Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Πλεξίδας: «Δεν θα στήσω ποτέ αγώνα!!!»


Ο Βαγγέλης Πλεξίδας σε μία συνέντευξη – χείμαρρο στον «Ζυγό» έδωσε απαντήσεις στα όσα συμβαίνουν τελευταία στον ΑΟΤ.



Αρχικά αναφέρθηκε στα όσα του καταλόγισαν φίλαθλοι στο τέλος του αγώνα: «Την ώρα που έφευγα από το γήπεδο με πλησίασαν φίλαθλοι και μου είπαν ότι το παιχνίδι ήταν στημένο. Να ξέρουν όλοι ότι ποτέ δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο και ούτε και πρόκειται να το κάνω. Άλλοι κάνουν τέτοια πράγματα…»

Για το παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα είχε παράπονα από τους παίκτες: «Ζητάω συγνώμη εγώ για λογαριασμό τους αφού δεν έχουν αυτοί το θάρρος να βγουν και να ζητήσουν συγνώμη».

Ακόμη στήριξε για μία ακόμη φορά τον Γιώργο Μπένο: «Αυτά που γράφτηκαν δεν ευσταθούν. Με τον Γιώργο Μπένο αυτή τη στιγμή δεν έχουμε φτάσει ακόμη στα όρια. Τον στηρίζω…».

Για τις μεταγραφές του καλοκαιριού καταλόγισε ευθύνες στον Σάββα Παντελίδη: «Οι μεταγραφές δεν μας βγήκαν. Αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που σταμάτησε η συνεργασία μας με τον Παντελίδη».

Τέλος για τους στόχους της ομάδας τόνισε: «Δεν είμαστε εκτός στόχων αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος από τις εμφανίσεις μας. Θα πρέπει να βελτιωθούμε άμεσα».


Αναλυτικά τα όσα είπε ο κ Βαγγέλης Πλεξίδας:

Καταρχάς να ζητήσω ένα πολύ μεγάλο συγνώμη στον κόσμο του Α.Ο.Τρίκαλα. Αυτό από τη διοίκηση του ΑΟΤ, αφού δεν βρήκαν οι παίκτες και δεν είχαν το θράσος να το κάνουν το κάνει η διοίκηση. Ένα πολύ μεγάλο συγνώμη και από μένα προσωπικά που δεν ξέρω γιατί η ομάδα ήταν έτσι την Κυριακή. Έφυγα πριν τελειώσει το παιχνίδι, από το γήπεδο. Δεν είδα το γκόλ του Πουρή, και μπράβο του το παιδί. Ειπώθηκαν πολλά πράγματα και με πείραξαν. Βγαίνοντας στην έξοδο άκουσα ότι είχα δώσει και το παιχνίδι και γι’ αυτό η ομάδα ήταν έτσι. Αυτό που θα πω να το ξέρουν όλα τα Τρίκαλα και όλος ο κόσμος των Τρικάλων, ότι ο Πλεξίδας ποτέ δεν το έκανε τα 4 χρόνια που είναι στα Τρίκαλα μα ούτε και θα το κάνει και ας μην έχει βαθμολογική αξία.

Για το αν ακούστηκε πως είχε προσυμφωνηθεί το παιχνίδι

Ακριβώς αυτό άκουσα κατά την έξοδο μου από το γήπεδο. Και την προηγούμενη Κυριακή ακούστηκε αυτό και τώρα. Δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί δεν έχω δώσει εγώ τέτοιο δικαίωμα στα Τρίκαλα. Έχω πει εγώ πως έχω έρθει στα Τρίκαλα για να βγάλω χρήματα? Γιατί αυτό με πείραξε ποιο πολύ απ’ όλα. Και γι΄αυτό είμαι πληγωμένος δυο φορές από την ομάδα μου. Αυτά τα πράγματα είναι μακριά από το όνομα μου και μακριά από την ομάδα. Είναι το μόνο σίγουρο, το μόνο δεδομένο και το έχω τονίσει στους ποδοσφαιριστές από την πρώτη στιγμή.

Για το θέμα του προπονητή

Έχετε συνηθίσει τον Πλεξίδα ότι κάθε φορά που χάνει διώχνει και έναν προπονητή. Αυτό ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια. Σήμερα η ομάδα είναι πιο σοβαρή. Προσπαθήσαμε να βρούμε κάποιο προπονητή και μας βγήκε σε μερικά πράγματα. Με το συγκεκριμένο προπονητή δεν ήρθαμε σε κάποια αντιπαράθεση οπότε δεν συζητάμε και δεν υπάρχει λόγος απομάκρυνσης. Εκτός αν φτάσουμε στα όρια και τα όρια σήμερα δεν είναι αυτά. Ο κόσμος μπορεί να συγχωρέσει κατά κάποιο τρόπο την ομάδα για το λόγω του ότι παλεύει με 14 παίκτες, και αυτό δικαιολογεί κατά κάποιο τρόπο την ομάδα. Θέμα προπονητή δεν έχει περάσει από το μυαλό μου και δεν το συζητάμε.

Για την απόδοση των παικτών στα δυο τελευταία παιχνίδια

Δεν είναι ανάγκη να το πω εγώ για την απόδοση των παικτών. Το βλέπουμε όλοι μας και οι παίκτες πιστεύω να το καταλαβαίνουν. Όλη ομάδα ήταν δύο χρόνους πίσω από τον Αγροτικό Αστέρα. Κάναμε τον Αγροτικό Αστέρα στα Τρίκαλα να φαίνεται Μπαρτσελόνα!

Για το αν είναι ικανοποιημένος από τον προπονητή σύμφωνα με τους στόχους

Τους στόχους για δυάδα τον έχω θέσει εγώ και όχι ο κ. Μπένος και δεν μπορούμε να τον κρίνουμε γι’αυτό. Δεν έχει τελειώσει τίποτα σήμερα. Δεν πιστεύω ο κόσμος να έχει απελπιστεί από σήμερα. Ήμαστε αυτή τη στιγμή στην ενδέκατη θέση και αν κερδίζαμε τα δύο εντός έδρας παιχνίδια θα ήμασταν μέσα στην εξάδα. Το θέμα δεν είναι εκεί όμως στον κ. Μπένο αλλά στην απόδοση της ομάδας. Ο κάθε προπονητής προσπαθεί να δώσει το 100% στην ομάδα και αυτό κάνει ο κ. Μπένος. Μη ξεχνάτε πως αυτή η ομάδα ήταν που πήρε την πρόκριση πριν λίγες μέρες από τον Άρη.

Για την κίνηση να στηρίξει για πρώτη φορά δημόσια έναν προπονητή

Είπαμε πως η Β’ Εθνική είναι πιο σοβαρή κατηγορία και πρέπει όλοι μας να είμαστε πιο σοβαροί. Τα Τρίκαλα διώχνουν και παίρνουν από μόνα τους προπονητές πλέον και η διοίκηση δεν αποφασίζει τίποτα. Ο καθένας μαθαίνει από τα λάθη του.

Για τη μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας

Η μεταγραφική ενίσχυση είναι δεδομένη. Ήδη από την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξουν νέοι παίκτες στον ΑΟΤ οι οποίοι δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής ακόμα αλλά θα πρέπει να είναι έτοιμοι στον πρώτο αγώνα του νέου έτους. Φύγανε πολλοί ποδοσφαιριστές από το ξεκίνημα μας, είτε από τραυματισμούς είτε από άλλες καταστάσεις, δεν θέλω να ρίξω το βάρος σε κάποιους αλλά αυτή τη στιγμή απουσιάζουν πάρα πολλοί ποδοσφαιριστές και κάποιοι εξ αυτών πρωτοκλασάτοι που θα κάνανε τη διαφορά στον ΑΟΤ.

Για τον προγραμματισμό του καλοκαιριού και τι δεν πήγε καλά

Ο μόνος λόγος που έδιωξα τον κ Παντελίδη ήταν αυτός. Του καταλόγισα της λανθασμένες επιλογές του καλοκαιριού. Όταν εγώ ζήτησα τρία σέντερ φόρ η απάντηση του ήταν πως δεν ήθελε άλλον σέντερ φόρ πρωτοκλασάτο.

Για το αν υπάρχει το ενδεχόμενο αποδέσμευσης ποδοσφαιριστών που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα

Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω εγώ θα το κρίνει ο προπονητής μου. Γι’αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι προπονητές στις ομάδες.

Για τον Μπρίκιτς που κόπηκε στην προετοιμασία της ομάδας

Ο Μπρίκιτς ίσως ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να προσφέρει τη δεδομένη χρονική στιγμή. Είχε έρθει σε αντιπαράθεση με τον κ. Γαλανακόπουλο διότι ο προπονητής τότε φώναζε να τον διώξουμε και εμείς τον κρατούσαμε. Δεν ήταν όμως μόνο ο Μπρικιτς, ήταν ακόμη πέντε σέντερ φόρ που περιμένανε στη Θεσσαλονίκη και δεν φτάσανε ποτέ στη Βουλγαρία. Πάρα πολλοί ήταν αυτοί που δοκιμάστηκαν στη Βουλγαρία και δεν ξέρω γιατί δεν κράτησε κανέναν ο κ. Παντελίδης. Αυτό ήταν ακόμη ένα δικό μου λάθος και το παραδέχομαι.

Για τη συνέχεια της ομάδας

Αυτό που ζητάω από εσάς και τον κόσμου του ΑΟΤ είναι να στηρίξουμε αυτούς τους 14 παίκτες και πρέπει να πάρουμε το 100% στα εναπομείναντα παιχνίδια. Να ξεχάσουμε τι έγινε μέχρι σήμερα και το Σάββατο ας είναι μια νέα αρχή για τον ΑΟΤ.

Για το αν μένει στους στόχους η ομάδα

Η ομάδα που είχαμε χτίσει ήταν ομάδα που έπρεπε να πρωταγωνιστήσει. Δεν είναι ευχαριστημένος με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα αλλά δεν έχουμε ξεφύγει από τους στόχους μας και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Έχουμε έναν ολόκληρο δεύτερο γύρο που είναι πολύ εύκολο η ομάδα να βρεθεί στις πρώτες θέσεις. Ο στόχος μας θα είναι πάντα οι πρώτες θέσεις γιατί διαφορετικά όλα θα είναι δύσκολα και η ομάδα θα κινδυνεύει να πέσει.

Για τα πολλά λάθη της ομάδας που έχουν στοιχίσει

Η Β’ Εθνική δεν συγχωρεί κανένα λάθος και το είδαμε την Κυριακή στο γήπεδο. Και εμείς τα έχουμε πληρώσει τα λάθη μας. Ο ΑΟΤ ήταν άτυχος μέχρι σήμερα. Μέχρι τις 22 Νοεμβρίου ας πούμε πως ήταν άτυχος. Θέλει όμως τη στήριξη του κόσμου διότι αυτός είναι αυτός που δημιουργεί την έδρα του ΑΟΤ. Προχτές ο κόσμος άρχισε να βρίζει τους παίκτες, κακό μεν αλλά κάπου είχε και ένα δίκιο. Αντίθετα στο μάτς με τον ΟΦΗ παρά την ήττα χειροκρότησε αυτό είναι που κάνει τη διαφορά. Η ομάδα θα προσπαθήσει και θα δώσει το 100% στο επόμενο κιόλας παιχνίδι.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου