δεν πουλάω, χαρίζω μια ομάδα Α΄ Εθνικής. Τα Τρίκαλα και σήμερα πρέπει να έχουν το κεφάλι ψηλά γιατί δεν είμαι εμπλεκόμενος ούτε σε στοιχήματα, ούτε σε στημένα παιχνίδια. Πήρα ένα ΑΟΤ φθαρμένο και σήμερα έχει πρόσωπο. Εγώ θα τελεσιδικήσω τις υποθέσεις.
Δεν βάζω ονόματα στο προσκήνιο για επενδυτές. Συζητάνε με 51% και να είναι ο Πλεξίδας μπροστά. Δεν θα μπούμε σε δοσοληψία. Ο ΑΟΤ είναι οικογένεια μου. Πληγώνομαι. Ο ΑΟ Τρίκαλα χρειάζεται μόνο ένα πρόεδρο. Δεν μπορώ πραγματικά να συμμετάσχω. Η ομάδα χρωστάει ένα εκατομμύριο (σ.σ για τις προσφυγές Παππά) και κάποιοι λέγαν για 30.000. Χθες πληρώσαμε 97. 000 ευρώ για κάποιον Σόουζα και κάποιον άλλον και αν ανοίξει αυτή η τρύπα δεν θα κλείσει ποτέ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μιλήσανε, Μην με συγκινείτε άλλο. Δεν αντέχω το κλίμα του ποδοσφαίρου. Έχω ψηλά το κεφάλι μου και είμαι καθαρός. Είναι δύσκολη η θέση μου. Ο ΑΟΤ έφτασε κάπου που δεν χρειάζεται επενδυτή. Αύριο ο ΑΟΤ χρειάζεται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και ξέρω ότι θα την κάνει ο Πλεξίδας; Ξέρετε τι σημαίνει αύξηση 1.500.000 ευρω; Ανήκει το θέμα στην οικογένεια μου. Αυτοί που είναι μέσα είναι οι αθώοι. Άλλοι είναι εκείνοι που κινούν το ποδόσφαιρο και οι ηθικοί είναι απέξω. Δεν μπορώ να κλείσω την επιχείρηση μου. Θα μου πείτε αργά το διαπίστωσες. Ο ΑΟ Τρίκαλα είναι στην άνοδο. Δεν ζητάω να πάρει κανείς βάρη δικά μου. Η καλύτερη ομάδα έχει χρέη απο 11.000.000 και πάνω και στον ΑΟ Τρίκαλα μιλάμε για 120.000 ευρώ. Το ποδόσφαιρο δεν είναι αυτό που παίζεται στο γήπεδο. Μόλις φύγουμε απο δώ όλα θα είναι στον αέρα. Για αυτό συγκάλεσα συνεδρίαση γιατί ο ΑΟΤ χρειάζεται επενδυτή. Σήμερα για να πάρει κάποιος την ομάδα πρέπει να έχει φορολογική δήλωση 700.000 ευρώ. Δεν τα ήξερα όταν μπλέχτηκα με το ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει play off αλλά η άνοδος 3, 4 ομάδων. Δεν μπορώ να κάνω αύξηση μ.κ 1.000.000 ευρώ. Ζητούσα μετόχους δεν το είχα. Με κατηγορήσατε. Αν υπάρχει κάποιος άνθρωπος είναι δουλειά 5 ημερών.

Μιχάλης Ταμήλος:


“Είμαι συγκινημένος γιατί θυμάμαι την γ.σ όταν έπεσε η ομάδα στην Δ΄Εθνική και υπήρχε η λαϊκή απαίτηση να πέσει ο Παππάς. Ο Βαγγέλης χωρίς να είναι στο συμβούλιο έδωσε λεφτά και στην Γ΄ μπήκε οργανωμένα στο τιμόνι της ομάδας. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι τι έχει περάσει. Είναι ελάττωμα των Τρικαλινών να μην κατανοούνε τους ανθρώπους που ηγούνται. Τον πιέσαμε αρκετές φορές να μην παραιτηθεί και θυμάστε όλες τις στιγμές στο μπαράζ. Στην Β΄Εθνική έμεινε εντελώς μόνος, χωρίς οικονομική στήριξη απο κανένα φορέα. Η ομάδα απέδωσε έγιναν σωστές επιλογές, ήρθε η τιμητική 4η θέση σε ένα σημαδεμένο πρωτάθλημα. Όλοι ήταν σε κάποιο γκρουπ και μόνο εμείς δεν ήμασταν. Η ομάδα πάλευε με τα θηρία χωρίς να έχει πλάτες. Θα μπορούσαμε να είμαστε και πρωταθλητές. Καλύτερα που δεν είμαστε για ηθικούς λόγους. Είμαστε ηθικοί και 4οι και η ΕΠΟ και η κυβέρνηση δεν επιδοκιμάζει. Πήρε την πρωτοβάθμια και η ίδια η ΕΠΟ μας έκαναν έφεση. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει και αυτό υποδεικνύει ότι είναι πειθήνια όργανα. Αν δεν πατήσει ο Παπανδρέου πόδι δεν θα γίνει τίποτα. Για να δικαιωθούμε, είχα φίλο και τον κ. Κουράκη και αυτοί που είναι στον ΟΦΗ είναι παλικάρια, ήταν αποφασισμένοι και παλικάρια. Η δικαιοσύνη θα λάμψει και η ομάδα θα είναι στην Α΄Εθνική. Μπορεί ο Πλεξίδας να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος σε ένα ακόμη πιο διαπλεκόμενο πρωτάθλημα; Πρέπει να μπούμε στην ψυχολογία του. Έχει δίκιο σαν άνθρωπος. Εμείς πρέπει να κινητοποιηθούμε να βρεθούν άνθρωποι και οικονομικά να στηρίξουν την ομάδα. Δίνει την ευκαιρία σε όποιον θέλει να μπει μπροστά. Πρέπει να έχει τα κότσια να πάει μπροστά. Είναι καθαρή. Βγαίνοντας από αυτήν την αίθουσα να πιάσουμε ανθρώπους που μπορούν να βοηθήσουν. Είμαι στο πλευρό του, έχω θέσει τον εαυτό μου στην ομάδα. Δεν είναι τα λεφτά που χρειάζονται. Η Ά είναι ανταποδοτική. Δεν μπαίνεις μέσα. Άλλοι δέκα πρέπει να είναι κοντά. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να κινητοποιήσουμε όλη την πόλη.

Δημήτρης Παναγιωτόπουλος:

Ζητάμε βοήθεια απο τους φορείς και δεν ανταποκρίθηκαν σε αυτό που λέγεται μια ιστορία, ο ΑΟ Τρίκαλα. Θέλω να τον συγχαρώ γιατί πολύ θα θέλανε τον Πλεξίδα. Οι πλουσιοκράτορες κάνουν τα λεφτά σε λίρες και δεν συμμετέχουν σε κάτι που θα είναι για την πόλη. Πολλοί φύγανε ωφελημένοι, βάλανε και λεφτά στην τσέπη τους και ο Πλεξίδας έβαλε μόνο πέρυσι 600.000 ευρώ για την αύξηση του μ.κ. Οι πόλεις, οι βουλευτές και οι δήμαρχοι και οι βουλευτές και η ΕΠΣ μπαίνουν μπροστά και στα Τρίκαλα είναι μόνο για μεγάλα λόγια. Χρειάζεται ένα 4μήνο για να σας βοηθήσουν και εγώ θα είμαι στο σχήμα και καταθέτω σήμερα 2000 ευρώ. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους Σακαφλιάδες γιατί είναι οι πιο αγνοί φίλαθλοι. Στο γήπεδο είμαστε οι ίδιοι και οι ίδιοι. Λες και έχει πέσει κατάρα σε αυτή την πόλη . Κράτα ένα 4μηνο ακόμη».

Γιάννης Σακκάς:



Η ομάδα είναι η ψυχή της πόλης. Όχι μόνο διατηρήσατε την ομάδα εκεί που έπρεπε και διατηρήσατε και το ηθικό. Μία λύση υπάρχει μόνο να παραμείνετε και να πάτε μπροστά. Μην κάνεις αστείο και φύγεις η ομάδα θα πάει στη Μεσοχώρα. Την ομάδα πρέπει να την αγαπάς. Με την γυναίκα χωρίζεις, στην μάνα σου δεν πας αλλά τον ΑΟ Τρίκαλα δεν τον παρατάς. Η ομάδα ήταν η ζωή μου. Δεν χρειάζεται άλλα χειροκροτήματα. Μόνο εδώ. Τα άλλα είναι ψεύτικα. Εσείς θα εισηγηθείτε. Τον κόσμο τον έχετε μαζί σας και σας παρακολουθεί πάρα πολύ. Ότι χρειαστείτε θα είναι μαζί σας. Κάτω τα χέρια απο τον Πλεξίδα. Να φροντίσεις ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό. Εγώ και η οικογένεια μου θα είναι μαζί σας. Το αξίζετε.
Μπάμποβιτς: Ξέρετε τις σχέσεις μου με τον Βαγγέλη. Του έλεγα θα μείνεις μόνος γιατί θα απογοητευτείς. Ένας επιτυχημένος πρόεδρος και επιχειρηματίας τι έγινε και θέλει να φύγει. Αυτό που θέλω να πώ, Βαγγέλη τώρα είναι η ώρα η δικιά σου και αύριο θα είσαι μόνος με τον Γαλανακόπουλο. Είναι ευκαιρία να μπεις στο καθαρό ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχεις την δυνατότητα να βλέπουμε με υπηρηφάνεια τον ΑΟ Τρίκαλα.



Φίλαθλοι

~Να καθίσεις εκεί που είσαι. Είσαι πετυχημένος. Όλη την πόλη την έχεις μαζί σου. Μιλάει όλη η Ελλάδα για την πόλη και την ομάδα των Τρικάλων.
~Τώρα που κάτι κινείται και θα γίνει κάθαρση τώρα θα πρέπει να μείνετε.
~Η θέση σας κύριε Πλεξίδα είναι στην προεδρία.
~Αν φύγει ο Πλεξίδας τα Τρίκαλα θα παίζουν στην Πηγή με τα πρόβατα.
~Η ηγεσία της ΕΠΣΤ που είναι απόψε; Σε 15 μέρες θα βρεθεί άνθρωπος να καταθέσει χαρτιά;




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου