Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις διεθνώς στη διαδικτυακή αναζήτηση διακοπών


Εν όψει καλοκαιρινών διακοπών, οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Ελλήνων χρηστών όσον αφορά την εξεύρεση του ιδανικού τουριστικού προορισμού έχουν πάρει φωτιά.


Σύμφωνα με το δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο της Google, Google Insights, ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, όσον αφορά τις καλοκαιρινές διακοπές στο διάστημα των τριών τελευταίων μηνών, είναι με σειρά προτεραιότητας οι: «ξενοδοχεία», «εισιτήρια», «διακοπές», «προορισμοί» και «πτήσεις». Ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όσον αφορά τις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου βρίσκουμε τα Χανιά, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Κεφαλονιά και την Πάρο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χώρες που πραγματοποιούν περισσότερες διαδικτυακές αναζητήσεις όσον αφορά τον όρο «διακοπές» (holidays), για το τελευταίο τρίμηνο που διανύουμε, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του Google Insights, είναι με σειρά προτεραιότητας οι ακόλουθες: Μεγάλη Βρετανία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νότια Αφρική, Σιγκαπούρη, Χόνγκ Κόνγκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ινδία και Καναδάς. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι όροι «ελληνικές διακοπές» και «τουρκικές διακοπές» βρίσκονται στους 5 πιο γρήγορα αυξανόμενους όρους αναζήτησης παγκοσμίως.

Παράλληλα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αναζητήσεις του όρου «διακοπές» σε σχέση με την Ελλάδα «greek holidays», παγκοσμίως, οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά διαδικτυακής αναζήτησης είναι οι ακόλουθες: Μεγ. Βρετανία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Αυστραλία, Καναδάς, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Νότια Αφρική και Τουρκία. Επιπλέον, η Κεφαλονιά, η Σαντορίνη και η Ρόδος φαίνεται να αποτελούν τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με τους όρους «kefalonia», «santorinι» και «rhodos» να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων όρων αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο.

O country manager της Google για την Ελλάδα, Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας δήλωσε: «Η διαδικτυακή αναζήτηση διακοπών μέσω της Google έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής. Το γεγονός ότι στο εξωτερικό πραγματοποιούνται διαδικτυακές αναζητήσεις για την Ελλάδα, καταδεικνύει ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα εξαιρετικό παγκόσμιο εργαλείο προβολής για τον τουρισμό και την Ελλάδα. Τα δωρεάν εργαλεία, όπως το Google Insights, μπορούν να βοηθήσουν τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να διατηρήσουν την επαφή με τις τελευταίες τάσεις αναζήτησης, έτσι ώστε να προσαρμόσουν τις διαφημιστικές στρατηγικές τους αντίστοιχα».

Πηγή: Express.gr



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου