Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Κώστας Μαράβας: «Εγώ και αύριο θα είμαι φίλος σας»


Συγκινητική υποδοχή του υποψηφίου Δημάρχου Πύλης στις περιοδείες του – Το μήνυμα για ένα ανθρώπινο Δήμο απλώνεται σε κάθε γωνιά του






Το μήνυμα για ένα Δήμο Πύλης ανθρώπινο και φιλικό έστειλε ο υποψήφιος Δήμαρχος Πύλης Κώστας Μαράβας και οι συνδημότες του, τον επιβραβεύουν σε κάθε περιοδεία που πραγματοποιεί στα χωριά της περιοχής.



«Θα είμαι ο φίλος σας στο Δήμο Πύλης και μετά τις εκλογές», δηλώνει ο Κώστας Μαράβας ο οποίος προσθέτει: «Έχουμε τις προτάσεις για κάνουμε τον Δήμο μας ανθρώπινο. Για να κάνουμε τον Δήμο Πύλης φιλικό στον Δημότη. Χωρίς εξαιρέσεις, χωρίς εγωισμούς, χωρίς αποκλεισμούς».

Ο κ. Μαράβας, υπογραμμίζει: «Εγώ είμαι ένας απ’ σας. Σας καταλαβαίνω και με καταλαβαίνεται. Έχω τη διάθεση να προσφέρω στον άνθρωπο και στον τόπο μου, αν εσείς μου δώσετε την ευκαιρία».

Η υποδοχή που του επιφυλάσσουν  είναι  αποθεωτική. Το πλήθος αυθόρμητα, παραβρίσκεται στις επισκέψεις στέλλοντας  ένα ισχυρό μήνυμα ΝΙΚΗΣ το οποίο απλώνεται σε ολόκληρο το νέο Δήμο Πύλης. Ένα μήνυμα το οποίο θα φτάσει μέχρι τις επερχόμενες εκλογές και που θα φέρει τον ΑΝΘΡΩΠΟ στο προσκήνιο της νέας δημοτικής περιόδου στο Δήμο Πύλης. Με τον Κώστα Μαράβα και τους συνεργάτες του πανέτοιμους να υπηρετήσουν το νέο Δήμο Πύλης. Με όλους τους Δημότες στο προσκήνιο. Με συγκεκριμένες και υλοποιήσιμες προτάσεις για ένα Δήμο Πύλης με κοινωνικό πρόσωπο, σταθερό συμπαραστάτη στα προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών.

Με διάθεση συνεργασίας με όλες τις επαγγελματικές ομάδες προκειμένου από κοινού, να χαραχθούν οι νέοι δρόμοι που θα οδηγήσουν τον Δήμο Πύλης σε σίγουρα μονοπάτια ανάπτυξης. Με ειλικρινή διάλογο και συνεχή διαβούλευση με όλους, γιατί, όπως αναφέρει ο κ. Μαράβα, «κανείς δεν τα ξέρει όλα. Αρκεί να έχει το θάρρος και την έλλειψη εγωισμού για να το παραδεχθεί και να ανοίξει τα αυτιά του, στις σοβαρές προτάσεις, απ’ όπου και να προέρχονται αυτές. Αυτές τις προτάσεις εγώ και οι συνεργάτες μου, είμαστε αποφασισμένοι να τις υλοποιήσουμε. Να τις κάνουμε έργα και δράσεις για ένα καλύτερο αύριο, για μας και τα παιδιά μας. Για ένα Δήμο Πύλης όπως τον θέλουμε όλοι και ένα Δήμαρχο Πύλης ΦΙΛΟ και όχι εχθρό του Δημότη».



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου