Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Kορίτσια καλημέρα και καλή εβδομάδα...


- Με τον Χαρούλη, τη φασαριόζα Σούλα, και τον Στρατηγούλη μου  θα ασχοληθώ σήμερα μέσα από την στήλη μου "ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ"
- Δεν προλαβαίνω για περισσότερους






Δεν ήταν σε φόρμα ο Χάρης

Πήγα που λέτε την προηγούμενη βδομάδα στο φρούριο στη μάζωξη των ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.  
Εκεί έμαθα ότι στον ίδιο χώρο ήταν και ο Χάρης ο Μαντέλος.


Καλέ, τι παλληκάρι είναι αυτό; Δεν τον ήξερα.  Έχει κάτι το επαναστατικό στο βλέμμα του. Αν και δεν μίλησε καθόλου, διέκρινα πως... όλοι κρεμόταν από το στόμα του. !

Ήταν και πολύ βαρετός και μονότονος εκείνος ο μουσάτος ο Σταμόπουλος,( που πάνε με αυτόν βρε παιδιά, λέξη δεν μπορεί να αρθρώσει), από τον Χάρη όλοι περιμέναμε να μας "ξεσηκώσει" αλλά δεν... Δεν ήταν σε φόρμα.

Τες πα, την επόμενη φορά...


Η Σούλα η φασαριόζα...

 Σε δυό "θερμά" επεισόδια ήταν μέσα η φιλενάδα μου η Σούλα την περασμένη βδομάδα.

Το ένα με τον "Αχόνευτο" τον Μόσιαλο και το άλλο με κείνη την Κανέλλη.

Τον «πέταξε» έξω από το καφενείο της Βουλής τον Λιάκο που λέτε.
Ε, δεν είναι και λίγο, νάρχεσαι Τρίκαλα, να τραβάς τα ελέη και ο άλλος που βγήκε χωρίς ψήφια να... το παίζει και άνετος,  να λέει " έχω αποποιηθεί τα βουλευτικά μου προνόμια"

Καλά έκανες φλώρε. Γιατί τα προνόμια δεν ίδρωσες να τα αποκτήσεις. Τράβα στα Τρίκαλα να μιλήσεις με τους ταξιτζήδες και τους φορτηγατζήδες και μετά να μιλάς



Στο άλλο με την λαϊκίστρια την Κανέλλη "τα χρειάστηκα".



Βλέποντας στην τηλεόραση τον τρόπο που την κοιτούσε όταν μιλούσε, είπα "πάει τώρα, θα πιαστούν απ' τα μαλλιά..."

Δείτε βλέμμα.!!!






Δείτε και το βίντεο






Πω πω προσόντα...
"Καύλωσα" με τον παιδαρά

Κορίτσια είμαι ερωτευμένη. Μόλις διάβασα την επιστολή του Ανώτατου Αξιωματικού των Ενόπλων μας Δυνάμεων, Στρατηγού Μακρυγιάννη (ε.α.) στην ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ιστοσελίδα trikalagr.blogspot.com  έπεσα ξερή



Διαβάστε και σεις:
" Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος, μπορεί να με χρειαστεί

Γνωρίζω Αγγλικά ,γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους ,γνωρίζω όλα των ειδών τα  όπλα ατομικά και ομαδικά  ,μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μια σφαίρα , μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων ,μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών ,μπορώ να  κάνω παρεμβολές,  μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε .
Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές  με ότι αυτό συνεπάγεται ..

Το μόνο μειονέκτημα μου ειναι οτι αγαπώ την Πατρίδα μου "



Κι εγώ αν με γνωρίσεις "Στρατηγέ",  έχω τα μάτια της Έλλης Στάη, την πουτανιά της Τζούλιας Αλεξανδράτου, τον τσαμπουκά της Λιάνας Κανέλλη, τα πόδια της Κατερίνας Στικούδη και το κολαράκι της Τζένιφερ Λόπεζ. 

ΕΙΣΑΙ ?!!!
(Αλλά άστο καλύτερα γιατί διαβάζω παρακάτω στο βιογραφικό ότι έχεις πάθει έμφραγμα...)




Αύριο σας έχω κι άλλα...



ΦΙΛΑΚΙΑ





Η ΠΟΠΑΡΑ ΣΑΣ
η πολιτικοποιημένη...
































Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου