Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

"Στα Τρίκαλα μπήκαν πάνω από 3.000.000 ευρώ και κάποιοι το βλέπουν για αστείο"


Η εθελούσια έξοδος του Γιώργου Βαζάκα από την τεχνική ηγεσία των Τρικάλων έγινε σύμφωνα με τον Βαγγέλη Πλεξίδα γιατί ο Γρεβενιώτης τεχνικός δεν πίστεψε ότι η ομάδα θα πάρει την αδειοδότηση και τον κατηγόρησε ευθέως ότι διέλυσε τον ΑΟ Τρίκαλα.






Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Τρίκαλα, μίλησε στην Λέσχη 97,6 και αναφέρθηκε αναλυτικά σε όλα τα θέματα που απασχολούν τους «κυανέρυθρους».

Αναλυτικά η συνέντευξη του Βαγγέλη Πλεξίδα

«Έχω κουραστεί να κατηγορώ προπονητές και δεν θα μπω σε αντιπαράθεση. Την προηγούμενη Πέμπτη ζήτησα από τον κ. Βαζάκα να μείνει η ομάδα ζεστή και εκείνος μου ζήτησε να τακτοποιηθεί μια διαφορά οικονομική και ο κ. Νίκου και τον ταχτοποίησε Παρασκευή πρωί. Εγώ του ζήτησα για την ομάδα και αυτός μου μίλησε για το οικονομικό.

Αυτό είναι προσωπική μου άποψη. Η απόφαση είχε παρθεί από αυτόν πολύ πριν και το είχε ανακοινώσει στην γυναίκα μου, λέγοντας την μάλιστα πως με κοροϊδεύουν. Ο παίκτης είναι ένα παιδί. Δεν είναι το πρόβλημα οι μπάλες και οι φανέλες αλλά το γεγονός ότι δεν είχε το μυαλό του στα play off και τι ώρα θα φύγει να πάει διακοπές. Αν του το λέει ο επικεφαλής ότι τελείωσαν όλα; Έκανε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είπε. Να τον συναντούσα να του πω τί. Κάθε μέρα έλεγα του γενικού αρχηγού να κρατήσει την ομάδα ζεστή, τα Τρίκαλα πάνε play off.

Θα δείτε ότι επόμενες ημέρες ότι ήταν όπως τα έλεγα και ο ΑΟΤ θα είναι στα play off και ότι έτσι είναι.

Σκεφτείτε την αναμονή για τις ομάδες που είναι να πέσουν. Στα Τρίκαλα δεν είναι το πρόβλημα να πάνε play off, το πρόβλημα είναι να αλλάξουν κατηγορία. Όπως είναι σήμερα τα Τρίκαλα, ερείπιο, δεν είναι για να αλλάξουν κατηγορία.

Δεν δημιουργήσανε αυτοί την ομάδα μοντέλο, δεν την έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι. Διαλύσαν την ομάδα κάποιοι πριν την ώρα τους και ο κόσμος έπρεπε να πάρει τα ηνία στα χέρια του. Ούτε εγώ δεν είχα το δικαίωμα να την διαλύσω πριν την ώρα τους. Το είπε πραγματικά στην γυναίκα μου. Η ομάδα θα πάει play off και θα καεί, δεν είναι σε θέση.

Την διέλυσαν πριν την ώρα τους. Ο καθένας θα έκανε κάτι στα Τρίκαλα. Πήγαμε στον Πανθρακικό με 11 παίκτες. Μετά το Δεκέμβριο η ομάδα είχε λύσεις γιατί γίνανε οι μεταγραφές. Πριν η ομάδα πήγε με έντεκα ποδοσφαιριστές. Με τον Βαζάκα δεν είχα κανένα πρόβλημα ποτέ. Αν ο ΑΟ Τρίκαλα έχει μια ελπίδα, ο ΟΦΗ έχει μείον ένα εκατομμύριο διακόσια με τον Αναστόπουλο που δεν έφυγε.


Αν ξεκινήσουν τα play off θα υπάρχει νέος προπονητής στα Τρίκαλα.

Δεν μπορώ να αφήσω την ομάδα έτσι. Η υπευθυνότητα η δική μου είναι να φέρω την αδειοδότηση για να κλείσουν πολλοί το στόμα τους που μιλάνε για Πλεξίδα. Υπάρχει η αιτία να μην πάει η ομάδα superleague και αυτό ας το απαντήσει το ποδοσφαιρικό τμήμα αν μπορέσει. Πως θα ένιωθαν κάποιοι επιχειρηματίες που θα ήταν στην Αθήνα πως θα ένιωθαν αν οι διευθυντές τους έκλειναν το μαγαζί; Θα σκότωναν άνθρωπο. Ας μας απαντήσει κάποιος επιχειρηματίας. Πέσανε οι μάσκες από τους ανθρώπους που βάλλουν κατά του ΑΟ Τρίκαλα.

Είναι δυνατόν να πω ποιες θα είναι οι κινήσεις του ΑΟΤ; Ο ΟΦΗ πήγε στα πολιτικά δικαστήρια με χαρτί των Τρικάλων και αυτό είναι ένα δείγμα ότι ο ΑΟΤ είναι ένα βήμα μπροστά. Κάτι ξέρουμε. Εμείς δώσαμε το χαρτί και προχώρησε ο ΟΦΗ. Δεν χρειάζεται να ανοίξουν οι φάκελοι. Μιλάμε για βόμβες. Έχει αναλάβει εισαγγελέας να έρθουν όλες και ασφαλιστικές οι φορολογικές ενημερότητες.

Το πρόβλημα είναι ο αρεοπαγίτης και όχι ο υπάλληλος της ΕΠΟ. Όλοι προσπαθούν να πείσουν τον αεροπαγίτη και με εμάς γίνεται το αντίθετο άρα φαίνεται τι γίνεται. Δεν γίνεται ο ΑΟΤ να μην πάρει την άδεια του. Είναι ληγμένο θέμα. Το μακάρι ήταν πριν 15 μέρες. Από την Πέμπτη και μετά δεν είναι μακάρι. Σε δέκα μέρες θα ξεκινήσουν τα play off.

Αν ήταν τόσο εύκολο το ποδόσφαιρο δεν θα έκανε κανείς προετοιμασία. Μακάρι να διαψευστώ εγώ απο το ποδοσφαιρικό τμήμα. Απο την “οικογένεια” όταν βγήκε το πρόστιμο του Μίνγκα δεν κατάλαβε κανείς ότι υπήρχε σκοπός και μήνυμα και εκεί χτυπήθηκα ότι έκανα τα ίδια. Ήταν μήνυμα προς τους παίκτες. Ξυπνάτε. Ούτε αριστερά πήγα, ούτε δεξιά στις απόψεις μου.

 Άλλοι πήγαν. Είμαι πικραμένος 100 %και απο τους Τρικαλινούς. Κάποιοι χτυπούσαν τον Πλεξίδα. Πάνω σε πια βάση με χτυπούσαν. Απέδειξα ποιός είμαι με η χωρίς Βαζάκα. Έχω διώξει προπονητή τρεις μέρες πριν τα μπαράζ. Δεν θέλω να μου πει κάποιος στην τηλεόραση που δεν ξέρει που είναι η ΕΠΟ αλλά η Σκόπελος αν κάνω καλά η δεν κάνω.

Ας πάρει θέση στο σπίτι του και όχι στο πρόσωπο μου. Είναι πολύ λίγος. Έχω βάλει 1000 χιλιάρικο δεν έχω πάρει. Είναι δεδομένο ότι υπάρχουν Τρικαλινοί που δεν θέλουν το καλό του ΑΟ Τρίκαλα. Να πάρουν οδοντόβουρτσα ηλεκτρική μεγάλη, αυτοί που βγαίνουν στην τηλεόραση και να πλύνουν το στόμα τους όπως οι ελέφαντες, γιατί μου μυρίζει και από την τηλεόραση η αναπνοή τους.

Αν είναι κολλητός του Βαζάκα είναι πρόβλημα του, όχι δικό μου. Αν ο συγκεκριμένος προπονητής ήταν στην Ηλιούπολη, που θα πάει αύριο το πρωί, θα μπορούσε να φύγει έτσι; Για μένα έληξε.

Εγώ παραδίδω τις μετοχές στους οργανωμένους. Αρέσει δεν αρέσει εγώ το κάνω. Βρείτε μου μια ομάδα πεντακάθαρη να παραδίδει τις μετοχές ο πρόεδρος; Που να χρωστάει 200.000 και να έχει να λάβει 270.000. Όλοι θα ζητήσουν κάτι.

 Ο Πλεξίδας δεν ζητάει τίποτα. Η ομάδα είναι εδώ. Έχετε κάποιον να την παραλάβει; Απο Αθήνα από Αμερική, από Ιταλία, αν είχατε κάποιον, αύριο είμαι διαθέσιμος να την παραδώσω. Στα Τρίκαλα μπήκαν πάνω από 3.000.000 ευρώ και κάποιοι το βλέπουν για αστείο. Οποιοσδήποτε θέλει, χάρισμα. Εγώ την έφτασα εδώ αλλά δεν έχω να κάνω με ανθρώπους.

Κάθε χρόνο πίστευα να αλλάζω κατηγορία και να βρίσκω ανθρώπους πιο σωστούς που να πιστεύουν. Εγώ υπάρχουν όργια . Δεν θα στήσω τον ΑΟ Τρίκαλα για να Θα μπορούσαν να είναι οι τσέπες μου φορτωμένες αλλά δεν θέλω να εμπλακώ ούτε με μπράβους, ούτε με λαμόγια προπονητές. Θα μπορούσαν να είναι οι τσέπες μου φορτωμένες. Εμένα αυτό δεν μου αρμόζει.

Ο ΑΟΤ δεν είναι μαγαζάκι κανενός και στα play off δεν θα γίνει. Έπρεπε να είχαν διαλυθεί οι ομάδες που δεν πήραν αδειοδότηση; Δεν διαλύθηκαν ούτε αυτές που πέφτουν και είναι απλήρωτες. Τα καλύτερα παιδιά να είναι αν είναι off δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Εγώ μιλάω ξεκάθαρα. Κανείς από το πουθενά δεν μπορεί να παίξει ποδόσφαιρο. Ο Μέσι να είναι απροπόνητος δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Τα ματς είναι Τετάρτη – Κυριακή και πρέπει να είναι έτοιμοι γιατί υπάρχει υπερφόρτωση .

Ο γυμναστής από την Τετάρτη φρόντισε καλό να κανονίσει δουλειές με τον πατέρα του γιατί ο προπονητής του είπε ότι τα Τρίκαλα την Παρασκευή τελειώνουν. Αυτό είναι το πλήγμα. Επειδή έφυγε ο γυμναστής και όχι ο προπονητής.

Αν αυτοί οι ποδοσφαιριστές ήταν στον ΟΦΗ τι θα κάνανε . Έχουν να λάβουν ακόμη 200.000 ευρώ κάτι που μεταφράζεται σε 1,5 μήνα πληρωμών. Είναι αστείο να μιλάμε για τέτοια πράγματα, σε μια ομάδα που στοίχισε πάνω από 1.600.000».




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου