Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Iκανοποίηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την επιστροφή του τρένου


Ικανοποίηση επικρατεί τόσο στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων, όσο και στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, μετά την επιστροφή του τρένου και την επαναλειτουργία του δρομολογίου Καλαμπάκας – Αθήνας.





Για αυτό το λόγο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός και ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων κ. Χρήστος Μιχαλάκης, επισκέφθηκαν τον σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμπάκας, συνοδευόμενοι από τους κ.κ. Τσίγκα, Μπάρδα, Αργυροπούλου και Γακόπουλο.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας κινητοποιήθηκε από την πρώτη στιγμή της απόφασης κατάργησης του δρομολογίου, με τον Περιφερειάρχη κ. Αγοραστό να θέτει το θέμα στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με τον Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Μιχαλάκη να κάνει αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις με τοπικούς φορείς για την ανάκληση της απόφασης και την τελική επιστροφή του τρένου.

«Ως Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλίας ενεργοποιηθήκαμε από την πρώτη στιγμή για την επαναλειτουργία του δρομολογίου Καλαμπάκας – Αθήνας κάνοντας πράξη την κεντρική προεκλογική μας δέσμευση να διεκδικούμε τεκμηριωμένα και μαχητικά για το καλό της Θεσσαλίας», τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός.

«Προσωπικά – εξήγησε ο Περιφερειάρχης - είχα θέσει το ζήτημα στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλο κατά τη συνάντησή μας στα γραφεία της Περιφέρειας. Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος είχε δεσμευτεί τότε ότι εντός του Μαρτίου θα επανέλθει ζεύγος δρομολογίων (πρωϊνό – απογευματινό) στη γραμμή Καλαμπάκας - Αθήνας – Καλαμπάκας και όπως αποδεικνύεται τήρησε τη δέσμευσή του».

Ο κ. Κ. Αγοραστός επανέλαβε την πάγια θέση της αιρετής Περιφέρειας Θεσσαλίας υπέρ της επέκτασης της ηλεκτροκίνησης στο σύνολο του δικτύου της Θεσσαλίας καθώς, όπως είπε, «με την ηλεκτροκίνηση μειώνεται στο μισό το κόστος της λειτουργίας του σιδηροδρόμου και θα γίνει περισσότερο ανταγωνιστικός, σύγχρονος, ταχύτερος και καλύτερος για τους πολίτες».

Ο περιφερειάρχης χαρακτήρισε το σιδηρόδρομο «ζωτικής σημασίας για την Θεσσαλία και ιδίως τη Δυτική Θεσσαλία» και επισήμανε την αναγκαιότητα να είναι χαμηλές οι τιμές στα εισιτήρια «ώστε ο σιδηρόδρομος να είναι προσιτός στο ευρύ κοινό καθώς μάλιστα το εισόδημα της μέσης οικογένειας μειώνεται διαρκώς τους τελευταίους μήνες». Παράλληλα, είπε ότι πρέπει να εξεταστεί και το θέμα της προσέλκυσης τουριστών μέσω των θεματικών εκδρομών, όπως για παράδειγμα το Θεματικό Τραίνο Μετεώρων.

Σε δηλώσεις του ο κ. Μιχαλάκης μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «έγινε το αυτονόητο. Μετά από αρκετές πιέσεις του Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού προς τους αρμοδίους το τρένο ξανασφύριξε στα Τρίκαλα.  Πραγματικά υπήρχε αναστάτωση στους κατοίκους των Τρικάλων και της Καλαμπάκας για τα κομμένα δρομολόγια και δεν μπορεί η Δυτική Θεσσαλία να αποκοπεί μεταφορικά».


Δημοσίευσέ το στο:

1 σχόλιο:

  1. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑ..ΜΠΑΚΑΣ , Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 1969 ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ...Μετά από αρκετές πιέσεις ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ...ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή