Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Καταψηφίζει το «μεσοπρόθεσμο» και ζητά συνεννόηση ο Σ. Χατζηγάκης


Στο επίκεντρο των πολιτικών εξελίξεων εξακολουθεί να βρίσκεται ο βουλευτής Ν. Τρικάλων της Ν.Δ. και πρώην υπουργός κ. Σωτήρης Χατζηγάκης.










ΤΑ ΝΕΑ, αλλά και ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA φιλοξένησαν ρεπορτάζ με τις θέσεις και απόψεις του έμπειρου πολιτικού, ο οποίος ξεκαθάρισε πως δεν θα υπερψηφίσει το «Μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα που φέρνει η Κυβέρνηση στη Βουλή «από τη στιγμή που το κόμμα μου, το οποίο υπηρετώ με συνέπεια επί 37 χρόνια, αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την πολιτική και εθνική ευθύνη για αυτή την πράξη δεν θα μπορούσα εγώ να δώσω το δικαίωμα να με καταγράψουν ως αποστάτη...» είναι η δική του αιχμηρή δήλωση.

Το ρεπορτάζ του MEGA ανέφερε χθες χαρακτηριστικά: «Ο Σωτήρης Χατζηγάκης κλείνει σήμερα οριστικά τα σενάρια για διαφοροποιησή του στην ψηφοφορία για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα. Με δήλωσή του  ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να γίνει αποστάτης της παράταξης και να κινηθεί διαφορετικά από τη κεντρική γραμμή του κόμματος. Στη δήλωση του  ο πρώην υπουργός αναφέρει χαρακτηριστικά .

"Υπηρετώ τη ΝΔ με συνέπεια 37 χρόνια ,από την ημέρα που ιδρύθηκε. Ποτέ δεν έδωσα το δικαίωμα σε κανέναν να αμφισβητήσει το έργο μου και την προσφορά μου στην παράταξη. Την ίδια στάση θα κράτησω και τώρα και δεν θα δώσω την αφορμή σε κάποιους να με χαρακτηρίσουν αποστάτη.


Τις θέσεις μου για την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα τις έχω εκφράσει δημοσίως, όπως δημοσίως έχω δηλώσει την ανάγκη συναίνεσης όλων των πολιτικών δυνάμεων για να βγει η χώρα από την πολύπλευρη κρίση. Όμως από τη στιγμή που η ΝΔ αναλαμβάνει την πολιτική και εθνική ευθύνη για την καταψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος θα συνταχθώ με το κόμμα μου»...



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου