Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Επιστρέφει στον ΑΟ Τρίκαλα ο Βαζάκας

Τους προσωπικούς λόγους του Γιώργου Βαζάκα που τον υποχρέωσαν να εγκαταλείψει την Ηλιούπολη για να ανηφορίσει πιο βόρεια και να βρεθεί κοντά στον τόπο καταγωγής του, εκμεταλλεύτηκε η διοίκηση του ΑΟ Τρίκαλα και, σύμφωνα με πληροφορίες της mikriliga.com, επικοινώνησε με τον έμπειρο προπονητή, του κατέθεσε πρόταση συνεργασίας και φαίνεται πως τον έπεισε να αναλάβει ξανά την τεχνικη του ηγεσία, έπειτα απο το περσινό του πέρασμα.




Ο Γιώργος Βαζάκας, που διαδέχεται τον Γιώργο Μπένο (όπως και πέρσι στην Καλαμάτα!) θα μεταβεί τη Δευτέρα στη θεσσαλική πόλη για να συζητήσει τις τελικές λεπτομέρειες με τον Βαγγέλη Πλεξίδα και να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο που τον περιμένει.

Ευχαριστώ του Βαζάκα σε συνεργάτες και κόσμο

Νωρίτερα, ο Γιώργος Βαζάκας, μέσω της mikriliga.com, φρόντισε να ευχαριστήσει όλους εκείνους με τους οποίους συνεργάστηκε στην Ηλιούπολη και πολύ περισσότερο τους Rebels-9.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: Προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι, με ανάγκασαν να ζητήσω από τη διοίκηση και τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ηλιούπολη να λύσουμε τη συνεργασία μας, καθώς είμαι υποχρεωμένος να βρίσκομαι κοντά στην πατρίδα μου. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Τσακογιάννη για την κατανόηση και για τη συνεργασία κι εύχομαι κάποια στιγμή να συνεργαστούμε ξανά.

Παράλληλα, θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου κ.κ. Χάλκο, Σωτηρόπουλο, Αρφάνη για την άψογη συνεργασία. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τους κ.κ. Μουκέα, Μοναστηριώτη και Σαβοϊδάκη, όλους τους παίκτες και τέλος, θέλω πολύ περισσότερω να ευχαριστήσω τους Rebels-9 για τη στήριξη που μου παρείχαν. Τους έχω στην καρδιά μου κι ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψω.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου