Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Μπάμπης Πιττάκας: «Δεν έχω αγαπήσει άλλη ομάδα όσο τα Τρίκαλα»


Ο Μπάμπης Πιττάκας ήταν βασικός και αναντικατάστατος στην 11αδα του ΑΟΤ






Ένας ολόκληρος νομός... έπινε για 3 χρόνια νερό στο όνομά του, ένα όνομα που έγινε συνώνυμο με τη λέξη «γκολ».

Αγαπήθηκε όσο λίγοι ποδοσφαιριστές που βρέθηκαν στα Τρίκαλα καθώς... εκτός από καλό παιδί, βοήθησε πάρα πολύ τις δυο ομάδες στις οποίες αγωνίστηκε. Κυρίες και κύριοι... ο Μπάμπης Πιττάκας ανοίγει την καρδιά του στο goaltrikala.gr.

Στα 27 του πια και... παντρεμένος, ο Μπάμπης εξακολουθεί να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή, ας γυρίσουμε τον χρόνο πίσω όταν ένα νεαρός μακρυμάλλης φοιτητής από την Κύπρο εμφανίστηκε στα Τρίκαλα στο ΤΕΦΑΑ.



Οι συστάσεις του ήταν πολύ καλές και έτσι αποκτήθηκε από τον ΑΟΤ πετυχαίνοντας 26 γκολ στο Περιφερειακό. Ακολούθησε την επόμενη σεζόν μια έντονη μεταγραφολογία με τη Δήμητρα και τον ΑΟΤ να διεκδικούν τον νεαρό ταλαντούχο σεντερ φορ. Παρέμεινε τελικά στους «κυανέρυθρους» και πέτυχε 16 γκολ, βοηθώντας την ομάδα να αλλάξει κατηγορία το 2005. ακολούθησε μια άκρως πετυχημένη σεζόν στα Μετέωρα όπου βρήκε 31 φορές δίχτυα... για να τον «τσιμπήσει» η Σκόντα Ξάνθη.


Ο Πιττάκας πήγε με πολλά όνειρα στην ακριτική πόλη αλλά έφυγε δανεικός για τη Νίκη Βόλου και την ΠΑΕ Θράκη για να γυρίσει στη συνέχεια στην Κύπρο και στην Ασίλ Λύσης. Ο Μπάμπης ήταν βασικός στη νέα του ομάδα. Φέτος παρέμεινε στη Β’ Εθνική για λογαριασμό της Αλκής Λάρνακας η οποία και είναι πρωτοπόρος στην κατηγορία. Έχει ήδη 10 συμμετοχές και 2 γκολ και όπως φαίνεται... όποια ομάδα πάει για να ανέβει στην Α’ Κύπρου, παίρνει τον Πιττάκα στο ρόστερ της.

«Δεν έχω αγαπήσει άλλη ομάδα όσο τα Τρίκαλα»
Η έκπληξη του Πιττάκα ήταν πραγματικά μεγάλη όταν σήκωσε το τηλέφωνό του και άκουσε πως ακόμη δεν ξεχάστηκε το όνομά του στην πόλη. «Πω πω... τι μου έκανες τώρα;» ήταν η πρώτη του αντίδραση όταν του ζητήσαμε να μας κάνει μερικές δηλώσεις. Οι μερικές δηλώσεις όμως... έγιναν αναλυτική κουβέντα με τον 27χρονο επιθετικό να μιλά με μεγάλη αγάπη για τα Τρίκαλα, τον κόσμο αλλά και τους πολλούς φίλους του.
«Τι να σου πω... από πού να αρχίσω;;; Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις ειδικά από τον ΑΟΤ. Αγαπήθηκα πολύ από τον απλό κόσμο και από τους «Σακαφλιάδες». Ο ΑΟΤ είναι μια ομάδα που την αγαπώ πάρα πολύ. Έζησα στιγμές που δε μπορώ να τις ξεχάσω και ειλικρινά δεν έχω αγαπήσει άλλη ομάδα όσο τα Τρίκαλα. Ακόμη και τώρα που βρίσκομαι στην Κύπρο παρακολουθώ το τι γίνεται στην Ελλάδα και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα Τρίκαλα να αλλάξουν κατηγορία».



['Κυανέρυθρα' φορά φέτος στην Αλκή Λάρνακας ο Πιττάκας]

'Κυανέρυθρα' φορά φέτος στην Αλκή Λάρνακας ο Πιττάκας
Δεν κρατήθηκε και μας εξομολογήθηκε πως... μέχρι και παράπονα ακούει από τους φίλους του για την αγάπη που έχει στον ΑΟΤ. «Οι φίλοι μου λένε ότι τους ζαλίζω για τα Τρίκαλα. Δε γνωρίζουν την ομάδα, νομίζουν οτι τα Τρίκαλα είναι ένα μικρό χωριό αλλά... την έμαθαν μια και καλή όταν αποκλείσαμε τον Ηρακλή. Τους έλεγα συνέχεια πως θα περάσει ο ΑΟΤ και όταν τα καταφέραμε, τους έκανα πλάκα».
Αν και... μακριά, γνωρίζει το τι συμβαίνει στην ομάδα. Πληροφορήθηκε από εμάς πως ο Χαραλαμπίδης είναι ο νέος προπονητής και πιστεύει ότι η ομάδα έχεις τις δυνατότητες να αλλάξει κατηγορία. «Έχουν έρθει πολλοί και καλοί παίκτες και ελπίζω να αλλάξουν κατηγορία. Στην αρχή πίστευα ότι θα υπήρχαν προβλήματα αλλά ο ΑΟΤ έχει δυναμική που άλλες ομάδες στη Γ’ Εθνική δεν έχουν. Το λιγότερο που θα πρέπει να βρίσκεται η ομάδα είναι στη Β’ Εθνική»

«Θα... γούσταρα να γυρίσω»
Δε θα μπορούσαμε βέβαια... να μην ρωτήσουμε τον Μπάμπη για το αν θέλει να παίξει ξανά στα Τρίκαλα. Δε το σκέφτεται πολύ... «Πραγματικά θα ένοιωθα πάρα πολύ όμορφα αν ερχόμουν στα Τρίκαλα, θα γούσταρα πολύ να γυρίσω. Βέβαια είναι λιγάκι δύσκολο τώρα καθώς αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης της Αλκής την οποία και θέλω να βοηθήσω να φτάσει στην άνοδο αλλά επίσης συνεχίζω τις σπουδές μου για ένα ακόμη πτυχίο στην Κύπρο. Θα μου άρεσε όμως μια τέτοια προοπτική. Εξάλλου επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είμαι και μπορώ να πάω να παίξω παντού... πόσο μάλλον για μια ομάδα που αγαπώ τόσο πολύ».

«Μου λείπουν οι φίλοι μου και η Ασκληπιού»
Ο Μπάμπης έφυγε σαν φίλος από τα Τρίκαλα και όπως μας εξομολογήθηκε, του λείπουν οι φίλοι του και η... Ασκληπιού. «Πεθυμησα τον καφέ στην Ασκληπιού, είναι ο καλύτερος δρόμος για καφέ του κόσμου. Πήγα σε πολλές χώρες του κόσμου μαζί με την εθνική της Κύπρου αλλά σαν την Ασκληπιού δεν υπάρχει πουθενά. Έχω αφήσει πολύ καλούς φίλους που κρατάω επικοινωνία. Η οικογένεια Αγγελόπουλου με στήριξε πάρα πολύ, είναι η οικογένεια μου στα Τρίκαλα. Ο Χρήστος Σίμος, ο Βασίλης Γκούμπλιας και πολλοί άλλοι είναι άνθρωποι μου μιλώ συχνά. Μακάρι να έρθουν έτσι τα πράγματα και να μου δοθεί μια ευκαιρία να επιστρέψω».


goaltrikala.gr







Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου