Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

ΤΡΙΚΑΛΑ και ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ. Το τρένο που μάλλον...δεν θα σφυρίξει ποτέ.!


Σωστή βλέπουμε την θέση της Σούλας για το ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ. Θα τα καταφέρει; Εδω θα είμαστε...
(Κι εμεις νομίζαμε ότι το έλυσε το θέμα ο Λέγκας προεκλογικά...! )







Απευθείας πρωινό Ιντερσίτι με παρέμβαση Λέγκα "Επανέρχεται άμεσα το δρομολόγιο του ΟΣΕ" δήλωσε ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών

http://www.legas.gr/newsArticle.aspx?ID=3


(21/9/2009)
Την επαναλειτουργία, το αμέσως προσεχές διάστημα, του πρωινού δρομολογίου του τρένου, χωρίς ανταπόκριση, ανακοίνωσε, χθες (21/9) το πρωί, ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Νίκος Λέγκας. Μετά την ολοκλήρωση της απαραίτητης προετοιμασίας από την πλευρά του Ο.Σ.Ε., το τρένο θα ξεκινήσει και πάλι το πρωινό δρομολόγιο, που είχε διακοπεί τον Αύγουστο. Σήμερα αναμένεται μάλιστα και η σχετική ανακοίνωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.






Καθησυχάζει ο Νίκος Λέγκας για τα δρομολόγια του ΟΣΕ
http://www.trikalanews.gr/article/2419/
(8/7/2009)
Ο κ. Λέγκας, αναφερόμενος και στις πληροφορίες για περικοπές δρομολογίων του ΟΣΕ, τόνισε πως «Καλά κάνουμε και ανησυχούμε, καλά κάνουμε και εκφράζουμε τα ερωτηματικά μας αλλά από την άλλη ας ακούσουμε και τις επίσημες διαβεβαιώσεις του ΟΣΕ. Παρακολουθούμε τα θέματα και τα οποία βρίσκονται στις καθημερινές μας συζητήσεις, αλλά από την άλλη προέχει και ο εκσυγχρονισμός του ΟΣΕ, χωρίς να υπονοείται τίποτα, αλλά χρειαζόμαστε βέλτιστες μεταφορές και πιο οικονομικές» για να προσθέσει «Τελικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί, υπήρξαν κατά καιρούς σενάρια, μελέτες, διεργασίες, προτάσεις αλλά τελικές προτάσεις, στο πλαίσιο του οργανογράμματος του ΟΣΕ μελετώνται όλα αυτά».

Πιέσεις Ν. Λέγκα για το δρομολόγιο
http://news.trikki.gr/news/mikra/18250-2009-07-29-06-39-12
(29/07/09)
Σειρά συναντήσεων και τηλεφωνικών επικοινωνιών είχε από χθες το πρωί ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Νίκος Λέγκας, σχετικά με το θέμα της περικοπής του δρομολογίου Intercity από και προς τα Τρίκαλα.



Δεν τα κατάφερε λοιπόν ο τότε υφυπουργός....



Είναι η σειρά της κας Μερεντίτη τώρα να λύσει το θέμα... Θα τα καταφέρει; Για να δούμε...


H ερώτηση της κας Μερεντίτη:


"Η Σούλα Μερεντίτη ανέδειξε με επίκαιρη ερώτηση της στην Ολομέλεια της Βουλής, το ζωτικό πρόβλημα της σιδηροδρομικής υποβάθμισης της Δυτικής Θεσσαλίας. Το INTERCITY πρέπει να σφυρίξει και πάλι στα Τρίκαλα.

H Σούλα Μερεντίτη συνεπής όπως πάντα στις δεσμεύσεις της στον τρικαλινό λαό, έθεσε -μόλις η νέα κυβέρνηση ανέλαβε καθήκοντα- στον υπουργό Μεταφορών , το δίκαιο αίτημα των πολιτών αλλά και του συνόλου των φορέων του νομού μας, για την επαναδρομολόγηση της αμαξοστοιχίας 47/48. Η τρικαλινή βουλευτής, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στον υπουργό μεταφορών υποδομών και δικτύων, η οποία συζητήθηκε χθες στην Ολομέλεια της Βουλής , ζήτησε την επαναλειτουργία το αμέσως προσεχές διάστημα, του πρωινού δρομολογίου του τρένου, που είχε διακοπεί τον περασμένο Αύγουστο με ευθύνη της απελθούσας Κυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην ολομέλεια του Σώματος , η βουλευτής μας, ξεκίνησε την βαρυσήμαντη τοποθέτηση της, λέγοντας ότι δεν έχει νόημα να αναφερόμαστε στην καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας αφού είναι τοις πάσι γνωστό ότι με τις ενέργειες της, οδήγησε τον ΟΣΕ στη χρεωκοπία και την απαξίωση . Εν συνεχεία, ενημέρωσε τον αρμόδιο υφυπουργό για τις σοβαρές παρενέργειες που είχε και έχει στην οικονομική ζωή του τόπου μας , αλλά και την καθημερινότητα των τρικαλινών, η διακοπή ενός εξαιρετικά προσοδοφόρου για τον οργανισμό δρομολογίου, επισημαίνοντας ότι επρόκειτο για ένα δρομολόγιο με 75% μέση πληρότητα το οποίο απέφερε στον οργανισμό περί τα 2000000 ΕΥΡΩ το χρόνο και επεσήμανε την αδήριτη ανάγκη να ξαναδρομολογηθεί άμεσα.

Επίσης, του ζήτησε να εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες που έχει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, προκειμένου να ξεκινήσει όσο το δυνατό πιο σύντομα η επαναδρομολόγηση του συρμού, δεδομένου ότι οι τρικαλινοί -από την πρώτη μέρα λειτουργίας του το 2003-, αγκάλιασαν το συγκεκριμένο δρομολόγιο και είναι άδικο να τους αφαιρείται το δικαίωμα να επιλέγουν το σιδηρόδρομο ως μέσο μετακίνησής τους. Παράλληλα , έθεσε υπ όψιν του υπουργού και τα άλλα δύο πάγια αιτήματα της κοινωνίας της Δυτικής Θεσσαλίας, την ένταξη της περιοχής μας στα δρομολόγια του δυτικού άξονα με μελλοντική σύνδεση της Καλαμπάκας με την Κοζάνη και την Ηγουμενίτσα και την άμεση επαναλειτουργία της αμαξοστοιχίας 602/603, με ανταπόκριση στο Παλαιοφάρσαλο στις 9 το πρωί, - αφού μέσω αυτού του δρομολογίου εξυπηρετούνταν επίσης πολλοί συμπολίτες μας- και ζήτησε να ενταχθούν στον άμεσο προγραμματισμό του ΟΣΕ.
Τέλος η βουλευτής μας , επεσήμανε το τεράστιο έργο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ , ενώ τόνισε ότι ο σιδηρόδρομος είναι ένα ασφαλές και περιβαλλοντικά φιλικό μετακίνησης και για το λόγο αυτό θα πρέπει να ενθαρρύνεται και όχι να περιορίζεται η χρήση του από τους έλληνες πολίτες."


Από πολιτικό γραφείο Σούλας Μερεντίτη












Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου