Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

«Μήπως είναι και τίποτα αβαβά»


- Ο άσσος των Τρικάλων με Θρασύβουλο και το διπλό του ΟΣΦΠ στο Βόλο σε συνομιλία εμπλεκομένων στα στημένα.
- "Μαζεύονται εκεί οι βλάχοι δηλαδή πάει κόσμος πολύς θα κερδίσουν..."
- "Ο Θρασύβουλος είναι ψιλομ.... δεν έχει τίποτα, είναι απλήρωτα τα παιδιά κλπ., οι πιτσιρικάδες παίζουν."





Συνομιλώντας (ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ) με τον Κώστα ΜΕΝΔΡΙΝΟ (Κ) (πρώην παίκτη του Ολυμπιακού Πειραιώς, διεθνή με την Εθνική Ελπίδων και νυν παίκτη του Αρη) ο οποίος επίσης κατονομάστηκε από τον ανώνυμο καταγγέλλοντα στο ΤΑΠ Φαλήρου ως ένας από τους συνεργάτες του αναφέρουν τα εξής

(συνομιλία 29-1-2011):

(Στην αγωνιστική που αναφέρονται 29 και 30/1 παίζουν Τρίκαλα - Θρασύβουλος, έληξε 1-0 και Ολυμπιακός Βόλου - Ολυμπιακός Πειραιώς έληξε 0-1)

«Κ: Καλημέρα.

Α: Για ρώτα ρε Κωστή παίζει τίποτα για Τρίκαλα; Γιατί έχουν πλακώσει κάτι φίλους μου εκεί και τους παίζουν και στα Τρίκαλα.

Κ: Για άσσο;
Α: Ναι.
Κ: Με ποιον παίζουν;
Α: Με τον Θρασύβουλο. Καλά μπορεί να είναι και λόγω ομάδας, αλλά μήπως είναι και τίποτα αβαβά.
Κ: Εντάξει θα πάρω να δω.
Α: Τρίκαλα και Ολυμπιακό θέλω. Ολυμπιακό κανονικό μήπως έχει κάνει καμιά δουλειά ο Μπέος εκεί;
Κ: Για άσσο;
Α: Για διπλό.
Κ: Για διπλό λες ε;
Α: Ναι.
Κ: Εντάξει θα πάρω εγώ να μάθω. Τι ώρα παίζουν τα Τρίκαλα;
Α: Τα Τρίκαλα παίζουν τώρα 15.00 η ώρα άμα μπορείς πάρε με.
Κ: Εντάξει».

«Μήπως ο Μπέος το 'χει δώσει»

Λίγο αργότερα δε την ίδια ημέρα, ο Κώστας ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ (Κ), ξανακαλεί τον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ (Α):

«Κ: Ο Θρασύβουλος είναι ψιλομ.... δεν έχει τίποτα, είναι απλήρωτα τα παιδιά κλπ., οι πιτσιρικάδες παίζουν.
Α: Ναι.
Κ: Τώρα τα Τρίκαλα εγώ το ρώτησα το θέμα να έχει και λίγο σπρώξιμο του λέω, μου λέει δεν πιστεύω να έχει λίγο σπρώξιμο, αλλά μαζεύονται εκεί οι βλάχοι δηλαδή κάνουν αυτό, πάει κόσμος πολύς, θα έχει λίγο...
Α: Ναι, κατάλαβα. Δεν ξέρεις αν παίζει ο Νεγκλιτσιώτης και αυτοί.
Κ: Είπε θα με πάρει τηλέφωνο. Θα πάρει τηλέφωνο ένα βοηθό που ήταν εκεί του Μανίκα, μέχρι πρότινος ήταν εκεί. Και θα με πάρει να μου πει.
Α: Εντάξει θα δούμε.
Κ: Ο Ολυμπιακός που ρώτησα θα έχει 10.000 κόσμο.
Α: Ποιος Ολυμπιακός, ο δικός μας;
Κ: Ναι.
Α: Θα το πάρει όμως; Ο π... ο Μπέος τι έχει κανονίσει; Αυτό είναι.
Κ: Περιμένω να δούμε σήμερα τον τέτοιον.
Α: Ποιον;
Κ: Το βάζελο. Αμα το πάρει εντάξει πρέπει, είναι και πολλοί βαθμοί, είναι 7 βαθμοί μπροστά.
Α: Οχι μήπως ο Μπέος το έχει δώσει μωρέ. Επαιρνα κι εγώ τον Γιαννόπουλο τον Τάκη (ενν. τον team manager της ομάδας του Ολυμπιακού Βόλου) αλλά δεν το σηκώνει, είναι βοηθός του, είναι γενικός αρχηγός τι είναι εκεί.
Κ: Ναι. Θα δούμε θα έχει κόσμο πάντως.
Α: Το θέμα είναι να το ξέραμε σίγουρα να βάζαμε Τρίκαλα, Ολυμπιακό και άλλο παιχνίδι να καθαρίζαμε. Να βγάζαμε μια τριάδα ωραία.
Κ: Ποιο τρίο; Τον βάζελο; Ποιον θα βάλεις;
Α: Βάζεις βάζελο, τον Αγιαξ αύριο.
Κ: Ναι.
Α: Κάτι βλέπω και ψιλοπαίζει, αυτό είναι, αλλά δεν ξέρουμε σίγουρα.
Κ: Τώρα θα με πάρει. Θα με πάρει και θα σε ξαναπάρω Ανδρέα.
Α: Εντάξει».


«Είναι σου λέω τελειωμένο»

Την 30-1-2011, ημέρα διεξαγωγής του αγώνα «Ολυμπιακός Βόλου - Ολυμπιακός», στον οποίο αναφέρονταν ευθύς ανωτέρω οι «παράνομοι πράκτορες», ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (α), δέχεται πριν από την έναρξη αυτού δύο μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνα από την Ελενα ΝΕΟΥΖΑ-ΘΕΟΣΟΓΛΟΥ ΖΟΣΕ ΛΑΟΡΕΝΣΟ (Ε), περί ώρα 14.17 και 14.21, με περιεχόμενο «Ολυμπιακός 3.000», «Ολυμπιακός 2.000» αντίστοιχα, ενώ περί ώρα 14.16 η τελευταία τηλεφωνεί στον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ και η συνομιλία μεταξύ τους έχει ως ακολούθως:
«Ε: Αντρέα τρία χιλιάρικα μην μου πεις τίποτα.
Α: Τι μη σου πω, ποιανού είναι αυτό;
Ε: Δικό μου είναι. Τα λεφτά υπάρχουνε, μην μου πεις τίποτα. Σου χρωστάω λεφτά και δεν το ξέρω;
Α: Ρε φιλαράκι ναι, αλλά δεν θέλω όμως να σου 'χω υπόλοιπο.
Ε: Αντρέα μη μου το καις το παιγνίδι είναι στημένο είναι. Είναι στημένο το παιχνίδι.
Α: Εντάξει μπορεί να είναι ό,τι θέλει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω όμως στη διαδικασία.
Ε: Τι δεν μπορείς είναι τελειωμένο θα πληρωθείς κανονικά, άμα χαθούνε τα λεφτά.
Α: Μη μου πεις Τετάρτη και μ...
Ε: Αντρέα θα πληρωθείς κανονικά. Μη μου το καις το γ... το παιχνίδι.
Α: Αφού είναι στημένο, τι στο καίω; Δεν στο καίω. Αλλά μην μου πεις κουβέντα, στο λέω δεν θα ξαναμιλήσουμε.
Ε: Αντρέα είπα μια κουβέντα, εντάξει;
Α: Δεν έχω τη διαδικασία να μπω ως την Τετάρτη. Το καταλαβαίνεις;
Ε: Αντρέα, είπαμε Τρίτη, άντε γεια.
Α: Αλλο μην στείλεις απ' αυτό, τέλος.
Ε: Τι λες μωρέ, τι λες τώρα ρε Αντρέα, τι μου λες τώρα να μην στείλω άλλο; Είναι, το παιχνίδι θα το παίξουμε κι άλλο, είναι σου λέω τελειωμένο, είναι τελειωμένο, με πήρανε τώρα από μέσα. Μην το πεις σε κανέναν. Ούτε σε Μουδάτσο, ούτε σε κανέναν. Αμα θες παίξ' το εσύ. Μην το πεις σε Μουδάτσο θα χαλάσει, θα πάει γρουσουζιά. Δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο.
Α: Αντε γεια».





Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου