Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Ηλίας Βλαχογιάνης «Τίμησε εμένα και τα Τρίκαλα ο Αντώνης Σαμαράς»


Ο κ. Ηλίας Βλαχογιάννης μετά τον ορισμό του από τον πρόεδρο της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά, ως αναπληρωτή στον τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη δήλωσε:




«Η ανάθεση σε μένα από τον Πρόεδρο του κόμματος, των καθηκόντων του αναπληρωτή τομεάρχη ευθύνης του Πολίτη, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή στο πρόσωπό μου, αλλά και στο Νομό γενικότερα.

Ο τομέας Προστασίας του Πολίτη είναι ιδιαίτερα κρίσιμος σε μια εποχή που η προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών πρέπει να αποτελεί τη βασική μέριμνα μιας ευνομούμενης κοινωνίας.

Χωρίς αντιπολιτευτική διάθεση θα συνεργαστούμε με τους αρμόδιους φορείς και τα στελέχη των σωμάτων ασφαλείας, με την Τοπική και Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και τους εκπροσώπους των ενώσεων πολιτών, ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Απ’ την πλευρά μου θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του προέδρου της παράταξης Αντώνη Σαμαρά και να συμβάλλω κι εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις στην προσπάθεια επανάκτησης της εμπιστοσύνης των πολιτών σε μας, κάτι που ήδη είναι σ’ όλους ορατό, ότι η επόμενη μέρα θα είναι και πρέπει να είναι μια μέρα ελπίδας και δημιουργίας.»



Δημοσίευσέ το στο:

1 σχόλιο: