Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ποιά είσαι κούκλα μου που θα σου κάνω και...δηλώσεις;!


MEGA, ANT1, SKY, ALTER...και πάνω γουστάρει να βγαίνει ο Σπανός...










Διαψεύδει ο Αντιδήμαρχος Θεόδωρος Σπανός  ότι μίλησε με απρέπεια στην δημοσιογράφο Φωτεινή Παπανικολάου
Λεπτομέρεις στο link
http://www.trikalanews.gr/article/23808/

Και δίνει την δική του εκδοχή για το σημερινό "επεισόδιο"


- Δεν μίλησα απρεπώς στην δημοσιογράφο, της μίλησα με ευγένεια, και αυτή ήταν που μου είπε "ποιοι είστε εσείς που θα σας περιμένουμε εμείς;"
- Της είπα ότι δεν μπορώ να κάνω τώρα δηλώσεις γιατί έχω σοβαρό πρόβλημα.

- Αυτή ήθελε συνέντευξη όχι εγώ και μου απάντησε δεν θα περιμένουμε,
- "Άντε γειά" είπα και δεν την απείλησα...

Σ.Σ.
Έτσι είναι όπως...τα λες Θόδωρε...!





Δημοσίευσέ το στο:

2 σχόλια:

  1. OUST APO DO KAVALHMENO LAMOGIO,PROHN PORTIERH KAI PROHN KAFETZH POU EISAI MIA ZOH STO VOLEMA XARH STHN KYRA SOULA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣΕΧΕ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΑΜΟΓΙΟ ΣΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΨΕΥΤΗ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή