Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Να σας συστηθώ... Όνομα: ΚΑΛΛΙΟΠΗ - Eπίθετο: ΓΕΡΑΚΟΥΔΗ


Ονομάζομαι Καλλιόπη (Πόπη) Γερακούδη του Γεωργίου και της Αναστασίας.Κατάγομαι από το νησί της Θάσου του Ν. Καβάλας. Γεννήθηκα...




...στο χωριό Ραχώνι του Δήμου Θάσου στις 5 Ιανουαρίου του 1961, στο οποίο έως και σήμερα εξακολουθούν και κατοικούν οι γονείς μου. Εγώ με την οικογένειά μου διαμένω στην Καβάλα.

Εργάζομαι στο Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ, ως προϊσταμένη του Τμήματος Σπουδαστικής Μέριμνας (κατηγορία Τ.Ε. με βαθμό Α). Είμαι πτυχιούχος της σχολής Διοίκησης Παραγωγικών Μονάδων του Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ.

Ήμουν παντρεμένη με τον Αντώνη Κωνσταντινίδη του Κωνσταντίνου, κάτοικο εν ζωή Δημοτικού Διαμερίσματος Αμισιανών Δήμου Ελευθερούπολης, ο οποίος απεβίωσε στις 7 Αυγούστου του 2006. Είμαι μητέρα της Νάνσης ,πτυχιούχο Ιατρικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, του Κωνσταντίνου, τελειόφοιτου του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Πολυτεχνείου Α.Π.Θ., ο οποίος υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία και του Δημήτρη τελειόφοιτου του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.

Στο ΠΑ.ΣΟ.Κ εντάχτηκα στην πρώτη μαθητική οργάνωση της Θάσου το 1976 (ΠΑΜΚ). Στη συνέχεια συμμετείχα ενεργά σε πολυάριθμες κομματικές δραστηριότητες. Το έτος 2000 εκλέχτηκα μέλος της Κ.Ε. του ΠΑ.ΣΟ.Κ, στο συνέδριο του 2005 εκλέχτηκα μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και τέλος στο συνέδριο του 2008 επανεξελέγην μέλος στου Εθνικού Συμβουλίου.

Συμμετείχα στις βουλευτικές εκλογές του 2004 και του 2007 ως υποψήφια Βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Από σήμερα, νέα Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.


Καλλιόπη (Πόπη) Γερακούδη

Email: gerakoudi_popi2@yahoo.gr


WELCOME POPI... GOOD BUSINESS !







Δημοσίευσέ το στο:

3 σχόλια: