Σύμφωνα με τη σύμβαση ο οδικός άξονας θα είναι ένας κλειστός δρόμος ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με έξι λωρίδες κυκλοφορίας (τρεις ανά κατεύθυνση) και διαχωριστική νησίδα στη μέση.
Από το φθινόπωρο, έστω και με αργούς ρυθμούς, ξεκίνησε η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 με τη μέθοδο παραχώρησης.
Τα έργα στο ύψος των συνόρων Καρδίτσης-Τρικάλων
Δύο πολύ σημαντικά στοιχεία που θα προκύψουν με την ολοκλήρωσή του σε 5,5 χρόνια- αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις- είναι το χρονικό κέρδος στο ταξίδι που εκτιμάται σε περισσότερο από μία ώρα από Τρίκαλα για Αθήνα και δεύτερο, η εκπληκτική μείωση των τροχαίων, κατά 2.500, σε διάστημα 28 ετών (κατ’ εκτίμηση).
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου