Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

"Είμαι ένα από εσάς" . Είμαι "το παιδί του λαού".


Ο πατέρας μου ήταν σιδεράς, ο παππούς μου σιδεράς, ο προπάππους μου σιδεράς και μεγάλωσε κάπου εδώ, στις πλαγιές του Κόζιακα, στη μαγευτική Κόρη, τρώγοντας ζυμωτό ψωμί και τυρί»…








Κλαίω, μα την αλήθεια, όταν ακούω τον νυν και αεί δήμαρχο Τρικάλων Μιχάλη Ταμήλο στις ομιλίες του να κάνει ειδική αναφορά στο γενεαλογικό του δέντρο.



Αυτά κάνει και βουρκώνει ο κόσμος από κάτω, οι γριές χρειάζονται μαντήλια για να σκουπίσουν τα δάκρυα και ζητάνε απεγνωσμένα απ’ τους υποψηφίους συμβούλους ψηφοδέλτια «για να το ψηφίσουμε το παιδί»!!! Βλάχος παιδί μου… Παίζεται;… Δεν παίζεται…



Πάντως εγώ… μια απορία έχω γύρω απ’ τον Ταμήλο. Τι ψυχή θα παραδώσει ο image maker του Δημήτρης Καλέρης;… Απορώ…

Ο Ανάδελφος του fatsimare






Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου