Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Χρήστος Λάππας «Μόνο υποψήφιος δήμαρχος Τρικκαίων ή στο …σπίτι μου»


«Αν δεν με επιλέξει το ΠΑΣΟΚ, κάτι έχω να κάνω στη ζωή μου ευτυχώς. Δεν είπα ότι δεν θα στηρίξω το ΠΑΣΟΚ. Κατά πάσα πιθανότητα ή θα είμαι επικεφαλής ή θα πάω σπίτι μου, σε ότι έχει σχέση με την Αυτοδιοίκηση.




Δεν ήθελα να το πω γιατί ακούγεται και είναι εγωιστικό, αλλά ήμουν 8 χρόνια Δημοτικός Σύμβουλος, αν θα συμμετέχω αυτή τη φορά θα είμαι επικεφαλής. Νομίζω είναι λογικό και ανθρώπινο», ανέφερε σήμερα μιλώντας στον «Πρωϊνό FM 105,3» ο Χρήστος Λάππας.

Την ίδια ώρα ο επικεφαλής της «Πόλις Όλων» Άγγελος Αγγελής, δήλωνε πως «θεωρώ ότι ουδείς είναι αναντικατάστατος και εγώ θεωρώ ότι ήρθε η ώρα, όντας 16 χρόνια Δημοτικός Σύμβουλος πια. Θεωρώ ότι κούρασα τόσα χρόνια ως Δημοτικός Σύμβουλος»…

trikalanews - Πρωϊνός FM






Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου