Παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρήστου Μιχαλάκη.
Οι Φίλοι του Σιδηροδρόμου έθεσαν δύο ζητήματα στον κ. Αγοραστό, τις περικοπές των δρομολογίων και την ηλεκτροκίνηση.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Κρανιάς σχετικά με την ηλεκτροκίνηση τόνισε ότι για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, πρέπει να γίνει η προμελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης, προκειμένου να «ωριμάσει» η γραμμή.
Για τις περικοπές των δρομολογίων ο κ. Κρανιάς τις χαρακτήρισε ως σφαγή και επεσήμανε ότι θα μπορούσε να γίνει σύζευξη με την γραμμή του Βόλου.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός ανέφερε:
«Ο Σιδηρόδρομος είναι ζωτικής σημασίας για τη Θεσσαλία και κάνουμε ενέργειες να επανέλθουν τα δρομολόγια στη Δυτική Θεσσαλία και είχαμε σχετική σύσκεψη με εκπροσώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι οποίοι μας υποσχέθηκαν ότι μέσα στον Μάρτιο θα υπάρξει επαναφορά των δύο ζευγών δρομολογίων και τις επόμενες ημέρες θα έχουμε σύσκεψη με όλους τους Δημάρχους και τους εκπροσώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επίσης οι τιμές στα εισητήρια θα πρέπει να είναι χαμηλές ώστε να μπορεί το επιβατικό κοινό να μπορεί να απολαμβάνει την ίδια μεταχείριση και από τον σιδηρόδρομο.
Επίσης αν γίνει ηλεκτροκίνηση μειώνεται στο μισό το κόστος της λειτουργίας του σιδηροδρόμου και θα γίνει περισσότερο ανταγωνιστικός, σύγχρονος, ταχύτερος και καλύτερος για τους πολίτες».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συλλόγου «Φίλοι του Σιδηροδρόμου» κ. Κρανιάς δήλωσε:
«Η ηλεκτροκίνητη γραμμή Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκα δεν πρέπει να μείνει πίσω, η γραμμή είναι σύγχρονη, γραμμή υψηλών ταχυτήτων, είναι έτοιμη να δεχθεί την ηλεκτροκίνηση και ζητήσαμε από τον Περιφερειάρχη να μεσολαβήσει στην ΕΡΓΟΣΕ για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι μελέτες για αυτό το έργο.
Θέσαμε επίσης το θέμα των δρομολογίων, τα οποία παραμένουν στην άθλια κατάσταση που περιήλθαν στο τέλος Γενάρη και εξακολουθεί να υπάρχει μόνο ένα απογευματικό τρένο για Αθήνα και ένα πρωινό για Θεσσαλονίκη».
Δημοσίευσέ το στο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου