Επίσημη αυτοψία σήμερα στη μια (και όχι στη δεύτερη) εκ των δύο προτεινόμενων τοποθεσιών δημιουργίας του Πεδίου Προσγείωσης από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Πύλης με τη συμμετοχή του αρμόδιου Αντιδημάρχου κου Τόλια, δύο Μηχανικών, ενός Τοπογράφου και εκπροσώπων από την πλευρά της υπό ίδρυση ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ των κων Ντούβλη Ηλία & Τεντολούρη Πέτρου.
Οι εκτιμήσεις της αρμόδιας Υπηρεσίας όσον αφορά την οικονομοτεχνική εφικτότητα του έργου, ήταν καταρχήν εάν όχι αρνητικές, τουλάχιστον απογοητευτικές.
Εξ` αρχής δήλωσαν "αδυναμία" αποτύπωσης της περιοχής ελλείψει προσωπικού (αλήθεια πόσους Μηχανικούς - Τοπογράφους πρέπει να έχει ένας Δήμος) και κατάλληλου εξοπλισμού (τότε τι ακριβώς παράγουν στις θέσεις ευθύνης τους χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό) και πρότειναν να ανατεθεί η εργασία επ` αμοιβή σε ιδιώτη Τοπογράφο (αυτός άραγε με πόσο επιστημονικό προσωπικό θα φέρει εις πέρας την εργασία του).
Στη συνέχεια προχώρησαν και σε προϋπολογισμό του έργου (με μεθόδους πιθανόν προηγούμενων δεκαετιών όπου όλα υπερτιμολογούνταν με ελάχιστο πολλαπλάσιο το 3 και συνετέλεσαν σε μεγάλο βαθμό να περιέλθει η χώρα σε αυτή τη δυσμενή θέση). (τα χωματουργικά μηχανήματα του Δήμου και πιθανόν της Περιφέρειας με τους αντίστοιχους χειριστές τους γιατί δεν χρησιμοποιούνται ;).
Αίσθηση επίσης προκάλεσε η "ευγενική άρνηση" του κου Αντιδημάρχου να επισκεφτούμε την εναλλακτική προτεινόμενη τοποθεσία παρ` ότι κατ` ομολογία του ιδίου είναι με διαφορά επιπεδότερη της πρώτης, άρα σαφώς οικονομικότερης παρέμβασης-υλοποίησης του έργου, με το αιτιολογικό ότι για τη συγκεκριμένη περιοχή σχεδιάζεται άλλης μορφής ανάπτυξή της ( ; ; ; ; ; ).
Από τα παραπάνω, συμπεραίνεται ότι ενδεχομένως κάποιοι από τους αρμόδιους δεν αντιλήφθηκαν πλήρως το εγχείρημα της υπό ίδρυση ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ έχοντας ενδεχομένως μερίδιο ευθύνης και εμείς. Αναγκαζόμαστε λοιπόν να παρέχουμε σε κάθε ενδιαφερόμενο – εμπλεκόμενο, για μια ακόμη φορά τις παρακάτω απαραίτητες διευκρινήσεις.
Τα Πεδία Προσγείωσης (AIRFIELD κατά τη διεθνή ορολογία) είναι Αεροδρόμια Β` Κατηγορίας με ένα διαμορφωμένο επίπεδο το δυνατόν χώρο και ελεύθερο πάσης φύσεως εμποδίων (δέντρα , θάμνους, κλπ) διαστάσεων 800μ Χ 60μ, και εντός αυτού ένα διάδρομο αποπροσγείωσης αεροσκαφών διαστάσεων 740 Χ 30μ κατασκευασμένο από γρασίδι, χαλίκι ή ασφαλτοτάπητα. Επίσης δεν απαιτείται η ύπαρξη πύργου ελέγχου και οποιαδήποτε κτιριακή υποδομή (χωρίς φυσικά και να απαγορεύονται). Εκτίμησή μας είναι ότι τη διαμόρφωση ενός τέτοιου χώρου στον κάμπο, μπορεί να πραγματοποιήσει με δικά του μέσα ο Δήμος Πύλης συνεπικουρούμενος όπου κρίνεται απαραίτητο (ερπυστριοφόρο μηχάνημα) από την Περιφέρεια Θεσσαλίας
Για την υπό ίδρυση ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΠΥΛΗΣ
Ηλίας Ντούβλης Αξκός ε.α. ΠΑ
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου