Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Πλώρη για 3η θέση ο ΑΟΤ μετά την νέα νίκη στο Ελληνικό επί του Εθνικού


- Βαζάκας : Δίκαια κερδίσαμε, εφαλτήριο η νίκη για την τρίτη θέση.
- Παραίτηση Σάββα Παντελίδη από τον πάγκο του Εθνικού. "Κουράστηκα" δεν έχω άλλο κουράγιο...






Σε δηλώσεις που έκανε αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα, στην ΕΤ3 ο Γ Βαζάκας δήλωσε ότι ο ΑΟΤ είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα της κατηγορίας


«Είχα πει στα παιδιά ότι αυτό το ματς δεν θα ήταν βέβαια καθοριστικό για την είσοδο στα πλέι-οφ αλλά θα ήταν όμως το εφαλτήριο για να μπουμε δυνατά στην διεκδίκηση της 3ης θέσης.

Τα καταφέραμε κι είμαστε χαρούμενοι που κάναμε περήφανο τον κόσμο μας. 

Κερδίσαμε δύσκολα. Όμως  έστω κι έτσι επιβεβαιώσαμε για μία ακόμα φορά αυτό που είναι γνωστό στη B' εθνική. Ότι δηλαδή είμαστε η πιο φορμαρισμένη ομάδα της κατηγορίας.

Οσον αφορά το παιχνίδι τώρα  είδατε ότι είχαμε καλύτερα πατήματα από τον Εθνικό καλύτερη κυκλοφορία μέσα στο τερέν , περισσότερες ευκαιρίες και πιστεύω ότι έστω και με τον τρόπο που πετύχαμε το  γκολ, δίκαια φτάσαμε στη νίκη».


Πλώρη για 3η θεση ο ΑΟΤ



Πλώρη για την τρίτη θέση έβαλε ο ΑΟΤ μετά τη νίκη του επί του Εθνικού στην Αθήνα.

Με το διπλό στο ελληνικό οι κυανέρυθροι προσπέρασαν τον Λεβαδειακό , έπιασαν τον Διαγορά με τον οποίο ισοβαθμούν στην 4η θέση (έχοντας από 43 πόντους) κι απέχουν 4 βαθμούς πόντους από την ομάδα του ΟΦΗ που μετά τη χθεσινή του νίκη  έφτασε στους 47.

Το πρωτάθλημα βέβαια έχει δρόμο ακόμα μέχρι το φινάλε και για τον ΑΟΤ επόμενο βήμα είναι το ματς της ερχόμενης Κυριακής με την Ηλιουπολη μέσα στο δημοτικό στάδιο των Τρικάλων.



Παραιτήθηκε ο Σάββας Παντελίδης.


Δεν άντεξε άλλο την κατάσταση στην ομάδα του Πειραιά ο Σάββας Παντελίδης ο οποίος υπέβαλλε την παραίτηση του στο τέλος του αγώνα.

 «Γνωρίζαμε από την αρχή ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία σοβαρή ομάδα που βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν καλοί, μείναμε πίσω στο σκορ και με μία ομάδα όπως τα Τρίκαλα, είναι δύσκολο να γυρίσεις το ματς.

Παρόλα αυτά, μπήκαμε δυνατά, ισοφαρίσαμε και θα μπορούσμε να πετύχουμε και δεύτρερο τέρμα και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το πιο δίκαιο αποτέλεσμα θα ήταν η ισοπαλία, η αποβολή έγειρε την πλάστιγγα προς τα Τρίκαλα και ο αντίπαλος με γκολ στο τέλος μας κέρδισε.

Επειδή νιώθω κι εγώ και τα παιδιά ότι είμαστε σαν μία οικογένεια που είναι ορφανή, χωρίς μάνα και πατέρα. Σεβόμενος την ομάδα και πάνω απ' όλα τη δουλειά μου, αυτή είναι η τελευταία μου μέρα στον Εθνικό. Είμαι μόνος μου, δεν μπορώ να είμαι και πρόεδρος και προπονητής. Δεν μπορώ να λέω ψέματα στα παιδιά, δεν μπορώ να τους κρατήσω το ενδιαφέρον, δεν μπορώ.

Είναι παράσημο για εμένα που δούλεψα σε αυτή την ομάδα. Αλλά δεν έχω άλλο κουράγιο. Είμαι στην ομάδα 16 παιχνίδια, χάθηκε ένα παιχνίδι που στη φάση της αποβολής είναι τραβηγμένη. Όμως εδώ και 16 παιχνίδια έχουμε άλλες 10 τέτοιες διαιτησίες και δεν έχει μιλήσει κανείς. Εχουμε τουλάχιστον δύο-τρία περιστατικά με διάφορους που μπαίνουν στα αποδυτήρια για να μας εκφοβίσουν και δεν έχει μιλήσει κανείς. Δεν μπορώ να είμαι μόνος μου, εγώ και οι παίκτες. Κουράστηκα».




Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου