Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Eυχαριστήριο Μαράβα αλλά και προσφυγή στο εκλογοδικείο


Συνδημότισσες και Συνδημότες του νέου διευρυμένου Δήμου Πύλης




Σας ευχαριστώ από καρδιάς  όλους. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας.  Σας ευχαριστώ για τη δύναμη που  δείξατε  σε αυτό τον όμορφο αγώνα, αλλά  και για την αγάπη που δείξετε σε εμένα και τους άξιους συνεργάτες μου.

Φίλες και φίλοι,

Το εκλογικό σώμα αποδείχθηκε ότι ήταν τριχοτομημένο. Οι διαφορές μικρές και οριακές οι οποίες και  μας υποχρεώνουν να εξαντλήσουμε κάθε νόμιμο μέσο για την πιστοποίηση του εκλογικού αποτελέσματος.

Ανεξαρτήτως αυτού,  αισθάνομαι την ανάγκη και την υποχρέωση να δηλώσω τη συγκίνησή μου  για  την αγάπη σας.

Είμαι και θα είμαι εδώ,  παρών, για όλους σας. Για τους Ανθρώπους που με ψήφισαν και για εκείνους που δεν με ψήφισαν. Δεσμεύομαι ότι θα  σταθώ δίπλα σας ειλικρινής συμπαραστάτης στο νέο Δήμο Πύλης.

 Για τον συνδυασμό ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

 Ο επικεφαλής
Κώστας Μαράβας






Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου