Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Δήλωση Κώστα Σκρέκα για το εκλογικό αποτέλεσμα


Η κοινωνία έχει φθάσει στα όρια της αντοχής της κι αυτό αποτυπώθηκε στο εκλογικό αποτέλεσμα. Η Νέα Δημοκρατία ως δύναμη ευθύνης αποτελεί βασικό πυλώνα πολιτικής σταθερότητας.








Σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία χιλιάδες  συμπολίτες, μου εμπιστεύθηκαν τη ψήφο τους και με εξέλεξαν βουλευτή.
Γι’ αυτό και η τιμητική εντολή των συμπολιτών μου να τους εκπροσωπήσω στο Κοινοβούλιο, αποτελεί για εμένα ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη.

Ευθύνη για να εξασφαλιστεί πολιτική σταθερότητα, να διασφαλιστεί η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.
Ευθύνη να εργαστώ για να γίνει πράξη το μήνυμα των ριζικών αλλαγών που έστειλαν με την ψήφο τους.
Τώρα είναι η ώρα για να πιστέψουμε στη δύναμη της αλλαγής σεβόμενοι τις αρχές και τις αξίες που στήριξαν τον ελληνισμό σ’ όλες τις δύσκολες στιγμές της ιστορίας του.

Συγχαίρω όλες και όλους τους συνυποψήφιους μου γιατί με τον κοινό μας αγώνα και για το γεγονός ότι μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία κρατήσαμε όρθια την παράταξη στο Νομό Τρικάλων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Τρικαλινούς που με τίμησαν εμένα προσωπικά και την παράταξη με τη ψήφο τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην σύζυγό μου που ήταν ακούραστη στο πλευρό μου και στην οικογένειά μας.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου για τον μεγάλο αγώνα που δώσαμε με ζήλο και κυρίως με ήθος.

Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς. Σας ευχαριστώ που μου δίνετε τη δυνατότητα να σας εκπροσωπήσω και να εκφράσω πραγματικά τα όνειρα της γενιάς μου στη Βουλή.

Κώστας Σκρέκας

Εκλεγείς Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Ν. Τρικάλων



Δημοσίευσέ το στο:

1 σχόλιο:

  1. Τα πρόβατα σε εξέλεξαν βουλευτή Κωστάκη!Επειδή είσαι παιδί του Θόδωρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή